Doe er een eurootje bij en we hebben een dealquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:05 schreef Darkestrah het volgende:
Voor 5 euro Björk en Anthony & The Johnsons opsturen?
quote:Op zondag 9 mei 2010 14:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Muse - Showbiz
Chemical Brothers - Dig Your Own Hole
10 incl?
quote:Op zondag 9 mei 2010 17:00 schreef Pantheon het volgende:
Autechre - Anvil Vapre
Autechre - EP 7
Aphex Twin - Come to Daddy
da's samen 11... eurootje voor postzegels, gaat dat werken?
Is goed.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:28 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Doe er een eurootje bij en we hebben een deal
Wil je daarmee zeggen dat het voorspelbaar is?quote:Op maandag 10 mei 2010 16:34 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Is goed.
Ik neem aan dat ik mn gegevens moet mailen?
Ik nog langer geleden. Had een week geleden een bericht dat hij het druk had met werk en het twee dagen later uiterlijk opgestuurd zou worden (da's ondertussen 1,5 week geleden op z'n minst). Eergister PM gestuurd en niets gehoord idd. En kudo's voor Symphonic.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:29 schreef Darkestrah het volgende:
10 dagen geleden betaling overgemaakt, heb nog niks binnen. Krijg ook geen antwoord op de vraag waarom het zo lang duurt.
Ik was een paar dagen weg en heb ook nog niks... zal zo een PM typen.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:29 schreef Darkestrah het volgende:
10 dagen geleden betaling overgemaakt, heb nog niks binnen. Krijg ook geen antwoord op de vraag waarom het zo lang duurt.
...en nu wel. Het werd vanmiddag gebrachtquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:57 schreef Pantheon het volgende:
[..]
Ik was een paar dagen weg en heb ook nog niks... zal zo een PM typen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |