Pics van je trieste vader met zijn baard en Jamai-bril.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, hij mag hier niet blijven slapen, zij ook niet bij hem, hij komt haar ophalen na het op stap gaan enz. En ik heb m'n spionnen in de stad zitten.
Mijn broer was alleen boos als het gebeurde met 1 van zijn vriendenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
Bestaan er dan mensen die gewoon met het idee kunnen leven dat een random gast hun zusje penetreert?![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Pics van je trieste vader met zijn baard en Jamai-bril.
Niet. Dat ligt daar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Als die ene Raalte voorstelt heb je gefaald.
Bois moeten als ze op m'n zusje afstappen gewoon in the back of their head denken zovan, oh wacht, als ik iets met haar doe sloopt dr broer me. Dat werkt tot ze een jaar of 16 is.quote:
gaysexquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn broer was alleen boos als het gebeurde met 1 van zijn vrienden.
Whehe jij gaat met de vrienden van je broer. Hoeveel jaar ouder is ie?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mijn broer was alleen boos als het gebeurde met 1 van zijn vrienden.
Ik heb op haar buik een litteken gemaakt dat zegt: "Ik zou het niet doen, jongenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bois moeten als ze op m'n zusje afstappen gewoon in the back of their head denken zovan, oh wacht, als ik iets met haar doe sloopt dr broer me. Dat werkt tot ze een jaar of 16 is.
Ik hoop dat je zusje voor die tijd een enorme neger mee naar huis neemt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bois moeten als ze op m'n zusje afstappen gewoon in the back of their head denken zovan, oh wacht, als ik iets met haar doe sloopt dr broer me. Dat werkt tot ze een jaar of 16 is.
NOU EN. IEDEREEN WEET DAT IK RAALTE BEDOEL.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |