quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
Wat is google irritant geworden, met dat gebeuren aan de linkerkant.
Die eerste aflevering met die enorme nerd die steeds uit 2 vrouwen mag kiezen en dan steeds een topmodel kiest waarna ze ineens recht voor zijn neus staan en hij geen zinnig woord meer weet uit te brengenquote:
tregten klagtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ja, het staat er nu dubbel. Boven en links.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
Ik snap niet waarom je in een rijtjeshuis zou gaan wonen als je iets verderop vrijstaand zou kunnen wonen voor hetzelfde geld.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zo rijk zijn we nou ook weer niet. Rijtjeshuizen kosten hier al een fortuin maar binnenkort gaan we dus naar twee-onder-1-kap.
Terechte klacht. Het is nu echt een kloon geworden van bingquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
Onze buren aan de rechterkant doen elke 3 jaar hun keuken en badkamer verbouwen, en mijn andere buurman, is altijd bezig met iets.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:12 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ook ik woon in een rijtjeshuis. Ze hebben 2 kinderen van rond de 6 en 8 (En eentje uit een eerdere relatie van 16).
De afgelopen jaren hebben ze hier de schuur uitgebouwd, vervolgens in de, niet al te grote achtertuin, een soort schuurtje gebouwd. Daarna kwam er aan de achterkant van het huis een soort raar overdekt terras, vervolgens werd er aan de voorkant weer een hele constructie gebouwd en nu zijn ze binnenshuis weer aan het verbouwen.
Oja, ze hebben gedurende die 3 jaar ook hun keuken en woonkamer compleet verbouwd.
Kan niet zomaar. Alleen als je die hele pagina gaat aanpassen met bepaalde firefox extensies.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe haal je dat links weg? Of kan dat niet?
PM je adres?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Daar verwacht ik iets voor terug, dat begrijp je he.. [ afbeelding ]
Ja die gast moet echt even met beide benen op de grond gezet worden. Zelf kankerlelijk en dan alleen genoegen willen nemen met super knappe dames. Ja eh, dat gaat niet werken he.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die eerste aflevering met die enorme nerd die steeds uit 2 vrouwen mag kiezen en dan steeds een topmodel kiest waarna ze ineens recht voor zijn neus staan en hij geen zinnig woord meer weet uit te brengen
Waar is de foto zonder zadel?quote:
Hij heeft nog minder haar dan zotheid en dan ook nog eens een bril, wtf hé.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:17 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja die gast moet echt even met beide benen op de grond gezet worden. Zelf kankerlelijk en dan alleen genoegen willen nemen met super knappe dames. Ja eh, dat gaat niet werken he.
Wat kut. Ik vind het er juist heel jaren 90 uitzien ofzo, die layout.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kan niet zomaar. Alleen als je die hele pagina gaat aanpassen met bepaalde firefox extensies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |