Je mist volledig het punt.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, omdat je dan vaak nog niet precies weet hoe je je een houding moet geven![]()
En nee, zo iemand ben ik niet, daarbij, stoep is niet mijn zoon.
Boze TC1quote:Op zondag 9 mei 2010 00:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oeh lekker ja
En verdomme zegGa je nu op een keer vreemd? Want je bent niet bij mij.
Oe ff kijken of ik dan kan komenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tof.Ik vier trouwens zondag m;n verjaardag, samen met m;n pappa.
Nou, ja, IJsseldeltadag, klinkt heerlijk suf he?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haha nice, even langs de kinderboerderij dus![]()
Met de kids? (of heb je nog geen kids?)
1. Zijn reactie op het 3-gangendiner van Ez en mijquote:Op zondag 9 mei 2010 00:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geef me 3 redenen waarom, goed onderbouwt en dus niet zijn haar.
Nu ben ik echt geheel overtuigd..quote:Op zondag 9 mei 2010 00:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1. Zijn reactie op het 3-gangendiner van Ez en mij
'Voorspel, geweldige seks en een sigaret na?'
2. Zijn gitaargepingel
3. Hij praat leuk. Zijn stem, maar ook zijn zinsopbouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende week zondag. Je mag van mij zelfs blijven slapen.quote:
*Bevestigd.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1. Zijn reactie op het 3-gangendiner van Ez en mij
'Voorspel, geweldige seks en een sigaret na?'
2. Zijn gitaargepingel
3. Hij praat leuk. Zijn stem, maar ook zijn zinsopbouw.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:06 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu ben ik echt geheel overtuigd..Sowieso, hier trollt hij de laatste tijd alleen maar. So?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nee hoor, ik heb gewoon geen zin in de discussie en al helemaaaaaaaaal niet om bekritiseerd te worden op de manier waarop ik mijn kind opvoed. Zoals jij het ziet dan tenminste. Wat zo ben ik natuurlijk helemaal nietquote:
Hahaha klinkt geweldig en ach maakt niet uit ja of de dagnaam suf klinkt. Als je zoontje het top vond moet dat genoeg zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ja, IJsseldeltadag, klinkt heerlijk suf he?
Het was een open dag van allerlei boerderijen hier in de buurt.
Maar mijn zoontje () was helemaal blij...en ik dus ook
![]()
Hij de hele tijd: paardje: hihihihihi, koe: boe, saap (schaap dus): beeeeeeee![]()
Oeh, en bij de aardbeienkweker riep hij onafgebroken: aardbei, aardbei, aardbei
Je hoort nog van mequote:Op zondag 9 mei 2010 00:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Volgende week zondag. Je mag van mij zelfs blijven slapen.
Thijsquote:Op zondag 9 mei 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Hij de hele tijd: paardje: hihihihihi, koe: boe, saap (schaap dus): beeeeeeee![]()
Nogmaals; je mist volledig het punt. Ik heb het niet over je kind op zijn hoogst over een vergelijkbare situatie.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon geen zin in de discussie en al helemaaaaaaaaal niet om bekritiseerd te worden op de manier waarop ik mijn kind opvoed. Zoals jij het ziet dan tenminste. Wat zo ben ik natuurlijk helemaal niet
wat kan het leven mooi zijnquote:Op zondag 9 mei 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Thijs is coolquote:Op zondag 9 mei 2010 00:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Okequote:
Que?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sowieso, hier trollt hij de laatste tijd alleen maar. So?
We mochten zoveel proeven als we wilden (van de aardbeien dan hequote:Op zondag 9 mei 2010 00:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha klinkt geweldig en ach maakt niet uit ja of de dagnaam suf klinkt. Als je zoontje het top vond moet dat genoeg zijn.Nog veel aardbeien gekregen?
NVMquote:
Dat soort mensen hou je altijd.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb gewoon geen zin in de discussie en al helemaaaaaaaaal niet om bekritiseerd te worden op de manier waarop ik mijn kind opvoed. Zoals jij het ziet dan tenminste. Wat zo ben ik natuurlijk helemaal niet
Ik vind het meer flamen dat iedereen hem zo op handen draagt als dat ik hem gewoon op waarde schat..quote:Op zondag 9 mei 2010 00:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
NVMGenoeg geflame, nu gaan we weer leuk doen.
Jouw: dus jij bent zo'n... liet me toch echt denken dat je een mening over mij persoonlijk had hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 00:08 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nogmaals; je mist volledig het punt. Ik heb het niet over je kind op zijn hoogst over een vergelijkbare situatie.
Krabpaaltjequote:
Nou sorry dat je het verkeerd opgevat hebt dan, dat was niet mijn bedoeling. Zoals gezegd ik probeerde een gelijkende situatie aan te geven.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jouw: dus jij bent zo'n... liet me toch echt denken dat je een mening over mij persoonlijk had hoor
Natuurlijk van de aardbeien!! Lijkt nogal vreemd als je op eens een hap uit een schaap neemtquote:Op zondag 9 mei 2010 00:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
We mochten zoveel proeven als we wilden (van de aardbeien dan he) maar we hebben er niet heel veel gehad hoor, wel twee dozen en vier plantjes gekocht
![]()
En wat heb jij allemaal gedaan?
Zolang hij zijn hand niet breekt als hij je slaatquote:Op zondag 9 mei 2010 00:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat soort mensen hou je altijd.
Kreeg gisteren juist te horen dat mijn zoon zeer beleefd was en dat dat waarschijnlijk kwam omdat ik hem de ruimte geef om zn frustratie/boosheid op mij te uiten
Wat is er mis met schapen vlees?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk van de aardbeien!! Lijkt nogal vreemd als je op eens een hap uit een schaap neemt
Nah ik heb niet zoveel gedaanBeetje fok.. Moest nog werken
En eigenlijk moet ik nu naar bed omdat ik morgen om 10 uur moet voetballen
Maar ik ben REBELS!!!!
Hoezo op waarde schat? Je kent ;m niet. En dat wil je ook niet blijkbaar. Maar je hoeft ;m niet te mogen.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik vind het meer flamen dat iedereen hem zo op handen draagt als dat ik hem gewoon op waarde schat..
Okidoki dan, zand erover, kusje erop, klaar?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou sorry dat je het verkeerd opgevat hebt dan, dat was niet mijn bedoeling. Zoals gezegd ik probeerde een gelijkende situatie aan te geven.
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zolang hij zijn hand niet breekt als hij je slaat![]()
Maar boos leren zijn is goed, dat heb ik pas veel te laat gedaan, niet handig!
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar is het ook een waardering die je wilt
Waarom ken ik hem niet?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoezo op waarde schat? Je kent ;m niet. En dat wil je ook niet blijkbaar. Maar je hoeft ;m niet te mogen.
Tsja, je weet maar nooit wat mensen denken hequote:Op zondag 9 mei 2010 00:11 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk van de aardbeien!! Lijkt nogal vreemd als je op eens een hap uit een schaap neemt
Nah ik heb niet zoveel gedaanBeetje fok.. Moest nog werken
En eigenlijk moet ik nu naar bed omdat ik morgen om 10 uur moet voetballen
Maar ik ben REBELS!!!!
Shoarmaquote:
Dat heb ik ook niet gezegd, ik had het alleen maar over het vleesquote:Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij hebt duidelijk nog nooit een levend schaap gelikt
Het is fok. En ik ken ;m ook niet irl, maar toch is hij heel anders op msn en aan de telefoon. Daar baggert hij niet.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom ken ik hem niet?
Hij profileert zich toch op een bepaalde manier op internet?
Is dan hem echt kennen irl? Dan is iemand zoals hij is? En op internet mag je maar doen/zeggen wat je wilt? Je bent wie je bent en je gaat je niet ineens als een compleet labiel persoon gedragen als je je veilig voelt achter een schermpje en toetsenbord
Dus ja ik ken hem.
Deze waren nog levend, schat. Schapenvlees aaien is ook weer zo wat he.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezegd, ik had het alleen maar over het vlees
Ik heb nu een mental image van Trev die in een shoarmazaak de shoarma loopt te aaien.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deze waren nog levend, schat. Schapenvlees aaien is ook weer zo wat he.
Ik kijk bijna nergens meer van opquote:Op zondag 9 mei 2010 00:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deze waren nog levend, schat. Schapenvlees aaien is ook weer zo wat he.
Albert Heijnquote:Op zondag 9 mei 2010 00:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, je weet maar nooit wat mensen denken he![]()
Werken, waar? En ach, met 6 uur slaap red je het toch wel, broekie?
Ik zou het zo gaan knuffelenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb nu een mental image van Trev die in een shoarmazaak de shoarma loopt te aaien.
Dan moet 'ie wel eerst 3 uur rijdenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb nu een mental image van Trev die in een shoarmazaak de shoarma loopt te aaien.
Zoals ik al zei, dan mag je je als een complete idioot gedragen?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is fok. En ik ken ;m ook niet irl, maar toch is hij heel anders op msn en aan de telefoon. Daar baggert hij niet.
Schapenvlees aaien met Thijs, echt een leuk uitje voor zo'n mannetjequote:
Deden Yordi en ik wekelijksquote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schapenvlees aaien met Thijs, echt een leuk uitje voor zo'n mannetje
Whoohooquote:Op zondag 9 mei 2010 00:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Albert HeijnIk ben bevoegd Vakkenvuller
![]()
En ja dat red ik welSpeel tegen 30+ers
Heb ook wel eens moeten voetballen om 10 uur en was ik pas 7 uur lam thuis
We weten nu wat we gaan doen met de volgende meet dus.quote:
Hoe bedoel je, om schapen te gaan aaien?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet 'ie wel eerst 3 uur rijden
hij zou wel raar op kijkenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schapenvlees aaien met Thijs, echt een leuk uitje voor zo'n mannetje
Nee, voor een shoarmazaakquote:Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, om schapen te gaan aaien?
Lijkt me een strak planquote:Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We weten nu wat we gaan doen met de volgende meet dus.
Ach ja, ik had een stukje gebraden kip en zei: kijk Thijs, kip! Wat zegt de kip? Hij: tok!quote:
ja dat om de weekquote:
Ja maar die is verder weg dan de schapen zelfquote:
Denk je soms dat ik IRL net zo ben als hier?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:17 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dan mag je je als een complete idioot gedragen?
Dat draagt toch alleen maar bij aan het feit dat hij iets aan zijn opvoeding mist? Nogmaals, je bent wie je bent wees gewoon zo.
Jammer dat ik daarom niet gewaardeerd word en hij daarom des te meer. Ironisch haast, except I don't give a shit
quote:Op zondag 9 mei 2010 00:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach ja, ik had een stukje gebraden kip en zei: kijk Thijs, kip! Wat zegt de kip? Hij: tok!
Je stond zeker bij mij in de winkelquote:Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Whoohoo![]()
Hier stonden ze precies met alle karretjes in de weg in de gangpaden waar ik moest zijn![]()
Oh, ouwe sokken dus
Tof!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja dat om de week
de kinderboerderij lag op de route van school naar huis
Zeg ik dat ja?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Denk je soms dat ik IRL net zo ben als hier?
En waarom zou zijn opvoeding nit goed zijn? En je zegt hiermee dat je eigen opvoeding ook niet 100% was.
Ik waardeer je, telt dat niet.
Schapen zijn evil. Aldus een klasgenoot van mij.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar die is verder weg dan de schapen zelf, de schapen lopen soms hier tegen over in de wei
Dat bedoelde ik ook, suffie!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar die is verder weg dan de schapen zelf, de schapen lopen soms hier tegen over in de wei
Je treft ons op een slecht momentquote:Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef Edwinuss het volgende:
Wat worden hier een persoonlijke zaken besproken.
en wat heeft die gebruikt?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schapen zijn evil. Aldus een klasgenoot van mij.
Ik houd me wel stil over jou.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:21 schreef Edwinuss het volgende:
Wat worden hier een persoonlijke zaken besproken.
Ja. Met jouw rijstijl...quote:Op zondag 9 mei 2010 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vloog gister bijna over de kop met de auto in een schapenwei!
Is goed.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zeg ik dat ja?
Ik zal het doorgeven! Helaas voor jou ben ik in het echt net zo prettig gestoord als hier en zal ik ook alles zeggen wat ik hier zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Geen idee, hij is niet helemaal goed bij z;n hoofd, nooit geweest ookquote:
Super Sheep doet anders veel schade hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 00:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schapen zijn evil. Aldus een klasgenoot van mij.
Zoals?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je mag sommige dingen wel verklappen hoor.
Dat blijktquote:Op zondag 9 mei 2010 00:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, hij is niet helemaal goed bij z;n hoofd, nooit geweest ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |