Hoe de fuck kom je daar bij met je rare Nederlandse denkkronkels. Denk je dat ik liever pijn heb?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:37 schreef Splutje het volgende:
Je wilt niet geholpen worden omdat je zelfmedelijden eigenlijk best wel fijn vindt.
Maakt niet uit, feit blijft dat je situatie niet zo uitzichtloos is als jij zelf denkt, en ik vind het nogal jammer voor jou dat je dat niet inziet. Mensen kunnen zich via internet misschien anders voordoen dan ze zijn, maar jij laat je hier enorm kennen en ik zou me eerder zorgen maken over mijn karakter dan over mijn uiterlijk als ik jou was.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:36 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
O fack je hebt gelijk dat was teddybear (omgekeerd)
Maar die blijft dus hameren via pm. dat ik moet zijn bij de mensen/instanties die mij eerst niet konden helpen. (sorry Evelien.)
Doe normaal man, idioot. Er zit meer waarheid in wat ik zei dan je denkt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:38 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe de fuck kom je daar bij met je rare Nederlandse denkkronkels. Denk je dat ik liever pijn heb?
Als je hier was had ik je echt wat aangedaan.
Het maakt echt geen bal uit wat we zeggen. I'm outta here.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:43 schreef Splutje het volgende:
[..]
Doe normaal man, idioot. Er zit meer waarheid in wat ik zei dan je denkt.
Wat ga je nu eigenlijk eens doen? Het plan volgen dat ik eerder vandaag uitgeschreven heb?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben altijd een lieve aardige jongen geweest en kom er geen steek mee verder.
Hij zegt:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:41 schreef Evelien het volgende:
[..]
DAT ZEGT HIJ HELEMAAL NIET!!, hoe erg wil je de zinnen van anderen verdraaien
Ik lijd hier pijn door onmacht en jullie schuiven dat af op zelfmedelijden en oh "dat is maar slecht" dus we nemen je niet serieus?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:37 schreef Splutje het volgende:
Je wilt niet geholpen worden omdat je zelfmedelijden eigenlijk best wel fijn vindt.
Weheheh.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij zegt:
[..]
Ik lijd hier pijn door onmacht en jullie schuiven dat af op zelfmedelijden en oh "dat is maar slecht" dus we nemen je niet serieus?
Godverdom deze Nederlanders hoe denken zij????
ophoeren nouquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:42 schreef stevenmac26 het volgende:
Is het vandaag onz. dag in klb ofzo?
Hij post al best een tijdje zo. Het zou wel een troll met uithoudingsvermogen zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:51 schreef Hetiszover het volgende:
Ik vind het zieliger als Schenkstroop een troll zou zijn dan dat hij echt bestaat
Er zijn veel zieke mensenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:53 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Hij post al best een tijdje zo. Het zou wel een troll met uithoudingsvermogen zijn.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:41 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik ben altijd een lieve aardige jongen geweest en kom er geen steek mee verder.
Ben je Belg of zo?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:47 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij zegt:
[..]
Ik lijd hier pijn door onmacht en jullie schuiven dat af op zelfmedelijden en oh "dat is maar slecht" dus we nemen je niet serieus?
Godverdom deze Nederlanders hoe denken zij????
Halve Surinamer dacht ik, maar dat weet ik niet zeker. Hij maakt ook veel de/het-fouten, dus 100% Nederlands is hij niet, schat ik zo in.quote:
Chinees met een dik hoofd heb ik hem ooit eens horen zeggen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:25 schreef Evelien het volgende:
[..]
Halve Surinamer dacht ik, maar dat weet ik niet zeker. Hij maakt ook veel de/het-fouten, dus 100% Nederlands is hij niet, schat ik zo in.
Schenkstroop en dingen laten doordringen? Nah..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:26 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Chinees met een dik hoofd heb ik hem ooit eens horen zeggen.
Ik spreek hem voortaan maar aan in het noord-Chinees, misschien dringen sommige opmerkingen dan een keer bij hem door.
Zo traag als stroop kruipt, zullen we maar zeggen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Schenkstroop en dingen laten doordringen? Nah..
dat .. heeft toch geen nutquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Schenkstroop en dingen laten doordringen? Nah..
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:31 schreef Evelien het volgende:
[..]
Zo traag als stroop kruipt, zullen we maar zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |