nee autotoeters.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:04 schreef Fha het volgende:
Nee die krijg je gratis bij de postzegels. Dus het zal wel het uitje zijn van de postzegel clup.
alle ellende in de wereld is hun schuldquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
wat hebben joden hier nou weer mee te maken
de Joden zitten overal achter!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
in dat geval ben ik blij dat ze niet om 7 uur zondagochtend wedstrijden hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:06 schreef ebke het volgende:
Misschien zijn de amateurs van de plaatselijke voetbalclub kampioen
jouw schuld dus.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de Joden zitten overal achter!
Aswolk op Ijsland en de krediet crisis en die pauS gast die kinderen heb aangeraakt.
Allemaal de schuld van de Joden
Voel je je aangesproken??quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alle ellende in de wereld is hun schuld![]()
Ah ok, het was dus gewoon een stupide, nergens op slaande opmerking van haar. Thanks voor de bevestigingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
de Joden zitten overal achter!
Aswolk op Ijsland en de krediet crisis en die pauS gast die kinderen heb aangeraakt.
Allemaal de schuld van de Joden
Waarom zou ik me aangesproken moeten voelen, ik ben niet van joodse afkomst of zo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:08 schreef MissKriel het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken??
De joden doen het gewoon!
ik denk dat Miskriel serieus isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:09 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
Ah ok, het was dus gewoon een stupide, nergens op slaande opmerking van haar. Thanks voor de bevestiging
dit is de 1e keer dat ik degene hier zie posten dus die klb opmerking gaat niet op hahaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:10 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat is dan triest
Oh wacht, dit is natuurlijk KLB
ik had het mbt KLB niet over de persoon, maar over het forum, daar schijnen opmerkingen die nergens op slaan redelijk normaal te zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dit is de 1e keer dat ik degene hier zie posten dus die klb opmerking gaat niet op haha
ik ben anders altijd heel serieusquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik had het mbt KLB niet over de persoon, maar over het forum, daar schijnen opmerkingen die nergens op slaan redelijk normaal te zijn
in onz. doe je maar niet serieus!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:20 schreef MissKriel het volgende:
Heb ik wat verkeerds gedaan?![]()
Nee was niet series zit in KLB! :=
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |