Hij heeft ook sokken niet op het lijstje staan , of hij blijft op blote voeten lopen of hij houd ze de hele vakantie aan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:21 schreef MaskOfSanity het volgende:
Als je alleen al overweegt sandalen mee te nemen, dan hoef je echt niet bang te zijn dat je condooms nodig hebt hoor..
10 dagenquote:
Check!quote:
Nee joh gekkigheid om coke in te doen natuurlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef Socios het volgende:
TS denkt te gaan neuken op vakantie en komt van een koude kermis thuis.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:26 schreef Lelieblaadje het volgende:
met wandelschoenen zul je zeker veel meisjes verslinderen. Ik zou sowieso echt heel veel kleren meenemen zodat je leuke outfits kunt combineren. condooms nemen te veel plaats in beslag dus laat die maar thuis
lijkt me niet nodig.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:28 schreef maok het volgende:
Ik zou ook onderbroeken mee nemen en een trui of vest. Verder als je biotex mee neemt hoef je toch geen 8 t-shirts mee te nemen? Dan neem je er 2 mee en was je na een paar dagen. Maar waarom lichtgewicht? Ga je wandelen met een backpack ofzo?
TS wil lichtgewicht. Ik neem geen biotex mee op een zonvakantie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:32 schreef Lelieblaadje het volgende:
[..]
lol t-shirts jij maakt het wel erg bond jullie zijn zeker geen Guido's
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
je neemt of condoms mee of sandalen.... die 2 gecombineerd gaat niet werken
Zo al wat weggestreeptquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
zwembroek
bermuda's 2
lange broek voor in het vliegtuig
T-shirts 8 3
overhemden korte mouw 2
sandalen
zaklamp
wandelschoenen -> zwaar en groot misschien moet ik gympen
scheerschuim scheermes tandenborstel tandpasta kam gel aftershave
shampoo zeep bodylotion biotex
zonnebril
camera + toebehoren
reisstekker
mp3 speler
condooms
zakdoeken
mini EHBO kit
antimuggensprays
factor 40 en aftersun
petje tegen een zonnesteek
koffer om alles in te proppen
handtas voor in vliegtuig
portemonnee
paspoort rijbewijs bewijs inentingen
tickets
badhandoek
handdoek
dito voor zonnebrand, shampoo e.d.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:24 schreef Seven. het volgende:
Mini EHBO kit ook doorstrepen en zakdoeken. Kun je daar halen indien nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |