Begrijp ik, maar ik vind dat zelf eigenlijk wel afwisselend eet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan ongezond niet lekker vinden. Niemand, behalve extremistische gevallen, vindt dat 2 dagen achter elkaar lekker. Maar je hebt genoeg mensen die dagelijks chips/snoep eten.
Gewoon een dell. Dat heb je trouwens precies kunnen zien in mijn xfire profiel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat voor PC gebruik jij dan? Want alle anderen kunnen het gewoon zien
Wow net zo gemeen. Als ik dat doe kom ik gelijk 5 kilo aan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Begrijp ik, maar ik vind dat zelf eigenlijk wel afwisselend eet.
Ook lees ik dat als je niet ontbijt je sneller aankomt en als je eet voor het slapen je sneller aankomt.![]()
Nou doe ik beide niet bewust vanwege dat maar puur omdat ik ontbijten vies vind en ik eet voor het slapen omdat dat lekkerder slaapt.
Dat xfire profiel is ook alweer een tijdje oudquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gewoon een dell. Dat heb je trouwens precies kunnen zien in mijn xfire profiel.![]()
Oja. Hahaha. Nee ik zie dat niet nee. Alleen toen ik hem quotte, dan staat er wel zo [afbeelding].quote:
Die pc heb ik nog steeds.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat xfire profiel is ook alweer een tijdje oud
Hé ik ontbijt niet maar ik kom geen zak aan hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ook lees ik dat als je niet ontbijt je sneller aankomt en als je eet voor het slapen je sneller aankomt.![]()
Nou doe ik beide niet bewust vanwege dat maar puur omdat ik ontbijten vies vind en ik eet voor het slapen omdat dat lekkerder slaapt.
Wtf.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Je moet zorgen dat je allemaal ongezonde dingen eet als je buikgriep hebt. Als je na het eten van iets moet kotsen wil je het van nature namelijk niet zo gauw nog een keer weer eten.
Mijn kl00ntje heeft 100 posts gemaakt volgens het dagcijfer topicquote:
Wat een onzin is dat toch allemaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dellquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Gewoon een dell. Dat heb je trouwens precies kunnen zien in mijn xfire profiel.![]()
Wtf, echt?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow net zo gemeen. Als ik dat doe kom ik gelijk 5 kilo aan.Ook als ik de rest van de dag niet teveel eet.
Welke internetbrowser gebruik je?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja. Hahaha. Nee ik zie dat niet nee. Alleen toen ik hem quotte, dan staat er wel zo [afbeelding].
Dellquote:
Laat mij de Libelle lezen ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:07 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat een onzin is dat toch allemaal.
Vieze mazzelaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Wow net zo gemeen. Als ik dat doe kom ik gelijk 5 kilo aan.Ook als ik de rest van de dag niet teveel eet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |