Ik ga wel mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Wat zijn de gedachten hier over in je eentje naar een show gaan?Ik zou dus naar Hef gaan vanavond maar mn boi moest werken bij de Giro als parkeerwacht (
). En de rest van mn vrienden wil niet of heeft geen geld ervoor.
Schiet voor dan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Wat zijn de gedachten hier over in je eentje naar een show gaan?Ik zou dus naar Hef gaan vanavond maar mn boi moest werken bij de Giro als parkeerwacht (
Autist.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Nee hoor, ik was uit op duidelijkheid.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg toch van niet, wat dram je nou door?
Je hebt ongelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zeg toch van niet, wat dram je nou door?
Nee geen geld ervoor over bedoelde ik. Dus ook als ik leen.quote:
Niks mis mee toch? Je gaat voor de show.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:08 schreef Lakitu het volgende:
Ja dacht ik ook, ik ga daar niet eenmans heenquote:
Je bent onzeker.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
Je bent trouwens kankersneu als je alleen gaat. Vind ik
.
Ligt er aan waar heen. Als er sowieso toch wel leuke mensen zijn die je kent kan dat best.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
.
Ik doe dat ook soms.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:10 schreef Skylark. het volgende:
.
Wil je me in je gespierde armen sluiten en beschermen tegen de wereld?quote:
Wat doet Maisnon op BT's Mac.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:12 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan jullie verheugd mededelen dat de achtergrond van mijn schilderij af is.
Nee ik had al besloten dat ik niet ging.quote:
Grappig dat je dit zegt, aangezien mijn armen inderdaad gespierd zijn. Mijn geheim? Rukken met links en tennissen met rechts.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je me in je gespierde armen sluiten en beschermen tegen de wereld?
Kan wel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:13 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik had al besloten dat ik niet ging.Maar ik vroeg me af of in je eentje gaan misschien toch kon.
3 kusjes.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:14 schreef reetveter het volgende:
Nou, ik ga film kijken met me chickita. People, tabee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |