Veel plezier.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef reetveter het volgende:
Nou, ik ga film kijken met me chickita. People, tabee.
Nee ik ga wel gewoon uit. Hij is ook om 10 uur klaar met werken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Potloodvis het volgende:
Ik zou gaan, als het dan niets is kun je het ten minste ook voor de rest nog verpesten.
Dan voel je je niet zo eenzaam.
Mkay, dan kun je misschien mijn andere tip gebruiken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:15 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik ga wel gewoon uit. Hij is ook om 10 uur klaar met werken.
Ik voel me echt niet veilig als ik 's avonds ergens alleen ga rondhuppelen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan wel.
Maar in het gezelschap van je vrienden was het waarschijnlijk leuker geweest.
Jij bent een meisje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voel me echt niet veilig als ik 's avonds ergens alleen ga rondhuppelen.
3 kusjes, no homo?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mkay, dan kun je misschien mijn andere tip gebruiken.
Not rly.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hoofd zegt ''veel plezier'', maar je hart denkt er anders over.
Ik zou ook nooit alleen gaan. Maar als jongen zijnde is dat anders, denk ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik voel me echt niet veilig als ik 's avonds ergens alleen ga rondhuppelen.
Ja I know. Sowieso zou ik eigenlijk alleen met hem en 2 bois van z'n studie school (quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan wel.
Maar in het gezelschap van je vrienden was het waarschijnlijk leuker geweest.
Bedroefd wendde het gebroken meisje zich weer naar haar computer, na stilletjes in zichzelf gehuild te hebben. Ze hoopte dat die Chriz2k er zou zijn, die altijd begripvol naar haar kon luisteren.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je hoofd zegt ''veel plezier'', maar je hart denkt er anders over.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik doe dat ook soms.
Dan direct op de blokken staan en als een Pool onzichtbare sneeuwballen draaien met mijn handen.
Ze komen ook in het burger. Als je dan gaat ga ik wel mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:19 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is waar ze nog gaan komen. Anders pakken we wel ander showtje. Utrecht of Den Haag.
Ik wil ook wel gaan, al vind ik Turk niksquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:19 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is waar ze nog gaan komen. Anders pakken we wel ander showtje. Utrecht of Den Haag.
Stoere poster, maar weet je wat nog stoerder is?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:19 schreef Lakitu het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn wangen. Doen. Pijn. Van. Het. Lachen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stoere poster, maar weet je wat nog stoerder is?
[ afbeelding ]
Je zocht al een tijdje naar de juiste gelegenheid om die foto te posten, hè?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Stoere poster, maar weet je wat nog stoerder is?
[ afbeelding ]
Ik heb het genoteerd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze komen ook in het burger. Als je dan gaat ga ik wel mee.
Ik vond het ook wat vergezocht, maar hij brandde onder m'n control-v.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Je zocht al een tijdje naar de juiste gelegenheid om die foto te posten, hè?
Kom mee dangquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil ook wel gaan, al vind ik Turk niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |