quote:
Wij falen inderdaad allemaal ziek hardquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
En sukkels die geen idee hebben van wat RC vliegen inhoudt:
Die foto ziet eruit of TS door een strontwolk is gevlogen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
foto:
[ link | afbeelding ]
Uploaded with ImageShack.us
Die B52 crash was inderdaad behoorlijk tragisch24.000 dollar en bijna drie jaar bouwen naar de kloten door een stuurfout.
24.000 dollar voor een stuk speelgoedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
foto:
[ link | afbeelding ]
Die B52 crash was inderdaad behoorlijk tragisch24.000 dollar en bijna drie jaar bouwen naar de kloten door een stuurfout.
lol, dat maakt mijn avond weer een beetje goedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:59 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Die foto ziet eruit of TS door een strontwolk is gevlogen.
Nou vlieg ik nooit model vliegtuigjes maar helemaal stabiel lijkt dat ding niet te vliegen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
foto:
[ link | afbeelding ]
Ik snap er inderdaad niks van.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
foto:
[ link | afbeelding ]
Werkelijk geen idee waarover je praat, huh. De eigenaar van deze kist rijdt in een auto die meer kost dan het huis waarin jij woont. En dat stuk 'speelgoed' heeft een spanwijdte van acht meter en dus heb je er een vliegbrevet voor nodig, En stalen zenuwen. Aan de andere kant, waarom leg ik dit uit aan iemand die van homofiele spelletjes houdtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:10 schreef Agiath het volgende:
[..]
24.000 dollar voor een stuk speelgoed_!_!_!
Koop voor dat geld een auto, kankerpauper
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:50 schreef SadKingBilly het volgende:
foto:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:15 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Werkelijk geen idee waarover je praat, huh. De eigenaar van deze kist rijdt in een auto die meer kost dan het huis waarin jij woont. En dat stuk 'speelgoed' heeft een spanwijdte van acht meter en dus heb je er een vliegbrevet voor nodig, En stalen zenuwen. Aan de andere kant, waarom leg ik dit uit aan iemand die van homofiele spelletjes houdt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |