Denk het niet.quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:32 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
Ik verzeker je dat Ruud past voor zo'n rol. Hij voelt zich nog vedette genoeg om niet als pinch-hitter te willen optreden (denk ik).
LOL... Ik weet wel zeker van wel. Maar we zullen het helaas nooit weten.quote:
Zou jij klagen als je op je 34e nog steeds mag invallen in het Nederlands Elftal op het WK?quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:38 schreef dubbel1 het volgende:
[..]
LOL... Ik weet wel zeker van wel. Maar we zullen het helaas nooit weten.
Ik zou het ook als een enorme degradatie zien voor Ruud als hij het moet hebben van invalbeurten op het WK, dus daarom zou ik me heel erg goed kunnen voorstellen dat hij daarvoor heeft gepast.
Dat zou prachtig zijnquote:Op woensdag 12 mei 2010 03:01 schreef Merkie het volgende:
Ik snap het ook niet hoor. Stel dat het 1-1 staat in de kwartfinale tegen Brazilië, nog 10 minuten te spelen. Dan gooi je toch Van Nistelrooy erin die een hobbelige pass met moeite met zich meekrijgt en hem vervolgens strak in de kruising ramt?
Zo veel scoort hij niet in Duitsland. 5 uit 11. Als hij er 10 in had geschopt zou hij mee gegaan zijn.quote:Op woensdag 12 mei 2010 03:01 schreef Merkie het volgende:
Ik snap het ook niet hoor. Stel dat het 1-1 staat in de kwartfinale tegen Brazilië, nog 10 minuten te spelen. Dan gooi je toch Van Nistelrooy erin die een hobbelige pass met moeite met zich meekrijgt en hem vervolgens strak in de kruising ramt?
Zowel Babel als Van Nistelrooy hebben er niets te zoeken. Huntelaar trouwens ook niet, maar dat heb ik al wel verteld.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 22:23 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Alleen is Van Persie een zekerheidje en Babel niet.
Slaat gewoon nergens op om Babel bij de laatste 30 te hebben en Van Nistelrooy niet
Van Nistelrooy heeft niets te zoeken op het WK.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:46 schreef Monco10 het volgende:
Hoe kut voelt Ruudje zich?
Had hem stiekem wel eens willen zien ipv van Persie.
Ja nou, dat was echt een aanwinst geweestquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:46 schreef Monco10 het volgende:
Hoe kut voelt Ruudje zich?
Had hem stiekem wel eens willen zien ipv van Persie.
Nee, een nieuw topic was lekker geweest.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja nou, dat was echt een aanwinst geweest
Wat een kutkick trouwens
Waarom niet? Fantastische spits. Zou het echt wel een stuk beter gedaan hebben dan Van Persie.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:48 schreef franske19 het volgende:
[..]
Van Nistelrooy heeft niets te zoeken op het WK.
Hij heeft geen kwalificatiewedstrijd gespeeld en kwam net terug van een blessure.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom niet? Fantastische spits. Zou het echt wel een stuk beter gedaan hebben dan Van Persie.
Ik zeg niet dat hij mee had gemoeten, maar dat Van Persie zwaar faalt dit toernooi, is een feit. Helaas.
Ja, maar na zijn blessure stond hij er wel meteen weer en was van grote waarde voor zijn team.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:42 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hij heeft geen kwalificatiewedstrijd gespeeld en kwam net terug van een blessure.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |