t0n | zaterdag 8 mei 2010 @ 21:22 |
Prijs: ¤ 8999,00 Merk & type auto: Subaru Legacy GT Twin Turbo Wagon Bouwjaar: 1998 Km stand: 121.000 APK: Ja, tot 1 April 2011 Minpunten: Pluspunten: Rijdt als een trein, heerlijke auto, veel vermogen, automaat, koppel, AWD, traction control etc. Extra's: 2,0 Twin Turbo, 260PK 320NM, AWD, Traction Control, Lederen Bekleding, Elektrische Ramen, Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel met lendensteun, Macintosh audiosysteem, Xenon Verlichting, Automatische Transmissie met Power en Hold stand, Getinte ramen (origineel) achter, Climate Control, Parking Pole, Elektrisch Inklapbare Spiegels, Nieuwe Trekhaak, etc.. Foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Anne | zaterdag 8 mei 2010 @ 21:24 |
Hoe kom je daar dan aan? | |
t0n | zaterdag 8 mei 2010 @ 21:29 |
Bedankt allemaal! Ik heb de auto zelf geïmporteerd begin dit jaar... | |
Dubbeldrank | zaterdag 8 mei 2010 @ 22:15 |
Topic opgeschoond, geen interesse, niet reageren! | |
Snuitebolletje | zaterdag 8 mei 2010 @ 22:16 |
Hmm, van mij was een serieuze tvp.. Niet dat ik het geld heb, maar ken een aantal die scooby fan zijn (incl. mezelf) | |
Dubbeldrank | zaterdag 8 mei 2010 @ 22:20 |
quote:Dan laten we deze staan, er waren hier teveel mensen met een mening waar de verkoper niets aan heeft. | |
willempjewever | zaterdag 8 mei 2010 @ 22:25 |
Kan je wel benzine krijgen voor deze auto in Nederland? Volgens mij alleen Shell V power? | |
Geckoo | zaterdag 8 mei 2010 @ 22:28 |
misschien handig om te vermelden dat het hier gaat om een right hand drive? (als je misschien denkt dat de foto's in spiegelbeeld staan) | |
t0n | zaterdag 8 mei 2010 @ 22:30 |
quote:Euro 95 loopt de auto perfect op. 98 levert iets meer vermogen. De auto is uitgerust met een klopsensor en de ECU (computer) kan hier mee om gaan. 98 is in essentie ook veiliger in verband met de klopvastheid. V-power is overigens echt één van de slechtste benzines wat je kan tanken. BP maakt het puurste benzine. 98 BP Excellium is het beste wat je kan tanken. Of de Gulf Racing Extreme, dat is 100 octaan. In Duitsland hebben ze bij de Shell V-Power Racing, dat is ook 100 octaan. quote:Op de meeste foto's zijn er genoeg referentie punten om te zien dat hij RHD is. Anders zou het kenteken (wat ironisch genoeg LHD bevat) ook in spiegelbeeld staan. | |
LuieSurinamer | vrijdag 14 mei 2010 @ 23:03 |
van het weekend komt iemand kijken naar mijn lexus, als die verkocht is wil ik wel een kijkje komen nemen. ik laat je dus wel weten na het weekend. is wel een auto die mij aanspreekt. | |
t0n | zaterdag 15 mei 2010 @ 09:06 |
Is goed, ik wacht 't af ![]() | |
LuieSurinamer | maandag 17 mei 2010 @ 12:48 |
moet je helaas teleurstellen. nooit meer wat gehoord van die gozer die mijn auto zou komen kopen. | |
JOPPI3 | maandag 17 mei 2010 @ 15:37 |
quote:Misschien heb ik wel interesse in die lexus? ![]() Excuus fout gelezen en nu OT.... | |
t0n | zaterdag 22 mei 2010 @ 09:30 |
Koop jij de Lexus dan ![]() | |
Marvelous | maandag 24 mei 2010 @ 07:27 |
hoeveel mag deze auto trekken? | |
t0n | maandag 24 mei 2010 @ 23:19 |
1800kg geremd, 500kg ongeremd. | |
t0n | dinsdag 25 mei 2010 @ 18:29 |
Inruil van een mooie station is mogelijk! | |
joppie_saus | zondag 13 juni 2010 @ 18:54 |
Even uit nieuwsgierigheid en niet direct uit interesse, zitten de pedalen in dezelfde volgorde als bij Europese auto's? Dus gas met rechts enzo? En schakelen, de 1 links of rechts wanneer je met je linker schakelt? | |
Brench | zondag 13 juni 2010 @ 19:06 |
ja, en het stelt niks voor om met zoiets te rijden. 2 km en je bent het gewend. | |
t0n | maandag 14 juni 2010 @ 18:49 |
Alles zit gelijk zoals in een 'normale' auto. Alleen ruitenwisser en knipperlicht zitten andersom, maar dat is alleen bij auto's uit Japan. In Engeland zitten ze net zoals bij de Nederlandse auto's. Het is een kwestie van een paar uur rijden en je merkt nagenoeg geen verschil meer.. | |
jochem8 | dinsdag 3 augustus 2010 @ 23:25 |
Puur uit interesse, wat doet dit beest 0-100 en top, en wat verbruikt het? | |
t0n | dinsdag 17 augustus 2010 @ 11:14 |
Ik heb geen idee qua acceleratie. Het is een automaat, dus opzich iets langzamer dan een handgeschakelde Legacy B4. Ik denk zo'n 7 seconden? Verbruik is ~1:10. Prijs is overigens nu ¤ 7000,00!! | |
Symphonic | dinsdag 17 augustus 2010 @ 12:31 |
Topic opgeschoond en alle tussentijdse prijsverlagingen verwijderd. | |
SpaReine | zaterdag 21 augustus 2010 @ 02:41 |
Eh.. nog over benzine, waarop baseer je dat Shell V-Power zo slecht is? Overigens, onderhoudsboekjes aanwezig? | |
t0n | zaterdag 21 augustus 2010 @ 09:11 |
Ervaring, testen en resultaten. Onderhoudsboekjes zijn inderdaad aanwezig (in het Japans...) | |
t0n | donderdag 2 september 2010 @ 09:14 |
Verkocht! |