abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81283724
quote:
Op maandag 10 mei 2010 20:13 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar de enige partij die jij rechts vindt is toch de PVV en die zijn op sociaal economisch vlk juist uitermate links.
Knap van jou dat jij schijnt te weten wat iemand rechts of links vindt.
Doe voor de lol nog een paar Nostramus postings over b.v. welke kleur ondergoed ik draag of nog beter, post mijn bank en rekeningnummer ook want je schijnt over duistere krachten te beschikken.

Ongelooflijk wat een verbeelding sommigen aan de dag kunnen leggen en er nog zelf in geloven ook.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 08:34:39 #152
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81284408
Voor mij persoonlijk:

Ik weiger mee te gaan in het hernieuwde conservatisme. Conservatieven zoeken de oplossingen voor drukkende problemen in moralistisch gezever. En de meeste rechtse partijen (zo niet ALLE) maken zich daar schuldig aan.

D66 is mij veel te onduidelijk.

Dan kom je al snel bij een partij als GL uit.

En nee, ik ben het niet met alles eens wat die partij uit de hoed tovert. Maar ik word enorm aangetrokken door de rust die de partij uitstraalt in een aanloop naar de verkiezingen waarin de rechterzijde van het spectrum nog het meest weg heeft van een hoerenbuurt waar allerlei vage figuren op raampjes tikken om je naar binnen te lullen. Niets is te gek. 25 euro u fuck my ass, I make good for you

Gast, geloof het nou niet
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:14:51 #153
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_81284981
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 18:17 schreef lente84 het volgende:

[..]

Je zou bijvoorbeeld zo kunnen denken:

Ik heb veel, meer dan ik nodig heb. Ik vind het belangrijk dat mijn medemens ook genoeg heeft. Met mijn belasting geld kan een hoop goeds gedaan worden voor mijn minder bedeelde medemens. Ik zou best wel wat meer belasting willen betalen.
Jij kan het ik kan het maar een rechts georienteerd persoon KAN dat niet. Die wil het lieftst helemaal niets betalen alleen maar inkasseren. De grote man wil niet minderen bezit, hij wil alleen maar meer. En waarom het een arbeider makkelijk maken... ze moeten harder en meer werken en voor minder loon! Dat is hun innerlijke gedachte. Lekkere goedkope arbeidskrachten, niet zeuren maar harder werken.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_81285203
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:14 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Jij kan het ik kan het maar een rechts georienteerd persoon KAN dat niet. Die wil het lieftst helemaal niets betalen alleen maar inkasseren. De grote man wil niet minderen bezit, hij wil alleen maar meer. En waarom het een arbeider makkelijk maken... ze moeten harder en meer werken en voor minder loon! Dat is hun innerlijke gedachte. Lekkere goedkope arbeidskrachten, niet zeuren maar harder werken.
wat een onzin.

bovendien maken de "rijken" werkweken van 70 uur, de "arbeiders" gaan als het even kan nog voor de zoemer hun jas aantrekken
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:47:36 #155
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_81285630
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:27 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

wat een onzin.

bovendien maken de "rijken" werkweken van 70 uur, de "arbeiders" gaan als het even kan nog voor de zoemer hun jas aantrekken
Oh mijn God.
Werkweken van 70 uur? Ik ken arbeiders die werken MET HUN HANDEN (in de beton) 80-90 uur per week.
Maar de rijken werken volgens jou? Op hun kont zitten hun eigen winsten te berekenen en hoe ze die nog groter kunnen maken, werken noem je dat???
Die mensen die voor de zoemer hun jas al aan hebben werken niet voor hun plezier nee, ze zijn blij dat ze eindelijk naar huis mogen. Die "rijke" waar jij het over hebt die blijft VRIJwillig, di ewil nog net ff meer uit de dag halen wat tijd is geld, Dat is de enige reden dat deze "rijken" zolang achter hun bureau blijven zitten. Man schaam je diep om dat werken te noemen!!!!
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:54:04 #156
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81285752
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:27 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

wat een onzin.

Veel uren op kantoor zitten =/= werken.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 09:56:58 #157
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_81285835
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:54 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Hij heeft het over de RIJKEN lees beter.

En ik wil het ook niet echt werken noemen, op kantoor zitten. Het is een functie, werken dat doe je met je handen.
Een gedachte gaat niet uitzichzelf aan het bouwen.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_81285937
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:56 schreef theghostrider het volgende:

[..]

En ik wil het ook niet echt werken noemen, op kantoor zitten. Het is een functie, werken dat doe je met je handen.
Ahum, ik ben een zogenaamde 'rijke'.

Dus kom maar op met je gefrusteerde geleuter.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:02:57 #159
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81286006
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:00 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Ahum, ik ben een zogenaamde 'rijke'.

Dus kom maar op met je gefrusteerde geleuter.
Heb je daar geen Hongaars forum voor?
pi_81286086
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Heb je daar geen Hongaars forum voor?
Zeker wel maar wat is de relevantie?
  Moderator dinsdag 11 mei 2010 @ 10:22:34 #161
249559 crew  Lavenderr
pi_81286511
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:56 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Een gedachte gaat niet uitzichzelf aan het bouwen.
Nee een gedachte gaat niet uit zichzelf aan de slag. Die gedachte wordt op kantoor uitgewerkt en er wordt een bouwtekening gemaakt, of werk je liever zonder?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:31:10 #162
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81286725
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:05 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zeker wel maar wat is de relevantie?
Dat is exact wat ik me dus afvraag: hoe relevant zijn de mening en sociale status van iemand in Hongarije mbt de Nederlandse politiek en publieke opinie?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:34:49 #163
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81286821
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:22 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee een gedachte gaat niet uit zichzelf aan de slag. Die gedachte wordt op kantoor uitgewerkt en er wordt een bouwtekening gemaakt, of werk je liever zonder?
Och, er wordt best gewerkt op kantoor. Maar ik werk nu bij een financieel bedrijf en hoewel een hoop mensen hier dagen van 10+ uur maken, zijn ze effectief maar 2-4 uur per dag aan het werk. De rest zit vol nutteloze vergaderingen, internetten, domme bureaucratie en andere bedrijfsmatige nonsens. Ze zeggen zelf ook dat ze vooral veel tijd op kantoor doorbrengen voor de vorm, en om meer uren te kunnen declareren. Wat ik begreep van de mensen die ook bij andere bedrijven hebben gewerkt is dit de normale gang van zaken in deze wereld. Het is echt te belachelijk voor woorden eigenlijk.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_81286882
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:47 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Oh mijn God.
Werkweken van 70 uur? Ik ken arbeiders die werken MET HUN HANDEN (in de beton) 80-90 uur per week.
Maar de rijken werken volgens jou? Op hun kont zitten hun eigen winsten te berekenen en hoe ze die nog groter kunnen maken, werken noem je dat???
Die mensen die voor de zoemer hun jas al aan hebben werken niet voor hun plezier nee, ze zijn blij dat ze eindelijk naar huis mogen. Die "rijke" waar jij het over hebt die blijft VRIJwillig, di ewil nog net ff meer uit de dag halen wat tijd is geld, Dat is de enige reden dat deze "rijken" zolang achter hun bureau blijven zitten. Man schaam je diep om dat werken te noemen!!!!
Ik begin de afgunst te begrijpen.
(ben ook geen type om langer dan 5 uur te blijven, maar ik heb die kift ook niet.)

Het werd met een reclame voor cup-a-soup wat belachelijk gemaakt maar: SUCCES IS EEN KEUZE
*verwijderd door Admin*
pi_81286912
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:34 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Och, er wordt best gewerkt op kantoor. Maar ik werk nu bij een financieel bedrijf en hoewel een hoop mensen hier dagen van 10+ uur maken, zijn ze effectief maar 2-4 uur per dag aan het werk. De rest zit vol nutteloze vergaderingen, internetten, domme bureaucratie en andere bedrijfsmatige nonsens. Ze zeggen zelf ook dat ze vooral veel tijd op kantoor doorbrengen voor de vorm, en om meer uren te kunnen declareren. Wat ik begreep van de mensen die ook bij andere bedrijven hebben gewerkt is dit de normale gang van zaken in deze wereld. Het is echt te belachelijk voor woorden eigenlijk.
Het is 10:34, zou jij niet aan het werk moeten zijn ipv op internet?
*verwijderd door Admin*
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:40:58 #166
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81286961
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:37 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Ik begin de afgunst te begrijpen.
(ben ook geen type om langer dan 5 uur te blijven, maar ik heb die kift ook niet.)

Het werd met een reclame voor cup-a-soup wat belachelijk gemaakt maar: SUCCES IS EEN KEUZE
Mwah... Het moet wel een reeele keuze zijn. Niet iedereen heeft het in zich om zijn hele ziel en zaligheid te leggen in weinig meer dan wat getalletjes, ook al kun je er heel veel mee verdienen.

Voor sommige mensen is die keus minder makkelijk.

En er zijn natuurlijk de mensen die simpelweg de capaciteiten niet hebben.
pi_81286998
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 09:54 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Werken op kantoor is wel werken

shaggies roken terwijl je op je schoffel leunt is geen werken
*verwijderd door Admin*
  † In Memoriam † dinsdag 11 mei 2010 @ 10:42:52 #168
230491 Zith
pls tip
pi_81287024
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 00:41 schreef dubbel1 het volgende:

[..]

Tuurlijk
AOW behouden rechts?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_81287066
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Mwah... Het moet wel een reeele keuze zijn. Niet iedereen heeft het in zich om zijn hele ziel en zaligheid te leggen in weinig meer dan wat getalletjes, ook al kun je er heel veel mee verdienen.

Voor sommige mensen is die keus minder makkelijk.

En er zijn natuurlijk de mensen die simpelweg de capaciteiten niet hebben.
Als je iets echt wil kan je het. Iemand die ik vorige vakantie sprak heeft MAVO, hij is nu miljonair. Ik heb VWO en ben een loonslaaf. Mijn keuze, zijn keuze.
*verwijderd door Admin*
pi_81287083
Want stemmen doe je alleen uit eigenbelang en niet uit idealisme .
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:48:31 #171
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81287191
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:44 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Als je iets echt wil kan je het.
Nee, echt niet.

Heel vaak wel hoor, maar zeker niet altijd.
quote:
Iemand die ik vorige vakantie sprak heeft MAVO, hij is nu miljonair. Ik heb VWO en ben een loonslaaf. Mijn keuze, zijn keuze.
Middelbare schoolopleiding zegt me niet zoveel. Zoveel mensen die er op dat moment gewoon met de pet naar gooien of andere zaken aan hun hoofd hebben.

Maar wat wel zo is, is dat boerenslimheid een mens heel ver kan brengen. Ik zeg ook zeker niet dat het allemaal onmogelijk is voor all but a lucky few.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:51:39 #172
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_81287294
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:38 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Nee. ik ben er allang achter dat hoe minder ik doe, hoe meer ik gewaardeerd word. 15% loonsverhoging en een promotie vorig jaar, terwijl ik de helft van mijn taken heb weten af te stoten.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 10:58:26 #173
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_81287487
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:38 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Ik werk in ploegendienst en wat is jouw reden om dit tijdstip te internetten???
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:00:20 #174
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_81287536
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 10:42 schreef JanJanJan het volgende:

[..]

Werken op kantoor is wel werken

shaggies roken terwijl je op je schoffel leunt is geen werken
Nee die schoffelleunders werken inderdaad niet erg hard, maar altijd nog harder dan jij...
Jij werkt nu ook zeker? In het belang van je baan is het nodig om hier te komen neem ik aan???
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  dinsdag 11 mei 2010 @ 11:01:56 #175
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81287585
Uitermate boeiende topicwending jongens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties