Wauw, wat maakt esp toch mooie gitaren!quote:
Haha succes!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:16 schreef genakt het volgende:
whoeho spulletjes binnen
bos tu 3 wat een geweldig ding
en zo me snare vervangen. Is me eerste keer ooit
dus spannend
gelukkig had ik extra paar erbij besteldquote:Op maandag 10 mei 2010 12:45 schreef Patrijz het volgende:
[..]
Haha succes!Ben er inmiddels al wat handiger in geworden...
Wat kun je daar nu fout bij doenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:10 schreef genakt het volgende:
[..]
gelukkig had ik extra paar erbij besteld
want ging fout
maar nu is hij helemaal goed
Je kan een braampje op je brug hebbenquote:Op maandag 10 mei 2010 13:44 schreef Libelah het volgende:
Snaar laten knappen bijvoorbeeld? Dat gebeurde mij de eerste keer dat ik snaren verving, weet niet of het door mij kwam of omdat de snaar slecht was. Maar toen ik m'n hoge e-snaar strak draaide knapte ie meteen.
Hmmm, nooit last van gehad bij het snaren vervangen eigenlijk...quote:Op maandag 10 mei 2010 13:44 schreef Libelah het volgende:
Snaar laten knappen bijvoorbeeld? Dat gebeurde mij de eerste keer dat ik snaren verving, weet niet of het door mij kwam of omdat de snaar slecht was. Maar toen ik m'n hoge e-snaar strak draaide knapte ie meteen.
Heb zelf ook nooit moeite gehad met snaren vervangen (behalve dan bij mijn gitaar van 20 euroquote:Op maandag 10 mei 2010 14:20 schreef KaMo het volgende:
Ik het het zelf ook nooit gehad hoor trouwens![]()
Wel iemand die ik ken, 3x achter elkaar, en ik maar zeggen dat hij zijn brug moest controleren
ik was vergeten stukje over te laten zodat ik nog genoeg string had om op te winden zeg maar. Daar faalde ik en toen zat er een dikke hoek ikquote:Op maandag 10 mei 2010 14:29 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hmmm, nooit last van gehad bij het snaren vervangen eigenlijk...
Als je daar wat spanning op zet trekt die hoek toch vanzelf wel weg?quote:Op maandag 10 mei 2010 15:49 schreef genakt het volgende:
[..]
ik was vergeten stukje over te laten zodat ik nog genoeg string had om op te winden zeg maar. Daar faalde ik en toen zat er een dikke hoek ik
kreeg het wel redelijk maar b;ijft toch zwak punt denk ik.quote:Op maandag 10 mei 2010 15:52 schreef Libelah het volgende:
[..]
Als je daar wat spanning op zet trekt die hoek toch vanzelf wel weg?
Err...daar gaat het een en ander misquote:Op maandag 10 mei 2010 15:29 schreef KaMo het volgende:
Ik bij mijn ukelele, die heb ik op een andere manier snaren opgelegd, zodat ik gewone gitaar akkoorden erop kan spelen, maar dan moest ik een snaar verlengen met wat touw
Ja, nog geen radio in de auto, dus iPod+koptelefoonquote:
Toppunt van veiligheid...quote:Op maandag 10 mei 2010 18:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, nog geen radio in de auto, dus iPod+koptelefoon![]()
Och, of een radio hard zetten, of een koptelefoon op... voor mij hetzelfde verschil.quote:
Nou, met de radio aan, hoor ik nog wat van mijn omgeving en met een hoofdteleefoon niet. Ik heb mijn radio dan ook zelden op standje elf...quote:Op maandag 10 mei 2010 19:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Och, of een radio hard zetten, of een koptelefoon op... voor mij hetzelfde verschil.
Ik hoorde ook nog genoeg hoorquote:Op maandag 10 mei 2010 19:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, met de radio aan, hoor ik nog wat van mijn omgeving en met een hoofdteleefoon niet. Ik heb mijn radio dan ook zelden op standje elf...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |