quote:
Dat dusquote:
Goed dat je voorkookt en probeertquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Geweldig heHeerlijk ontspannen avondje zo. Tweede wasje staat in de wasmachine. Vaatwassertje is net klaar. Morgen maar eens ff een site in elkaar tikken en couscous en kabeljauw halen
Morgenavond ga ik twee indo gerechten uitproberen
Gestoofde garnalen en Ikan Panggang icm rijst en sperzieboontjes
En overdag alvast ff de pastasaus fabriceren en misschien ook alvast de couscous-salade. Scheelt me een bak werk maandag en dinsdag
Mán, genoegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Hebben jullie voldoende crashplekken dan?
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, je zou sowieso komen een keer toch?? Whisky hebben we wel![]()
Nou.. hij komt er aan.. sfeer was blijkbaar kut.. (letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij zégt dat ie hoopt dat het bij 1 deel blijft
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. hij komt er aan.. sfeer was blijkbaar kut.. (letterlijk en figuurlijk)
Jajaquote:Oh en bij ons is er sowieso crashplaats PHad ik je al gezegd een keer toch
Geeft niks, wij ook.. vlak voor we op vakantie gaan dan dus.. Maar als je echt wilt kunnen we best wat plannen. Kan je ff bij Rabbithill shoppen en zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja kloptMaar tijd he....tijd, tijd, tijd
Ik geloof dat ik pas in juli weer eens een vrij weekend heb
Over een klein uurtje zit die niet vol hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef cybermans het volgende:
[..]
als die niet alweer vol zit tegen die tijd
Whahahahaha....Die zit in Den Haag hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geeft niks, wij ook.. vlak voor we op vakantie gaan dan dus.. Maar als je echt wilt kunnen we best wat plannen. Kan je ff bij Rabbithill shoppen en zo
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Groot gelijk dat-ie hem dan smeert.
[..]
JajaZie reactie erboven
Of wil je voor Normandie nog ff kijken hoe die Cokin graduele filters werken?
We leven nog, we leven nog, we leven nogquote:
Gelukkig maar, gelukkig maar , gelukkig maarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We leven nog, we leven nog, we leven nog
En jij?
jaaaa maar dit is de originele Rabbithill, met bijbehorende sceneryquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whahahahaha....Die zit in Den Haag hoorMaar we gaan plannen
Ik PM je zo wel ff.
Nee joh.. als van 'biertje atten' (in 1x weg drinken)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Spelfout in de TTToch?
Adten, van ad fundum.
Ja precies. Ad fundum dus (tot op de bodem).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee joh.. als van 'biertje atten' (in 1x weg drinken)
http://nl.wiktionary.org/wiki/attenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Spelfout in de TTToch?
Adten, van ad fundum.
Ik ben niet zo latijn aan gelegdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja precies. Ad fundum dus (tot op de bodem).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |