quote:
Dat dusquote:
Goed dat je voorkookt en probeertquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Geweldig heHeerlijk ontspannen avondje zo. Tweede wasje staat in de wasmachine. Vaatwassertje is net klaar. Morgen maar eens ff een site in elkaar tikken en couscous en kabeljauw halen
Morgenavond ga ik twee indo gerechten uitproberen
Gestoofde garnalen en Ikan Panggang icm rijst en sperzieboontjes
En overdag alvast ff de pastasaus fabriceren en misschien ook alvast de couscous-salade. Scheelt me een bak werk maandag en dinsdag
Mán, genoegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Hebben jullie voldoende crashplekken dan?
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, je zou sowieso komen een keer toch?? Whisky hebben we wel![]()
Nou.. hij komt er aan.. sfeer was blijkbaar kut.. (letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij zégt dat ie hoopt dat het bij 1 deel blijft
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. hij komt er aan.. sfeer was blijkbaar kut.. (letterlijk en figuurlijk)
Jajaquote:Oh en bij ons is er sowieso crashplaats PHad ik je al gezegd een keer toch
Geeft niks, wij ook.. vlak voor we op vakantie gaan dan dus.. Maar als je echt wilt kunnen we best wat plannen. Kan je ff bij Rabbithill shoppen en zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja kloptMaar tijd he....tijd, tijd, tijd
Ik geloof dat ik pas in juli weer eens een vrij weekend heb
Over een klein uurtje zit die niet vol hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef cybermans het volgende:
[..]
als die niet alweer vol zit tegen die tijd
Whahahahaha....Die zit in Den Haag hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geeft niks, wij ook.. vlak voor we op vakantie gaan dan dus.. Maar als je echt wilt kunnen we best wat plannen. Kan je ff bij Rabbithill shoppen en zo
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Groot gelijk dat-ie hem dan smeert.
[..]
JajaZie reactie erboven
Of wil je voor Normandie nog ff kijken hoe die Cokin graduele filters werken?
We leven nog, we leven nog, we leven nogquote:
Gelukkig maar, gelukkig maar , gelukkig maarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We leven nog, we leven nog, we leven nog
En jij?
jaaaa maar dit is de originele Rabbithill, met bijbehorende sceneryquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whahahahaha....Die zit in Den Haag hoorMaar we gaan plannen
Ik PM je zo wel ff.
Nee joh.. als van 'biertje atten' (in 1x weg drinken)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Spelfout in de TTToch?
Adten, van ad fundum.
Ja precies. Ad fundum dus (tot op de bodem).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee joh.. als van 'biertje atten' (in 1x weg drinken)
http://nl.wiktionary.org/wiki/attenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Spelfout in de TTToch?
Adten, van ad fundum.
Ik ben niet zo latijn aan gelegdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja precies. Ad fundum dus (tot op de bodem).
Heerlijk tochquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:13 schreef kaasplankje het volgende:
Meuh jullie zeggen iets anders maar bedoelen hetzelfde
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jaaaa maar dit is de originele Rabbithill, met bijbehorende scenery
Dan maar liever geen drankquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:17 schreef cybermans het volgende:
je moet wat op je druilerige zaterdag avond als je niet op stap gaat
Gin&tonicquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey stelletje zeurpieten!! Drink 'em der uut!
Camembert: hierbij wordt een pint in iemands schoen gegoten, waarop die moet worden uitgedronken. Alternatief: een pint met een erover getrokken (vanzelfsprekend gedragen) sok, moet worden uitgedronken. In de Leidse studentenwereld wordt dit ook wel een 'ad schoendum' genoemd.quote:
Gadverredammequote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Camembert: hierbij wordt een pint in iemands schoen gegoten, waarop die moet worden uitgedronken. Alternatief: een pint met een erover getrokken (vanzelfsprekend gedragen) sok, moet worden uitgedronken. In de Leidse studentenwereld wordt dit ook wel een 'ad schoendum' genoemd.
Echt niet!!quote:
Nou, ik kom wel wat vroeger dan....mag je het aaaaaaaaaaaaaaallemaal laten zienquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt niet!!Vanaf ons gezien zit je daar al bijna in Ommen, daar is het prachtig, Sallandse heuvelrug is mooi.. nou ja, eigenlijk alles wel gewoon hier
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik kom wel wat vroeger dan....mag je het aaaaaaaaaaaaaaallemaal laten zien
Studenten zijn gewoon smerigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:19 schreef Laydina het volgende:
Gadverredammeecht dat mensen dergelijke dingen doen
beschaafd moet kunnen toch... dus niet zuipenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan maar liever geen drank![]()
Heb je trouwens al wat van die makelaar gehoord?
tssssk niet allemaalquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Studenten zijn gewoon smerigze maken hun woning niet schoon, pissen op straat of in de plantenborders, drinken uit elkaars schoenen, kotsen alles onder, brr
quote:
Ja heel per ongeluk.. heb hem tijden nodeloos aan gehad, heb hem nu standaard uit, maar als je me ff je adres pb't dan voeg ik je ff toequote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Leuk
Hebben jullie per ongeluk ook MSN
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nou ja, ik kan daar dus niet naar kijken zonder het zielig voor die meisjes te vinden, maar ergens tijdens de 4e act werden ze blijkbaar lastig gevallen oid, waarop dus een ruzie ontstond tussen wat gasten onderling, waaronder ws de begeleiders/pooiers/whatever van die dames. Sfeer was daarna direct totaal verziekt en grimmig, en aangezien ik niet insta voor de handbagage van die klanten daar heb ik lekker afgezwaaidGitarist van de band is ook direct genokt, rest wilde ook stoppen dus die zullen ook wel aan het inpakken zijn.
Wat een avontuur zo in ons dorp
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Done!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja heel per ongeluk.. heb hem tijden nodeloos aan gehad, heb hem nu standaard uit, maar als je me ff je adres pb't dan voeg ik je ff toe
Echt wel. Lachen trouwen, die zanger van LT is 16 jaar politieagent in NY geweest (vandaar ook de bandnaam), die liep er echt broodnuchter tussen zonder enige vorm van paniekquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat soort situaties moet je asap tussenuit
Ik gok dat die beste man weet hoe hij met dit soort idioten om moet gaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:36 schreef TAV74 het volgende:
Echt wel. Lachen trouwen, die zanger van LT is 16 jaar politieagent in NY geweest (vandaar ook de bandnaam), die liep er echt broodnuchter tussen zonder enige vorm van paniek
Nou, op het moment dat het mis ging had ik even minder lol. Zoals ik al zei liepen er nogal wat beruchte jasjes tussen ...quote:
Toen was ie al weg omdat ie thuis beter tiet'n hetquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Waar blijven de foto's van die acts van de dames?
Gek genoeg voelde ik me niet geroepen daar foto's van te makenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Waar blijven de foto's van die acts van de dames?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:54 schreef TAV74 het volgende:
Gek genoeg voelde ik me niet geroepen daar foto's van te maken
Alleen dat zou al een reden zijn inderdaad. Los daarvan was de act ook niet dermate spetterend dat ik vanuit fotografische uitdaging geprikkeld werdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Bang om door de 'begeleiders' onder handen genomen te worden?
van het laatste zag ik nog ergens Scapa. in het buitenland zijn ze wel opgeslagen, en worden ook nog gedeeltelijk gemaakt!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef cybermans het volgende:
Zoals van scapa 14 maar die is niet meer te koop omdat die niet meer gemaakt word
Die van mij staat in mijn profielquote:
afaik maken ze enkel nog scapa 16 en geen 14 meerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:57 schreef ZegEensHoi het volgende:
[..]
van het laatste zag ik nog ergens Scapa. in het buitenland zijn ze wel opgeslagen, en worden ook nog gedeeltelijk gemaakt!
Er zijn gelukkig verschillende soorten studentenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Studenten zijn gewoon smerigze maken hun woning niet schoon, pissen op straat of in de plantenborders, drinken uit elkaars schoenen, kotsen alles onder, brr
Dat is waar ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
beschaafd moet kunnen toch... dus niet zuipen
ja eerst wisten ze van niets en 2 tellen later was het zo van ja we zouden je nog terugbellen
toch maar een nieuwe afspraak gemaakt, want het heeft zo weinig zin om enkel te schelden
slaap lekker dan alvastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
truste en een nachtquote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef DarkElf het volgende:
ik kruip lekker mijn waterbedje infijne nacht!
Heuj! Ik mis eigenlijk nog de Petehhttp://koken.flevoland.to/kruiden/peteh.shtml- (ook wel stink-) bonen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Ik heb een vriendin met een leuk huis in Vlaardingen waar ze op de begane grond een woonkeuken heeft gemaakt voor het geven van workshops en etentjes. En ja, ik ga alles in mijn eentje maken
Het menu:
Sambal Goreng Boontjes
Sajoer Lodeh
Sambal Goreng Prei
Sajoer Tjampoer
Toemis Oedang (gesmoorde garnalen)
Ikan Panggang (geroosterde vis)
Daging Smoor (smoor van rundvlees)
Perkedel Atjeh (gehaktballetjes)
Ajam Goreng Pedis (hete kip)
Sambal Goreng Telor (eieren in saus)
Roedjak Manis (fruitsalade)
Pisang Goreng
En daarbij dan witte rijst en bamiZin in
dag Elfjequote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef DarkElf het volgende:
ik kruip lekker mijn waterbedje infijne nacht!
Ohh gezellig Bluezz..quote:Op zondag 9 mei 2010 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Lijnie![]()
Motten we al naar bed?
Ik zit lekker aan de Caro Emerald
Mwjah...ik ben niet zo dol op dingen die stinkenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heuj! Ik mis eigenlijk nog de Petehhttp://koken.flevoland.to/kruiden/peteh.shtml- (ook wel stink-) bonen!
Mumford & Sons hierquote:
Algemene staking of zo??quote:Op zondag 9 mei 2010 01:03 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is het rustig hier jongensWat is er aan de hand
Kapitalistjequote:Op zondag 9 mei 2010 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk verjaardagsfeestje / housewarming gehad bij goeie vriend
Wát een supermooie vrijstaande woning heeft hij zegen dat op z'n 29e.
Geen kapitalistquote:Op zondag 9 mei 2010 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kapitalistje
Verder nog leuke![]()
gezien, Steer?
Ik was naar de potluck meetquote:Op zondag 9 mei 2010 01:03 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is het rustig hier jongensWat is er aan de hand
Hoe was het??quote:Op zondag 9 mei 2010 02:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik was naar de potluck meeten net weer thuus
coolquote:Op zondag 9 mei 2010 02:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
vooral Lekkeren gezellie
en allemaal lekker gekookt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |