abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 11 mei 2010 @ 19:52:46 #76
73911 ultra_ivo
pi_81310448
quote:
Op maandag 10 mei 2010 22:42 schreef mrmpro het volgende:
En wat gebeurt er met bijvoorbeeld albumpresentaties van artiesten? is daar intresse voor of valt dat buiten het stramien?
Als fotograaf zou ik zeggen gewoon heen gaan, is 't iets dan ff Siegfried of fraubitch aan de jas trekken. Zeker als je geen accreditatie nodig hebt. Laatst nog een regionale CD presentatie ingestuurd.
  FOK!fotograaf dinsdag 11 mei 2010 @ 20:40:10 #77
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_81312466
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 19:52 schreef ultra_ivo het volgende:

[..]

Als fotograaf zou ik zeggen gewoon heen gaan, is 't iets dan ff Siegfried of fraubitch aan de jas trekken. Zeker als je geen accreditatie nodig hebt. Laatst nog een regionale CD presentatie ingestuurd.
Dat inderdaad
Als er geen accreditatie nodig is, of je bent er zelf "toevallig" bij en maakt foto's: insturen.
Wil je uit naam van FOK! of dat FOK! iets regelt, even hier roepen en dan bekijken we het.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf dinsdag 11 mei 2010 @ 20:40:21 #78
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_81313558
piepklein tvp-tje
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  FOK!fotograaf woensdag 12 mei 2010 @ 00:03:07 #80
301593 mrmpro
pi_81323794
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 20:40 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Dat inderdaad
Als er geen accreditatie nodig is, of je bent er zelf "toevallig" bij en maakt foto's: insturen.
Wil je uit naam van FOK! of dat FOK! iets regelt, even hier roepen en dan bekijken we het.
Meer dan duidelijk. Als ik iets heb waarvan ik denk dat het zin heeft stuur ik het op. Thx
pi_81327716
Euhm, ik heb al 2 keer iets geroepen over het benefiet gedoe in Lienden waar ik wel foto's wil maken. Maar telkens gaan jullie er mee naar achter en hoor ik niets meer. Dus bij deze, hoor ik er nog wat over of word het gewoon niets?
  FOK!fotograaf woensdag 12 mei 2010 @ 08:35:58 #82
842 Zorro
Z
pi_81327956
quote:

Dat is snel! (mag ook wel eens gezegd worden tussen al het geklaag )
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_81328100
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:18 schreef Puala het volgende:
Euhm, ik heb al 2 keer iets geroepen over het benefiet gedoe in Lienden waar ik wel foto's wil maken. Maar telkens gaan jullie er mee naar achter en hoor ik niets meer. Dus bij deze, hoor ik er nog wat over of word het gewoon niets?

heb het onder de aandacht gebracht.
zou leuk zijn als je een vip-arrangement kunt krijgen, en dus ook de sprekers kunt fotograferen.
kan je er dan ook redactioneel iets omheen breien, denk je?
oftewel, kun je het aan om een reportage neer te zetten? (wat dus meer is dan alleen maar foto's)
uiteraard kan je daar alle steun en hulp vanuit FP of forum voor krijgen, we hebben immers al eerder actie-topics gehad voor deze man.

[ Bericht 22% gewijzigd door iteejer op 12-05-2010 08:54:12 ]
pi_81328165
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:35 schreef Zorro het volgende:

[..]

Dat is snel! (mag ook wel eens gezegd worden tussen al het geklaag )

Zo hoort het te gaan.
Ik zit vanmiddag bij Novum, één van de persagentschappen waar wij feeds van afnemen, om onder andere te praten over het aanleveren van onze foto's aan hun.
Uiteraard, als dat gebeurt en zoals ik al eerder zei, al er niets gebeuren zonder toestemming van de individuele fotograag, en zullen de foto-makers ook heel fors delen in de opbrengsten daarvan. Want dit gaat niet om de poen, wel om de naam, de eer en de lol
Maar zoiets kan pas werken als we deze snelheid van werken (die eigenlijk normaal is) kunnen bieden.
pi_81328266
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:41 schreef iteejer het volgende:

[..]

[..]

heb het onder de aandacht gebracht.
zou leuk zijn als je een vip-arrangement kunt krijgen, en dus ook de sprekers kunt fotograferen.
kan je er dan ook redactioneel iets omheen breien, denk je?
oftewel, kun je het aan om een reportage neer te zetten? (wat dus meer is dan alleen maar foto's)
uiteraard kan je daar alle steun en hulp vanuit FP of forum voor krijgen, we hebben immers al eerder actie-topics gehad voor deze man.
Dankjewel Dat moet wel lukken denk ik, stukje schrijven en fotograferen. VIP arrangement is denk ik wel een goed idee
pi_81328912
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 08:51 schreef Puala het volgende:

[..]

Dankjewel Dat moet wel lukken denk ik, stukje schrijven en fotograferen. VIP arrangement is denk ik wel een goed idee

Greys gaat er mee aan de gang, en zij weet er op haar poezelige manier altijd het meeste uit te halen. Ben benieuwd!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 10:03:08 #87
163650 Greys
pi_81329982
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 09:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

Greys gaat er mee aan de gang, en zij weet er op haar poezelige manier altijd het meeste uit te halen. Ben benieuwd!
Arggggh, the pressure!

Nee ff serieus. Puala, ik heb even die site bekeken en dat VIP arrangement waar jullie het over hebben, dat is dus juist dat je na afloop van de wedstrijden een chique diner hebt. Met bobo's en sponsors. Dus even concreet, is dat wel waar je op zit te wachten, dat je daar dan tussen zou zitten?

Het belangrijkste is dat de aankomst van de familie per helicopter goed wordt weergegeven, het uitreiken van het insigne van heldenmoed, een indruk van de voetbalwedstrijden en wat foto's van ons aller Franske uiteraard. Daarvoor moeten we dan zien te regelen dat jij goed de gelegenheid krijgt om dat vast te leggen.

Tijdens het VIP diner spreken Hans Kraay jr., Fred Teeven, Klaas Wilting, John vd Heuvel en Dirk Scheringa.
Het eerste gedeelte lijkt mij voor de lezers veel interessanter. Maar als je daar zelf anders over denkt, gewoon even laten weten. Ik hoor graag wat je idee er zelf bij is

EDIT en aanvulling
Puala, het is uiteraard gewoon het beste als dat laatste wél verslag wordt gegeven, wat de heren te zeggen hebben. Maar ik vraag me af of dat niet teveel voor je is, daar goed verslag van doen en foto's maken Dus dan zou je daarvoor iemand moeten meenemen vind ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Greys op 12-05-2010 10:22:49 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:23:11 #88
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_81330600
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:03 schreef Greys het volgende:
Tijdens het VIP diner spreken Hans Kraay jr., Fred Teeven, Klaas Wilting, John vd Heuvel en Dirk Scheringa. Ik denk persoonlijk dat het de FOK! bezoekers minder zal interesseren wat deze heren te zeggen hebben En heel erg spannend om te fotograferen zijn ze m.i. ook niet.

Misschien niet spannend, maar het is wel altijd handig om een foto van betreffende VIP's in een database te hebben zodat je die bij je eigen nieuwsberichten kunt plaatsen imo.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_81330649
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Arggggh, the pressure!

Nee ff serieus. Puala, ik heb even die site bekeken en dat VIP arrangement waar jullie het over hebben, dat is dus juist dat je na afloop van de wedstrijden een chique diner hebt. Met bobo's en sponsors. Dus even concreet, is dat wel waar je op zit te wachten, dat je daar dan tussen zou zitten?

Het belangrijkste is dat de aankomst van de familie per helicopter goed wordt weergegeven, het uitreiken van het insigne van heldenmoed, een indruk van de voetbalwedstrijden en wat foto's van ons aller Franske uiteraard. Daarvoor moeten we dan zien te regelen dat jij goed de gelegenheid krijgt om dat vast te leggen.

Tijdens het VIP diner spreken Hans Kraay jr., Fred Teeven, Klaas Wilting, John vd Heuvel en Dirk Scheringa.
Het eerste gedeelte lijkt mij voor de lezers veel interessanter. Maar als je daar zelf anders over denkt, gewoon even laten weten. Ik hoor graag wat je idee er zelf bij is

EDIT en aanvulling
Puala, het is uiteraard gewoon het beste als dat laatste wél verslag wordt gegeven, wat de heren te zeggen hebben. Maar ik vraag me af of dat niet teveel voor je is, daar goed verslag van doen en foto's maken Dus dan zou je daarvoor iemand moeten meenemen vind ik.
Ik denk dat de registratie van de landing van de familie en de rest wat je noemde een goeie reportage is. Wat de mannen gaan zeggen later op de avond weet ik niet. Ik wil er (natuurlijk) wel heen, maar dat lijkt me eerlijk gezegd het minst boeiend van de hele avond. Ik denk dat het slim is dat er iemand mee gaat.. Alleen weet ik zelf niemand..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 10:27:35 #90
163650 Greys
pi_81330732
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:23 schreef sanger het volgende:

[..]

Misschien niet spannend, maar het is wel altijd handig om een foto van betreffende VIP's in een database te hebben zodat je die bij je eigen nieuwsberichten kunt plaatsen imo.
Zie mijn edit dan ook
Want ze moeten uiteraard wel gefotografeerd worden. Ik heb het verkeerd begrepen, ik dacht dat het de bedoeling was dat Puala daar dan ook een heel verslag van ging maken en dat leek me dan het minst belangrijke van die hele dag. Zij kan ook maar zoveel tegelijk Maar we gaan het oplossen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81330746
Scuse moi, ik ben niet duidelijk geweest over wat er gewenst is
Mijn indruk is dat het goed zou zijn om het hele gebeuren te verslaan. Meedoen aan dat diner kan, maar is niet nodig om er als fotograaf bij te zijn.
Als er maar een verslagje komt, ook van dat VIP-gedeelte ben ik al blij. Want niet iedereen kan bij zo'n VIP-scene, daar zal men dus juist in geinteresseerd zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 10:29:56 #92
163650 Greys
pi_81330822
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:27 schreef iteejer het volgende:
Scuse moi, ik ben niet duidelijk geweest over wat er gewenst is
Mijn indruk is dat het goed zou zijn om het hele gebeuren te verslaan. Meedoen aan dat diner kan, maar is niet nodig om er als fotograaf bij te zijn.
Als er maar een verslagje komt, ook van dat VIP-gedeelte ben ik al blij. Want niet iedereen kan bij zo'n VIP-scene, daar zal men dus juist in geinteresseerd zijn.
Precies. Daarom wilde ik ook even duidelijk hebben wat je met het verkrijgen van een VIP-arrangement bedoelde, want ik kan me voorstellen dat Puala er geen behoefte aan heeft om daar zelf te gaan zitten eten.
Kortom, ze moet tóegang hebben tot het VIP-gedeelte. Duidelijk
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81330874
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Precies. Daarom wilde ik ook even duidelijk hebben wat je met het verkrijgen van een VIP-arrangement bedoelde, want ik kan me voorstellen dat Puala er geen behoefte aan heeft om daar zelf te gaan zitten eten.
Kortom, ze moet tóegang hebben tot het VIP-gedeelte. Duidelijk
Doe mij idd maar geen eten
pi_81330981
Enneh, voor de duidelijkheid, de reden dat wij ons er opeens op gaan storten is dat dit hele gebeuren op FOK! al langer loopt, en het dus breder is dan een 'normale' fotoshoot cq reportage.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:36:18 #95
65960 sanger
pi_81331038
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Doe mij idd maar geen eten
Misschien kun je juist tijdens het eten wat contacten leggen Fred Teeven kan imo best interessant zijn voor een interview of e.d. tijdens de aanloop naar de verkiezingen.
pi_81331110
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Misschien kun je juist tijdens het eten wat contacten leggen Fred Teeven kan imo best interessant zijn voor een interview of e.d. tijdens de aanloop naar de verkiezingen.
Ik heb een x aantal allergieen, dus ik vind het prima als iemand anders daar gaat eten. Maar ik wil het gewoon liever niet om die reden
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:34 schreef iteejer het volgende:
Enneh, voor de duidelijkheid, de reden dat wij ons er opeens op gaan storten is dat dit hele gebeuren op FOK! al langer loopt, en het dus breder is dan een 'normale' fotoshoot cq reportage.
Ik snap het. Ik heb er op fok ook al eerder iets over gelezen
pi_81331187
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik vind het al heel wat dat ze bereid is een stap naast de normale fotografen-rol te zetten
Dus wmb laten we dat aan haar over, hoe ze eea aanpakt.
En het is een prima testcase, want uiteindelijk, zoals gezegd, is het de bedoeling dat behalve het dumpen van foto's er ook redactioneel het een en ander gebeurt.
Leuker voor de user, en leuker voor Google, die zo'n reportage dan ineens een stuk beter indexeert.
  woensdag 12 mei 2010 @ 10:45:52 #98
65960 sanger
pi_81331366
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:40 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ik vind het al heel wat dat ze bereid is een stap naast de normale fotografen-rol te zetten
Je moet het inderdaad wel willen/kunnen/durven/(vul in). Dat lijkt me wel handig ja
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 12 mei 2010 @ 10:47:00 #99
163650 Greys
pi_81331407
Puala, je gaf aan dat je het prettig zou vinden als er iemand met je mee ging, maar dat je zelf niemand weet. Het is ook best handig denk ik om samen te gaan, want het is een vrij lange dag, er gebeurt veel, en twee zien en horen meer dan een

Sanger? Jij eventueel? Ik roep maar wat hoor, maar misschien is het een goed idee als jullie dit samen doen?
Dan kan je meteen op Fred Teeven afstappen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 12 mei 2010 @ 11:20:55 #100
65960 sanger
pi_81332596
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
Sanger? Jij eventueel? Ik roep maar wat hoor, maar misschien is het een goed idee als jullie dit samen doen?
Dan kan je meteen op Fred Teeven afstappen
Ik zou graag gaan, maar ik heb college dinsdagavond. Ik kan dus helaas niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')