die meid is welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:48 schreef GGMM het volgende:
Oh, en That 70 show?Ongelooflijk slechte serie is dat.
Jij hebt er kijk op.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:48 schreef Holy_Goat het volgende:
ik mis cow en chicken, ed edd en eddy, i am weasel..... in het engels welteverstaan!
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:49 schreef Evelien het volgende:
Welke meid? Ik vind ze allemaal wel leuk
En ik mis Frasier
Klopt en met rare series als Fraiser , The Office etc. Vooral the office wat is dat nou voor rare serie mensen beginnen uit het niets tegen elkaar te schreeuwen beledigen elkaar alleen maar etc., Het lijkt wel Fok! in een kantoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:49 schreef Yreal het volgende:
ze moeten opkutten met die shit als Roast en al die kut stand up comedy acts![]()
![]()
CC is zaterdag van 9-12 sowieso vette bagger, altijd al geweest
Oh ik vind Frasier en The Office juist fantastisch. Al is de originele The Office wel beter dan The Office US, die laatste is een beetje over the top met die Dwight. Steve Carell is welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt en met rare series als Fraiser , The Office etc. Vooral the office wat is dat nou voor rare serie mensen beginnen uit het niets tegen elkaar te schreeuwen beledigen elkaar alleen maar etc., Het lijkt wel Fok! in een kantoor.
Dexter , Johhny Bravo en Ren & Stimpy er bij en je hebt een geweldige zender.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:48 schreef Holy_Goat het volgende:
ik mis cow en chicken, ed edd en eddy, i am weasel..... in het engels welteverstaan!
Waarom begrijpt niemand dat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dexter , Johhny Bravo en Ren & Stimpy er bij en je hebt een geweldige zender.
Dat is helemaaaaaaaaaaaal baggerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:56 schreef Kwaliteit het volgende:
ik heb hier COMEDY CENTRAL FAMILY op UPC digital via kanaal 28
ja en die!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dexter , Johhny Bravo en Ren & Stimpy er bij en je hebt een geweldige zender.
Nu je het zegt.. Al tijden niet meer gezienquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:49 schreef Evelien het volgende:
Welke meid? Ik vind ze allemaal wel leuk
En ik mis Frasier
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |