Niet lachen, dat is zijn zwoele blik jaquote:
Haha die eerstequote:
quote:
quote:
MEESTERLIJK! lig hier helemaal dubbel! geweldigquote:
Jeetje, ik dacht echt even dat ik naar onze hond zat te kijkenquote:Op woensdag 14 juli 2010 23:36 schreef Prosperity het volgende:
[..]
MEESTERLIJK! lig hier helemaal dubbel! geweldig
Hond van mijn zusje:
[ afbeelding ]
nou ze lijken idd enorm op elkaar zeg! wat voor is die van jullie? Die van mijn zusje is een Cane Corso. Maar ze is niet groot/breed genoeg en heeft 'stoute' oortjes, maar tis een schat van een beest.quote:Op donderdag 15 juli 2010 09:52 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Jeetje, ik dacht echt even dat ik naar onze hond zat te kijken![]()
[ afbeelding ]
Onze dame is een kruising tussen een Bordeauxdog en een Cane Corso. 45 kilo schoon aan de haak en mevrouw denkt vaak dat ze een schoothondje is ipv een kalfjequote:Op donderdag 15 juli 2010 10:12 schreef Prosperity het volgende:
[..]
nou ze lijken idd enorm op elkaar zeg! wat voor is die van jullie? Die van mijn zusje is een Cane Corso. Maar ze is niet groot/breed genoeg en heeft 'stoute' oortjes, maar tis een schat van een beest.
wahaha... klinkt bekend in de oren! wahaha...quote:Op donderdag 15 juli 2010 10:15 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Onze dame is een kruising tussen een Bordeauxdog en een Cane Corso. 45 kilo schoon aan de haak en mevrouw denkt vaak dat ze een schoothondje is ipv een kalfje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |