meer kunnen ze zich niet veroorloven daarquote:
open er een topic overquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
toe even serieus
waarom is dat? of liever gezegd: waarom worden zwarten met gefrituurde kip geassocieerd? en watermeloenen?
Zal wel iets te maken hebben met arme ghettonegers en goedkope fastfoodrestaurant die daar veel zittenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
toe even serieus
waarom is dat? of liever gezegd: waarom worden zwarten met kfc geassocieerd (want ik ben nog nooit in een kfc geweest, dus kan ook niet zeggen of er veel zwarte mensen zitten)? en watermeloenen?
Ik vraag me af of de gemiddelde KFC in Limburg wel zoveel winst maakt. Mijn inziens is de negerdichtheid in deze provincie niet al te hoog namelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:16 schreef Connactz het volgende:
Zo! Je bent weggelopen uit een tent die miljoenen verdient per jaar! Ze zullen nu vast aan het huilen zijn om die ¤13 die ze verloren hebben!!!
negers houden nu eenmaal van kipquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
toe even serieus
waarom is dat? of liever gezegd: waarom worden zwarten met kfc geassocieerd (want ik ben nog nooit in een kfc geweest, dus kan ook niet zeggen of er veel zwarte mensen zitten)? en watermeloenen?
Ga eens naar buiten, pisjong.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:16 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
toe even serieus
feyenoordes kun je niet beledigen dat is een beledigingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Terechte klacht door Neger in TT.
Onterechte klacht door beledigen Feyenoorder.
Dilemma.
Vertonghen zei hetquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Terechte klacht door Neger in TT.
Onterechte klacht door beledigen Feyenoorder.
Dilemma.
ok slotjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
klacht gegrond
quote:No one knows for sure how the stereotype of black people as a chicken-eating race grew and flowered in America’s popular culture. But what is certain is that chicken is very cheap here and is considered “junk.” During slavery, fried chicken—along with chitlings (that is, intestines of pigs prepared as food)— was the cheapest source of protein for poor blacks. So, over time, chicken became stereotyped as black people’s favorite meat.
Another gastronomic stereotype of black people is that they are guzzlers of watermelon, the large roundish melon with a hard green rind and sweet watery red or occasionally yellowish pulp, believed to be native to Africa. It has been stereotyped as the black American fruit, not because its origins are traceable to Africa but perhaps because it was traditionally the cheapest source of natural vitamins for black people.
quote:
Ja maar das is Ajacied en PSV'er etc etc ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
feyenoordes kun je niet beledigen dat is een belediging
Ik denk omdat:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:03 schreef laffer het volgende:
[..]
en jij laat zomaar over je heen lopen door daar niks van te zeggen?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |