die 12-jarige autistische zware shag rokende neger?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:57 schreef Stoeprand het volgende:
Oh, ik dacht even aan die ene user.
Haha.
Daar denk ik alleen aan als ik masturbeer.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die 12-jarige autistische zware shag rokende neger?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:00 schreef Drinky het volgende:
ik zat ooit eens in een ritmo, kwam wat negers tegen en zei skitmo, mang die gasten knallen mij niet ditmo dus ik keerde om en gebruikte ditto
Dat zeg ik tochquote:
wat zul jij voor een tijd geleden veel gemasturbeerd hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:02 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Daar denk ik alleen aan als ik masturbeer.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:05 schreef Desunoto het volgende:
BOEMBOEMBOEMBOEM I WANT YOU IN MY ROOM
Nog altijd de beste Nederlandse videoclip aller tijden:quote:
Leuk dansje zat daarbij, herinner me nog dat ik alsmaar voor de tv stond om dat met die armen te oefenenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:33 schreef Marble het volgende:
[..]
Nog altijd de beste Nederlandse videoclip aller tijden:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:42 schreef leeell het volgende:
Misleidende TT
ik dacht aan de grootste autist die op dit forum rondloopt
Tevens inb4 RitmoRitmo heeft gewoon gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
quote:
mi2!quote:
Hoe weet jij uberhaupt of die sjonnie in die ritmo op FoK! zitquote:
Omdat ik Uri Geller ben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Hoe weet jij uberhaupt of die sjonnie in die ritmo op FoK! zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |