quote:
Dat dusquote:
Goed dat je voorkookt en probeertquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:01 schreef PdeHoog het volgende:
Ja. Geweldig heHeerlijk ontspannen avondje zo. Tweede wasje staat in de wasmachine. Vaatwassertje is net klaar. Morgen maar eens ff een site in elkaar tikken en couscous en kabeljauw halen
Morgenavond ga ik twee indo gerechten uitproberen
Gestoofde garnalen en Ikan Panggang icm rijst en sperzieboontjes
En overdag alvast ff de pastasaus fabriceren en misschien ook alvast de couscous-salade. Scheelt me een bak werk maandag en dinsdag
Mán, genoegquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:04 schreef PdeHoog het volgende:
Hebben jullie voldoende crashplekken dan?
Ja kloptquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, je zou sowieso komen een keer toch?? Whisky hebben we wel![]()
Nou.. hij komt er aan.. sfeer was blijkbaar kut.. (letterlijk en figuurlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hij zégt dat ie hoopt dat het bij 1 deel blijft
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou.. hij komt er aan.. sfeer was blijkbaar kut.. (letterlijk en figuurlijk)
Jajaquote:Oh en bij ons is er sowieso crashplaats PHad ik je al gezegd een keer toch
Geeft niks, wij ook.. vlak voor we op vakantie gaan dan dus.. Maar als je echt wilt kunnen we best wat plannen. Kan je ff bij Rabbithill shoppen en zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja kloptMaar tijd he....tijd, tijd, tijd
Ik geloof dat ik pas in juli weer eens een vrij weekend heb
Over een klein uurtje zit die niet vol hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:06 schreef cybermans het volgende:
[..]
als die niet alweer vol zit tegen die tijd
Whahahahaha....Die zit in Den Haag hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geeft niks, wij ook.. vlak voor we op vakantie gaan dan dus.. Maar als je echt wilt kunnen we best wat plannen. Kan je ff bij Rabbithill shoppen en zo
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Groot gelijk dat-ie hem dan smeert.
[..]
JajaZie reactie erboven
Of wil je voor Normandie nog ff kijken hoe die Cokin graduele filters werken?
We leven nog, we leven nog, we leven nogquote:
Gelukkig maar, gelukkig maar , gelukkig maarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
We leven nog, we leven nog, we leven nog
En jij?
jaaaa maar dit is de originele Rabbithill, met bijbehorende sceneryquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Whahahahaha....Die zit in Den Haag hoorMaar we gaan plannen
Ik PM je zo wel ff.
Nee joh.. als van 'biertje atten' (in 1x weg drinken)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Spelfout in de TTToch?
Adten, van ad fundum.
Ja precies. Ad fundum dus (tot op de bodem).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:10 schreef Laydina het volgende:
[..]
Nee joh.. als van 'biertje atten' (in 1x weg drinken)
http://nl.wiktionary.org/wiki/attenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:09 schreef ColdFeet het volgende:
Spelfout in de TTToch?
Adten, van ad fundum.
Ik ben niet zo latijn aan gelegdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja precies. Ad fundum dus (tot op de bodem).
Heerlijk tochquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:13 schreef kaasplankje het volgende:
Meuh jullie zeggen iets anders maar bedoelen hetzelfde
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jaaaa maar dit is de originele Rabbithill, met bijbehorende scenery
Dan maar liever geen drankquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:17 schreef cybermans het volgende:
je moet wat op je druilerige zaterdag avond als je niet op stap gaat
Gin&tonicquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Hey stelletje zeurpieten!! Drink 'em der uut!
Camembert: hierbij wordt een pint in iemands schoen gegoten, waarop die moet worden uitgedronken. Alternatief: een pint met een erover getrokken (vanzelfsprekend gedragen) sok, moet worden uitgedronken. In de Leidse studentenwereld wordt dit ook wel een 'ad schoendum' genoemd.quote:
Gadverredammequote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Camembert: hierbij wordt een pint in iemands schoen gegoten, waarop die moet worden uitgedronken. Alternatief: een pint met een erover getrokken (vanzelfsprekend gedragen) sok, moet worden uitgedronken. In de Leidse studentenwereld wordt dit ook wel een 'ad schoendum' genoemd.
Echt niet!!quote:
Nou, ik kom wel wat vroeger dan....mag je het aaaaaaaaaaaaaaallemaal laten zienquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt niet!!Vanaf ons gezien zit je daar al bijna in Ommen, daar is het prachtig, Sallandse heuvelrug is mooi.. nou ja, eigenlijk alles wel gewoon hier
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:20 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, ik kom wel wat vroeger dan....mag je het aaaaaaaaaaaaaaallemaal laten zien
Studenten zijn gewoon smerigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:19 schreef Laydina het volgende:
Gadverredammeecht dat mensen dergelijke dingen doen
beschaafd moet kunnen toch... dus niet zuipenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dan maar liever geen drank![]()
Heb je trouwens al wat van die makelaar gehoord?
tssssk niet allemaalquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Studenten zijn gewoon smerigze maken hun woning niet schoon, pissen op straat of in de plantenborders, drinken uit elkaars schoenen, kotsen alles onder, brr
quote:
Ja heel per ongeluk.. heb hem tijden nodeloos aan gehad, heb hem nu standaard uit, maar als je me ff je adres pb't dan voeg ik je ff toequote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Leuk
Hebben jullie per ongeluk ook MSN
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nou ja, ik kan daar dus niet naar kijken zonder het zielig voor die meisjes te vinden, maar ergens tijdens de 4e act werden ze blijkbaar lastig gevallen oid, waarop dus een ruzie ontstond tussen wat gasten onderling, waaronder ws de begeleiders/pooiers/whatever van die dames. Sfeer was daarna direct totaal verziekt en grimmig, en aangezien ik niet insta voor de handbagage van die klanten daar heb ik lekker afgezwaaidGitarist van de band is ook direct genokt, rest wilde ook stoppen dus die zullen ook wel aan het inpakken zijn.
Wat een avontuur zo in ons dorp
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Done!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja heel per ongeluk.. heb hem tijden nodeloos aan gehad, heb hem nu standaard uit, maar als je me ff je adres pb't dan voeg ik je ff toe
Echt wel. Lachen trouwen, die zanger van LT is 16 jaar politieagent in NY geweest (vandaar ook de bandnaam), die liep er echt broodnuchter tussen zonder enige vorm van paniekquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat soort situaties moet je asap tussenuit
Ik gok dat die beste man weet hoe hij met dit soort idioten om moet gaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:36 schreef TAV74 het volgende:
Echt wel. Lachen trouwen, die zanger van LT is 16 jaar politieagent in NY geweest (vandaar ook de bandnaam), die liep er echt broodnuchter tussen zonder enige vorm van paniek
Nou, op het moment dat het mis ging had ik even minder lol. Zoals ik al zei liepen er nogal wat beruchte jasjes tussen ...quote:
Toen was ie al weg omdat ie thuis beter tiet'n hetquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Waar blijven de foto's van die acts van de dames?
Gek genoeg voelde ik me niet geroepen daar foto's van te makenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:51 schreef golfer het volgende:
Waar blijven de foto's van die acts van de dames?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:54 schreef TAV74 het volgende:
Gek genoeg voelde ik me niet geroepen daar foto's van te maken
Alleen dat zou al een reden zijn inderdaad. Los daarvan was de act ook niet dermate spetterend dat ik vanuit fotografische uitdaging geprikkeld werdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Bang om door de 'begeleiders' onder handen genomen te worden?
van het laatste zag ik nog ergens Scapa. in het buitenland zijn ze wel opgeslagen, en worden ook nog gedeeltelijk gemaakt!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:03 schreef cybermans het volgende:
Zoals van scapa 14 maar die is niet meer te koop omdat die niet meer gemaakt word
Die van mij staat in mijn profielquote:
afaik maken ze enkel nog scapa 16 en geen 14 meerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:57 schreef ZegEensHoi het volgende:
[..]
van het laatste zag ik nog ergens Scapa. in het buitenland zijn ze wel opgeslagen, en worden ook nog gedeeltelijk gemaakt!
Er zijn gelukkig verschillende soorten studentenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Studenten zijn gewoon smerigze maken hun woning niet schoon, pissen op straat of in de plantenborders, drinken uit elkaars schoenen, kotsen alles onder, brr
Dat is waar ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
beschaafd moet kunnen toch... dus niet zuipen
ja eerst wisten ze van niets en 2 tellen later was het zo van ja we zouden je nog terugbellen
toch maar een nieuwe afspraak gemaakt, want het heeft zo weinig zin om enkel te schelden
slaap lekker dan alvastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
truste en een nachtquote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef DarkElf het volgende:
ik kruip lekker mijn waterbedje infijne nacht!
Heuj! Ik mis eigenlijk nog de Petehhttp://koken.flevoland.to/kruiden/peteh.shtml- (ook wel stink-) bonen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Ik heb een vriendin met een leuk huis in Vlaardingen waar ze op de begane grond een woonkeuken heeft gemaakt voor het geven van workshops en etentjes. En ja, ik ga alles in mijn eentje maken
Het menu:
Sambal Goreng Boontjes
Sajoer Lodeh
Sambal Goreng Prei
Sajoer Tjampoer
Toemis Oedang (gesmoorde garnalen)
Ikan Panggang (geroosterde vis)
Daging Smoor (smoor van rundvlees)
Perkedel Atjeh (gehaktballetjes)
Ajam Goreng Pedis (hete kip)
Sambal Goreng Telor (eieren in saus)
Roedjak Manis (fruitsalade)
Pisang Goreng
En daarbij dan witte rijst en bamiZin in
dag Elfjequote:Op zondag 9 mei 2010 00:10 schreef DarkElf het volgende:
ik kruip lekker mijn waterbedje infijne nacht!
Ohh gezellig Bluezz..quote:Op zondag 9 mei 2010 00:32 schreef Bluezz het volgende:
Lijnie![]()
Motten we al naar bed?
Ik zit lekker aan de Caro Emerald
Mwjah...ik ben niet zo dol op dingen die stinkenquote:Op zondag 9 mei 2010 00:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heuj! Ik mis eigenlijk nog de Petehhttp://koken.flevoland.to/kruiden/peteh.shtml- (ook wel stink-) bonen!
Mumford & Sons hierquote:
Algemene staking of zo??quote:Op zondag 9 mei 2010 01:03 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is het rustig hier jongensWat is er aan de hand
Kapitalistjequote:Op zondag 9 mei 2010 01:27 schreef Stereotomy het volgende:
Leuk verjaardagsfeestje / housewarming gehad bij goeie vriend
Wát een supermooie vrijstaande woning heeft hij zegen dat op z'n 29e.
Geen kapitalistquote:Op zondag 9 mei 2010 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kapitalistje
Verder nog leuke![]()
gezien, Steer?
Ik was naar de potluck meetquote:Op zondag 9 mei 2010 01:03 schreef PdeHoog het volgende:
Wat is het rustig hier jongensWat is er aan de hand
Hoe was het??quote:Op zondag 9 mei 2010 02:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik was naar de potluck meeten net weer thuus
coolquote:Op zondag 9 mei 2010 02:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
vooral Lekkeren gezellie
en allemaal lekker gekookt
Of was het een dikke bodem?quote:Op zondag 9 mei 2010 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk voel me beroerd
En ik verdenk de whisky van gisteravond ondanks dat het maar een bodempje was
Neuh....1-1.5 cm maarquote:
We krijgen geen hoogte van haar. We zijn een erg hechte vriendengroep (de andere 4 kennen elkaar van de brugklas, ik ben er 10 jaar geleden ingerold via-via) en die ene vriend met z'n vriendin is de eerste die ging samenwonen. Ze trok na een paar maanden al bij hem in, en nu na 2 jaar hebben ze dus een supermooi huisje samen. Je zíet dat het een enorm lief meisje is, zachtaardig, menselijk, verlegen, erg onzeker, en dat ze véél meer denkt dan dat ze dingen zegt. En heb echt geprobeerd oprechte belangstelling te tonen, niet teveel kwetsende Stereo-grappen te makenquote:Op zondag 9 mei 2010 01:58 schreef Sunnythesun het volgende:
serieus Steer?? Waren jullie zo erg? Of is zij het?? Snap dat nooit zo goed..
Dat deed ik allen toen mijn relatie dusdanig slecht was dat ik alles snel zat was![]()
Oh en FF!! Foto's FTW!!
quote:Op zondag 9 mei 2010 10:09 schreef Stereotomy het volgende:
Aan de andere kant, binnen 10 minuten dat ik praatte met een ander vrouwtje op dat feest begon ze me al toe te vertrouwen dat ze een paar maanden een stoma heeft gehad na de geboorte van haar eerste kind. Ik weet niet waarom mensen dat soort dingen altijd tegen me zeggen.![]()
Je zou zeggen dat je met mijn conversatie skillz je wat makkelijker meisjes in bed zou kunnen krijgen, maar nee hoor.quote:
quote:Op zondag 9 mei 2010 10:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat je met mijn conversatie skillz je wat makkelijker meisjes in bed zou kunnen krijgen, maar nee hoor.
quote:Op zondag 9 mei 2010 10:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Misschien moeten jullie allebei wat beter oefenen?
Tofquote:Op zondag 9 mei 2010 10:56 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen!!
Ik hoef vandaag niet te werkenEn nu twee weken niet!
Want over drie daagjes gaan we naar Italië!
![]()
Vandaag wat dingen voor school doen, wat aanrommelen, even hardlopen.
En ik ben toch weer een kilootje afgevallenMisschien komt er nu weer wat beweging in na drie weken stilstand
(al gaan we nu natuurlijk naar Italië
![]()
)
handig is dat hé? Ben nog elke keer blik dat de mr en ik toch zo een koelkast genomen hebben toen, ideaal. En ik ben was van de limoncelloquote:Op zondag 9 mei 2010 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en ze hadden een koelkast in de keuken met ijsblokjesdispenser.En er was een knopje waarmee je kon kiezen tussen iced cubes en crushed ice
![]()
Ja, zonde dat je geen alcohol meer mag. Misschien heel erg verdund of een heel klein druppie?quote:Op zondag 9 mei 2010 11:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
handig is dat hé? Ben nog elke keer blik dat de mr en ik toch zo een koelkast genomen hebben toen, ideaal. En ik ben was van de limoncello
Leuk! Wat ga je doen in Italië?quote:Op zondag 9 mei 2010 10:56 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen!!
Ik hoef vandaag niet te werkenEn nu twee weken niet!
Want over drie daagjes gaan we naar Italië!
![]()
Vandaag wat dingen voor school doen, wat aanrommelen, even hardlopen.
En ik ben toch weer een kilootje afgevallenMisschien komt er nu weer wat beweging in na drie weken stilstand
(al gaan we nu natuurlijk naar Italië
![]()
)
En hoe is het hier?
Zonder drank kan 't ook gezellig zijn. Heb je iig geen ruzie meer over wie de bob isquote:Op zondag 9 mei 2010 11:32 schreef DarkElf het volgende:
1 glas bij sommige gelegenheden mag dus heb bedacht dat we maar 1x per maand een gelegenheid gaan hebbentis natuurlijk maar alcohol, en aangezien t de pancreas flink in de problemen kan brengen kan ik hier best mee leven hoor
moet er niet aan denken dat t terugkomt
gisteren uit eten was ook heel leuk, zelfs zonder wijn
![]()
tuurlijk is dat gezelligquote:Op zondag 9 mei 2010 11:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Zonder drank kan 't ook gezellig zijn. Heb je iig geen ruzie meer over wie de bob is
We gaan het hemelvaartsweekend naar Lago Maggiore.quote:Op zondag 9 mei 2010 11:34 schreef DarkElf het volgende:
lekker lielie op vakantie! Waar ga je heen precies?
klinkt heerlijkquote:Op zondag 9 mei 2010 11:38 schreef LieLie het volgende:
[..]
We gaan het hemelvaartsweekend naar Lago Maggiore.
Omgeving bekijken, lekker eten en geniet hoop ik dat we gaan doen
Dat dusquote:
Leukquote:Op zondag 9 mei 2010 11:38 schreef LieLie het volgende:
In een stacaravan, maar die trui had ik ook al bedachtquote:Op zondag 9 mei 2010 11:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leukdat is in de bergen hé? Als ik jou was zou ik een warme trui meenemen voor 's avonds
Zit je in een appartement?
Oké!quote:Op zondag 9 mei 2010 11:59 schreef LieLie het volgende:
In een stacaravan, maar die trui had ik ook al bedacht
Het ligt tussen de bergen inderdaad.
Klinkt heerlijkquote:Op zondag 9 mei 2010 11:38 schreef LieLie het volgende:
Buongiorno Golfistaquote:Op zondag 9 mei 2010 12:30 schreef golfer het volgende:
Goede morgen/middag.
Italia.Italiaans eten.
Limoncello.
Ik had ook een paracetamolletje nodig vanmorgen vroegquote:Op zondag 9 mei 2010 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk voel me beroerd
En ik verdenk de whisky van gisteravond ondanks dat het maar een bodempje was
Veranda: Check.quote:Op zondag 9 mei 2010 12:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Oké!Zo'n typische Italiaanse met een houten voorbouw en een veranda?
[ afbeelding ]
Goedzo Boris, dit lijkt weinig maar doet je echt goed als je kinderen daar aandacht aan bestedenquote:Op zondag 9 mei 2010 12:35 schreef borisz het volgende:
Ma is met oma een paar dagen op Texel. Ik zorg dat het huis een beetje netjes is en dat er morgenavond iets fatsoenlijk te eten is en ze is tevreden
.
Ja voetafdrukjesquote:Op zondag 9 mei 2010 12:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh Lielie ook al naar Italië!! Nice!! Oh en die omgeving is echt prachtig![]()
@ Bluezz: iets met vieze voeten toch?? Voor J's mamma![]()
Hihi heb in coma gelegen vannachtverdenk dat laatste slokje whisky er van..
Ciao, bordo di fromaggio.quote:
Krijg van wijn koppijn, van whisky niet!! (nauwelijks) Dus ik vind het wel ok zoquote:Op zondag 9 mei 2010 12:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja voetafdrukjesHaha ja ik ben zo blij dat ik geen whisky lust
Straks ook maar mijn oude moedertje even bellen, zal haar laatste Mdag wel zijn vrees ik.
Mijn mobiel gaat ook continue mee, het gaat eigenlijk helemaal niet zo goed met haar... bijna 90 he
Moeders werkt fulltime, heb zelf wel studie dat mag op papier fulltime zijn maar een economische studie(Nyenrode even buiten beschouwing gelaten) is op bachelorniveau echt geen 40 uurquote:Op zondag 9 mei 2010 12:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goedzo Boris, dit lijkt weinig maar doet je echt goed als je kinderen daar aandacht aan besteden
Dat kan nietquote:Op zondag 9 mei 2010 12:53 schreef Stereotomy het volgende:
Bellen
Ben wat Ciabatta aan het dippen met olijfolie.Kwam er laatst achter dat dit iets Amerikaans was en niet Mediterraans
Heb je bananenbierquote:Op zondag 9 mei 2010 13:00 schreef Stereotomy het volgende:
waarom een banaan en een fles bier?
Oh daar hou jij van
Het is hier alweer overquote:Op zondag 9 mei 2010 12:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ook een paracetamolletje nodig vanmorgen vroeg![]()
Jeequote:Op zondag 9 mei 2010 14:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben, geïnspireerd door Pee, de foto's van Leiden aan het bewerken en zo. Zit nog best wat leuks tussen
Nou ja, het kost zoveel tijd, energie en frustratie dat KI dat ik me kan voorstellen da je het er bij zegt omdat dat je de afgelopen maanden zo heeft bezig gehouden. Waarom vind je dat gek dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook van de limoncello, Steer. Lekker.
DE, wel even omschakelen, dat je nu geen alcohol meer mag. Maar het went vast heel snel! Wordt het nu wel tijd om een sapcentrifuge te kopen
Trouwens, in de categorie stoma-verhalen: Meneer vertelde laatst dat zijn collega vertelde dat ze drie maanden zwanger is en dat ze erbij zei dat dat met KI tot stand was gekomen. Ben ik nou raar, of is dat best gek, dat je dat er zo plompverloren bijzegt?
Alhier af te halen om uit te proberen. Zo'n ding verdwijnt bij 95% van de mensen na 1-3 probeersels definitief in de kast. Als je ontdekt dat je het blijft gebruiken kan je er eventueel een aanschaffen of die van mij houdenquote:Op zondag 9 mei 2010 13:41 schreef Leintjeuh het volgende:
SapjesLekker door de sapcentifuge! Als Kaas en ik gaan verhuizen (naar Rotterdam, ooit) wil ik ook een sapcentrifuge. Hoera voor sapjes
Tof!quote:Op zondag 9 mei 2010 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik ben aan de was vandaag, eerste lading is opgehangen, 2e lading draait en heb mn marliesjes op de hand gewassennu een beetje lamballen en straks eventjes bij de giro koekeloeren hier verderop
de citruspers draait hier regelmatig anders, met grapefruit en sinasappelsquote:Op zondag 9 mei 2010 14:11 schreef Isabeau het volgende:
Alhier af te halen om uit te proberen. Zo'n ding verdwijnt bij 95% van de mensen na 1-3 probeersels definitief in de kast. Als je ontdekt dat je het blijft gebruiken kan je er eventueel een aanschaffen of die van mij houden
ik ga hier even verderopm kijken de finish heb ik geen zin in ofzo, zo erg boeit het me dan stiekem ook weer nietquote:Op zondag 9 mei 2010 14:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Tof!
Ik had gisteren even op tv gekeken in A'dam en 't zag er wel gezellig uit, niet zo heel hectisch en druk enzo. Zwaai even als je in beeld komt
Dat is toch niet zo'n ramp? die optredens zijn best leuk, het is haast theater.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:10 schreef PdeHoog het volgende:
JeeIk ben inspirerend
![]()
Ik ga me zo eens aankleden en vis en couscous halen
En batterijen voor de afstandsbediening
Vanavond weer fotograferen
Dit dus: http://www.residents.com/ De vorige keer ben ik na 10 minuten hard weg gelopen. Ik vrees dat dat vanavond ook gaat gebeuren
Nou, de muziek is niet helemaal mijn ding eigenlijkquote:Op zondag 9 mei 2010 14:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo'n ramp? die optredens zijn best leuk, het is haast theater.
echt, de kleine vreugdes van een afvallerquote:Op zondag 9 mei 2010 14:01 schreef LieLie het volgende:![]()
Ik pas net op tijd mijn driekwart broek weer! Dus ik hoef niks nieuws te kopen voor Italië.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
echt, de kleine vreugdes van een afvallerZoeits kan je dag echt máken, hè
Da's toch best privé? Ik vind het niet zo gek dat je dat met je vriendinnen deelt, maar dat jehet er zo effe casual bijvertelt aan je collega's als je meldt dat je zwanger bent... ik weet 't niet. Kan ook aan mij liggen, hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 14:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, het kost zoveel tijd, energie en frustratie dat KI dat ik me kan voorstellen da je het er bij zegt omdat dat je de afgelopen maanden zo heeft bezig gehouden. Waarom vind je dat gek dan?
gratzquote:Op zondag 9 mei 2010 14:01 schreef LieLie het volgende:![]()
Ik pas net op tijd mijn driekwart broek weer! Dus ik hoef niks nieuws te kopen voor Italië.
KIquote:Op zondag 9 mei 2010 13:29 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben ook van de limoncello, Steer. Lekker.
DE, wel even omschakelen, dat je nu geen alcohol meer mag. Maar het went vast heel snel! Wordt het nu wel tijd om een sapcentrifuge te kopen
Trouwens, in de categorie stoma-verhalen: Meneer vertelde laatst dat zijn collega vertelde dat ze drie maanden zwanger is en dat ze erbij zei dat dat met KI tot stand was gekomen. Ben ik nou raar, of is dat best gek, dat je dat er zo plompverloren bijzegt?
Er zat wel een scheiding in haar haar.quote:Op zondag 9 mei 2010 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest het 2X lezen Steer, je hebt het eerst over haar haar, maar die scheiding ging niet over haar haar
Anders zou je 1 of andere scheiding OP haar rug hebben ofzo, maar dat is ook vreemdquote:Op zondag 9 mei 2010 14:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest het 2X lezen Steer, je hebt het eerst over haar haar, maar die scheiding ging niet over haar haar
Nou ja, 't kan ook best dat ik daar een beetje 'preutsig' in ben, hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 14:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou denk ik gewoon vertellen dat het met KI tot stand was gekomen CF, als je na zolang proberen en na zo'n ingrijpend traject heb je denk ik wel de behoefte om het complete verhaal te vertellen.
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
KI
Making things possible
Nouja, die dame van gister was een vreemde. Ze is 39, en ziet eruit als 29. Ze heeft met weinig makeup serieus minder rimpels dan mijn danspartner van 21. Prachtig haar ook. Scheiding achter de rug, 2 kinderen, en nu heeft ze iets met een vent van 29die dus de ex-collega en mijn vriend is.
Hardlopen of sit en push ups?quote:Op zondag 9 mei 2010 15:31 schreef LieLie het volgende:
Gelopen!2 x 5 en 2 x 3
Daar kon ik me een paar week terug nog niks bij voorstellen, maar het gaat steeds weer goed zo'n extra minuutje
DE, in hoeverre zijn restricties wat betreft eten en drinken blijvend bij jou?
Kloptquote:Op zondag 9 mei 2010 15:19 schreef DarkElf het volgende:
@isa, geloof ook wel dat die machines bij veel mensen niet of nauwelijks gebruikt worden. Maar aangezien ik niet alleen maar water en thee en aanmaaklimo wil drinken maar ook wel eens iets anders en vers sap veel lekkerder is dan iets uit pak denk ik dat hij wel gebruikt gaat worden hier(en anders kan ik hem altijd op marktplaats verpatsen
Ik heb framboos-witte druif-citroen-ranjaquote:Op zondag 9 mei 2010 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
KloptTip: alles met druiven erdoor smaakt goddelijk
Ik dacht echt dat daar 'kapot' of iets in die trand stond....quote:Op zondag 9 mei 2010 15:51 schreef LieLie het volgende:
[..]
Sit ups? Stond toch dat ik gelopen heb?
Wel net nog wat sit ups gedaan overigens.
Haha nee, gewoon 'ik heb gelopen!'quote:Op zondag 9 mei 2010 15:56 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat daar 'kapot' of iets in die trand stond....![]()
Naja vet ! hoeveel sit ups hebbie nog gedaan?
*begint zelf ook ff statische te bewegen*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowwyquote:Op zondag 9 mei 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Het is hier net de dieetclub de laatste tijdBlech.
verlies een aantal pondjesquote:Op zondag 9 mei 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:
Ben je dan wel eens dik geweest ofzoquote:Op zondag 9 mei 2010 16:14 schreef Stereotomy het volgende:
Wilde even in bed liggen om tukkie te doen, maar ga toch maar even zwemmen
Ik wil wel eens uitvinden eigenlijk hoe het is om ueberslank te zijn.
Mijn zus smste net ook, stond aan het eind vd cartesiusweg. Zoef, weg, zo voorbijquote:Op zondag 9 mei 2010 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat was best tof, dat peloton vlak voor je neus voorbij zien komen
ik stond net voorbij bij de bocht aan het einde van de weg tot de wetenschap, eerst zag je ze onder de snelweg doorkomen en dan zo voor je neus langs, vrij grote bocht dus er werd nog eea ingehaald en ik moest zelfs een stapje achteruit doen zo dicht kwamen ze langs de stoep waar ik op stondquote:Op zondag 9 mei 2010 17:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn zus smste net ook, stond aan het eind vd cartesiusweg. Zoef, weg, zo voorbij
Wij hadden ze een keer langs ons vak huisje in de ardennen, vooral die karavaan die vantevoren langs komt is enorm
Heb net de laarzen opgehaald via marktplaats voor een 10tje
Bij een soort tokkiegezinEr is 1 avondje op gelopen en zitten als gegoten, zijn ook nog hoger dan ik dacht
Ik heb een tijdje olijven echt wel lekker gevonden, maar ik vind het nu toch een stuk minder.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
Zo.Net lekker olijven met wat feta opGoed voer
En dan te bedenken dat ik die dingen vroeger echt niet lekker vond
Dat vol ornaat zullen we wel aan Pee overlaten, maar zo bijzonder is dat niet hoorquote:Op zondag 9 mei 2010 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de vol-ornaatfoto van het optreden, Bluezz!
En Isa, ben jij er helemaal niet meer mee bezig nu? Ik merk toch dat het altijd ergens in mijn achterhoofd blijft rondzingen, al ben ik niet echt aan de lijn.
Nou, ik ben toch benieuwd! En ja, ik denk het wel. Ik heb mezelf nu een aardig gezond ritme&eetpatroon aangeleerd, maar het blijft 'aangeleerd'. Als ik me een tijdje moe/gestresst/slecht in mijn vel voel, zak ik langzaam af naar mijn oude gewoontes. Dat kan even (gelukkig is mijn metabolisme nog wel vrij hoog), maar na verloop van tijd kom ik dan weer aan.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat vol ornaat zullen we wel aan Pee overlaten, maar zo bijzonder is dat niet hoorIk ben niet zo van de opvallende kleding
Is het niet zo dat als je met een dieet/je lijn bezig geweest bent je gewoon levenslang moet opletten
peleton... leger....denkt....wtf....snapt het allemaal nietquote:Op zondag 9 mei 2010 17:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat was best tof, dat peloton vlak voor je neus voorbij zien komen
Ik doe zoetjes in m'n koffie, geen suiker in de yoghurt, let een beetje op vet en dat was het momenteel wel.quote:Op zondag 9 mei 2010 17:14 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar de vol-ornaatfoto van het optreden, Bluezz!
En Isa, ben jij er helemaal niet meer mee bezig nu? Ik merk toch dat het altijd ergens in mijn achterhoofd blijft rondzingen, al ben ik niet echt aan de lijn.
K*thoerrrrrr sl*t *krab krab krab* *bitchslap*quote:Op zondag 9 mei 2010 16:34 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 9 mei 2010 16:35 schreef cybermans het volgende:
Zow weer actief bezig geweest vandaag
laatste was gedaan en opgehangen
bed opgemaakt
afwas gedaan
straks nog even stofzuigen en dweilen in de keukenBen je dweil of wil je een doekje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
kekquote:Op zondag 9 mei 2010 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
K*thoerrrrrr sl*t *krab krab krab* *bitchslap*
Hoe is je eetpatroon en de hoeveelheid per maaltijd?quote:Op zondag 9 mei 2010 17:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik doe zoetjes in m'n koffie, geen suiker in de yoghurt, let een beetje op vet en dat was het momenteel wel.
Gewicht blijft stabiel, dat is tenminste iets.
Heb net een uurtje gezwommenquote:
uien FTWquote:Op zondag 9 mei 2010 17:52 schreef z80 het volgende:
gister op de meet een vitamine vergiftiging opgelopen.
wat ga je ongelooflijk r***n van al dat gezonde groenvoer.
Afgezien van alle rellen danquote:Op zondag 9 mei 2010 17:40 schreef Stereotomy het volgende:
K*thoerrrrrr sl*t *krab krab krab* *bitchslap*
aanbrengen, verdelen en opstrijkenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:09 schreef DarkElf het volgende:
heerlijk middagdutje gedaantrouwens. De nieuwe kast die niet perse bij de keuken past past al beter. De mr kwam op t idee om het blad donker te oliën en de kast zit te schilderen. Hij heeft hem geschuurd en ik heb hem vast in de grondverf gezet
zometeen nog even licht schuren en dan voor t eerst verven.
Ben je gynaecoloog geworden?quote:
Doet mij zien dat het etenstijd is. Geen idee wat te gaan etenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:29 schreef borisz het volgende:
Met z'n tweeen een kip in braadzak naar binnen gewerkt.
*BURP*
Nu een Zwart Schaap rosétje
Ik wilde eigenlijk voor de extreme close-ups gaanquote:Op zondag 9 mei 2010 17:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat vol ornaat zullen we wel aan Pee overlaten, maar zo bijzonder is dat niet hoorIk ben niet zo van de opvallende kleding
Lekker!quote:Op zondag 9 mei 2010 18:43 schreef PdeHoog het volgende:
Geen rijst vandaag, maar pasta. Had ik opeens heel veel zin inEn aardbeitjes als toetje
En dan nu naar Den Haag
Tot laters
Daar had ik ook al trek inquote:Op zondag 9 mei 2010 18:46 schreef Laydina het volgende:
Lekker!
Ik zit erover na te denken om gewoon patat te halen
quote:
Ja, daar gaat het dus mis met dat afvallen hequote:
Heb nog 600 kcal over vandaagquote:Op zondag 9 mei 2010 18:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het dus mis met dat afvallen he
Omdat vet ook een smaak is en het een heel prettig mondgevoel geeft.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:52 schreef Stereotomy het volgende:
waarom is geraffineerd voedsel / gefrituurd voedsel zo lekker.
Of het wordt vlees , maar dat moet eerst nog ontdooien en dan moet ik nog achter/voor het fornuis staanquote:
Nee, we zijn sterkquote:Op zondag 9 mei 2010 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
Maareh, patat halen dus met z'n drieeën?
Pics or it didnt happen
Af en aan. Na een periode van niet-tellen bedenk ik me altijd dat ik er enorm naast zit, en als ik dan weer ga tellen blijkt dat ook zo te zijn.quote:
Pff je moet het maar leuk vinden/kunnen. Ik zou het niet eens willenquote:Op zondag 9 mei 2010 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Af en aan. Na een periode van niet-tellen bedenk ik me altijd dat ik er enorm naast zit, en als ik dan weer ga tellen blijkt dat ook zo te zijn.
Ik tel wel vaker sinds ik ooit tijdens m'n studie verantwoordelijk was voor een systeem waarmee je comateuze patienten dynamisch kunt voeden op basis van hun uitgeademde CO2-gehalte.
Maar jij houdt ook niet van cijfertjes.quote:Op zondag 9 mei 2010 18:59 schreef Laydina het volgende:
[..]
Pff je moet het maar leuk vinden/kunnen. Ik zou het niet eens willen
Dan hele systeem ken ik nog niet zo goed. En daarbij, dan moet ik moeite doen met plaatjes enzoquote:Op zondag 9 mei 2010 19:00 schreef cybermans het volgende:
@laydina heb je zomaar een kwartet die je niet eens incaseert
Waarom denk je dat?quote:Op zondag 9 mei 2010 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar jij houdt ook niet van cijfertjes.
*shrug* ik zeg wel eens vaker random iets.quote:
Maar ben jij te dik dan?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:02 schreef Stereotomy het volgende:
*shrug* ik zeg wel eens vaker random iets.
Sommige mensen lossen een Sudoku per dag op, ik hou bij wat ik eet.
Een vaakvoorkomende reden waarom mensen te dik worden, is omdat ze niet kunnen inschatten hoeveel ze aan het eten zijn. Meten = weten.
Niet echt.quote:
Dat principe snap ik allemaal welquote:Op zondag 9 mei 2010 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
Maar het is echt heel simpel: wil je vet verbranden, dan zul je gemiddeld dagelijks meer moeten verbruiken dan dat je inneemt. Wil je massa aankomen, dan zul je gemiddeld meer moeten innemen dan dat je verbruikt. Of je nou een bodybuilder, kasplantje in het ziekenhuis of Jan Modaal bent.
Ik leefde best leuk totdat jij stilletjes hintte dat ik niet leuk leef?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:20 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat principe snap ik allemaal wel
Maar mensen slaan in mijn gevoel nogal snel door, omdat ze zo graag willen afvallen. Maar dan eigenlijk vergeten een beetje leuk te leven. Niet alles draait om eten en evt het tellen of juist niet eten. Ik kan niet echt goed uitleggen hoe ik het bedoel
Ik tel ook niet, maar ik hou wel in de gaten wat ik in mijn mond stopquote:Op zondag 9 mei 2010 19:13 schreef Laydina het volgende:
Begrijp me niet verkeerd. Als je het handig vindt moet je het absoluut doen enzo hoor
Maar ik vind het zo'n ja weet niet "ik mag dit nog wel eten, want ik heb nog 400 kcal over" Net als een streng dieet dat je perse op vaste tijden moet eten of dat je gewoon niet meer mag dan op dat blaadje staat. Of gewoon eig alles onder het mom van "ja tis een dieet he, mag niet" "ben aan de lijn, moet tellen"
Zoiets.. ik ben daar nogal allergisch voor![]()
quote:Op zondag 9 mei 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens ook een tijdje kcal geteld en ik vond dat leuk, ja, heus waar. Ik ben dol op getalletjes
Ik moet toegeven dat ik het voornamelijk leuk vind omdat ik het bij kan houden op m'n PDA. Lekker pielen.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens ook een tijdje kcal geteld en ik vond dat leuk, ja, heus waar. Ik ben dol op getalletjes
Goeie! Volgens track&trace is het afgeleverd, maar ik heb nog niets van zuslief gehoordquote:Op zondag 9 mei 2010 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
CF, is het pakje wat ik verstuurd had nog bij je zus terecht gekomen? Het is goedkoper om een pakje vanuit Belgenland naar Nederland te versturen dan binnenlandse post hier in Nederland
Op die doel ik dus ook eigenlijk.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:21 schreef Stereotomy het volgende:
Mensen die per se een eierkoek 's ochtends willen hebben omdat anders hun Sonja Bakker rampenplan 'de soep in loopt', dáár kun je je vraagtekens bij zetten.
ik ben ook dol op getallen... vooral van die hele grote als ik ze op mijn bankrekening zie (helaas niet al te vaak dus)quote:Op zondag 9 mei 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Of ze heeft de foto van mij ontdekt die ik in het pakketje heb gestopt, en is ze nog even van de bewonderende sprakeloosheid over mijn knapheid aan het bijkomen.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Goeie! Volgens track&trace is het afgeleverd, maar ik heb nog niets van zuslief gehoordZal vast wel aangekomen zijn!
Nuttige les van een tijdje kcals tellen: er is op zich niets mis met snoep. Mits je het niet per zak eetquote:Op zondag 9 mei 2010 19:33 schreef Isabeau het volgende:
en al eens de entrecote met rodewijn saus geprobeerd zelf te maken?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
Op die doel ik dus ook eigenlijk.
Ik zeg ook niet dat iedereen maar te ver gaat of geen lol er meer in heeft hoor. en als je het gewoon leuk en handig vindt moet je het ook lekker doen![]()
het klinkt in mijn oren vooral heel fout en niet leuk![]()
En net doperwten met speklappen op
Jij ziet die allicht toch vaker dan ikquote:Op zondag 9 mei 2010 19:36 schreef cybermans het volgende:
[..]
ik ben ook dol op getallen... vooral van die hele grote als ik ze op mijn bankrekening zie (helaas niet al te vaak dus)
morgen een balansdag?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:37 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb -800kcal over na de BBQ net. en de biertjes
Toen ik zei dat ik nog '600 kcal mocht vandaag' bedoel ik eigenlijk wat CF zegt: als je 's middags veel hebt gegeten, dan 's avonds een salade. Als je gaat sporten, dan even iets meer eten op de dag. Maar dat drukte ik dus in een cijfer uit die je verder ook alleen maar als leidraad hoeft te zien.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:36 schreef Laydina het volgende:
[..]
Op die doel ik dus ook eigenlijk.
Ik zeg ook niet dat iedereen maar te ver gaat of geen lol er meer in heeft hoor. en als je het gewoon leuk en handig vindt moet je het ook lekker doen![]()
het klinkt in mijn oren vooral heel fout en niet leuk![]()
En net doperwten met speklappen op
BBQquote:Op zondag 9 mei 2010 19:37 schreef Den_Haag het volgende:
ik heb -800kcal over na de BBQ net. en de biertjes
Je had er toch geen geurmonsters ingestopt hè? Met de keuze toegelicht in schoonschrift, gebaseerd op de genetische gelijkenis met mij en de foto's die je hebt gezien toen je haar naam googelde?quote:Op zondag 9 mei 2010 19:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Of ze heeft de foto van mij ontdekt die ik in het pakketje heb gestopt, en is ze nog even van de bewonderende sprakeloosheid over mijn knapheid aan het bijkomen.
to baldly go where no steer has gone beforequote:Op zondag 9 mei 2010 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, en ik wil morgen naar de kapper, en ik wil me een kort kapsel laten aanmeten, zonder scheiding in het haar. Iemand nog suggesties?
Oh ja! Even Googlen, slim, bedankt.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je had er toch geen geurmonsters ingestopt hè? Met de keuze toegelicht in schoonschrift, gebaseerd op de genetische gelijkenis met mij en de foto's die je hebt gezien toen je haar naam googelde?
Nee, maar staat wel in de planning om eens te makenquote:Op zondag 9 mei 2010 19:37 schreef cybermans het volgende:
[..]
en al eens de entrecote met rodewijn saus geprobeerd zelf te maken?
Hm. Nee, als ik kaal word, dán pas. Nu heb ik nog haar en moet er iets leuks gedaan mee worden.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:41 schreef cybermans het volgende:
[..]
to baldly go where no steer has gone before
[ afbeelding ]
oh ja? pics? wil ook wel eens in katzwijm vallenquote:Op zondag 9 mei 2010 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja! Even Googlen, slim, bedankt.
Maar ik had al eerder een foto van haar gezien die je me toestuurde, was niet geheel impressed.Voor jou, CF'je, valt iedere man in katzwijm.
MY EYES!!quote:Op zondag 9 mei 2010 19:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je had er toch geen geurmonsters ingestopt hè? Met de keuze toegelicht in schoonschrift, gebaseerd op de genetische gelijkenis met mij en de foto's die je hebt gezien toen je haar naam googelde?
Google maar op CF.quote:Op zondag 9 mei 2010 19:42 schreef cybermans het volgende:
[..]
oh ja? pics? wil ook wel eens in katzwijm vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |