Dan moeten we maar overstappen tot niet-plaatjes emoticons. xDquote:
Maar PB is gewoon een rebel. :$ xDquote:
Dat wil de maatschappij: zero tolerance en harder straffen.quote:
FOK! spreekt voor het volk, het doet wat Henk en Ingrid willen, de gewone man. Laat de elite maar lekker stikken in hun plaatjesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat wil de maatschappij: zero tolerance en harder straffen.
In de maatschappij komt het niet tot uitvoering, dus dat gaat niet op.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap het best, maar ik begrijp er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik zou een plaatje van Bassie onder je quote zetten. Maar ja je weet het.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:57 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Ik snap het best, maar ik begrijp er helemaal niets van.
AdvancedPower?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:00 schreef ganzenherder het volgende:
Welke debiel heeft er over plaatjes geklaagd dan?![]()
Zonder problemen geen maatregelen toch zou je zeggen
o.us?quote:Op zondag 9 mei 2010 00:00 schreef ganzenherder het volgende:
Geen idee, maar wij klagen terug!!quote:Op zondag 9 mei 2010 00:00 schreef ganzenherder het volgende:
Ik zie een plaatje onder jouw naam mag dit welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
hallo .quote:
Ik heb hier het hardst gelachen over dat ik overal werd gepost, ik deed zelfs mee. Dus ik was het niet, nee.quote:
geveliciteerd.quote:Op zondag 9 mei 2010 00:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb hier het hardst gelachen over dat ik overal werd gepost, ik deed zelfs mee. Dus ik was het niet, nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |