heb wel es gehad dattie klapte op et moment supremequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
condooms zijn al zorgvuldig getest dat staat op de verpakking
Leukkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn mama, een spiegel op pootjes gekocht omdat ze sinds kort lenzen draagt en ze alleen een badkamer spiegel heeft en die hangt nogal hoog
Voor mijn stiefmoeder een tof lijstje gekocht waar we een fotootje in doen en voor mijn schoonmoeder een plant en ook een lijstje met een fotootje van ons van de vakantie
Condooms, goh waar zou je die voor gebruiken...
En wat Sapph betreft ik heb nogal een afwijkende maat. Bij hunkemoller slaag ik met een 90B (maar die kan je dus alleen van de basics collectie krijgen) Verder met een motiefje of whatsoever is allemaal weer veelste moeilijk daar.
V&D ging het dus niet worden met zijn leuke Sapph
Het is algemeen bekend dat je ze nog een keer moet testen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
condooms zijn al zorgvuldig getest dat staat op de verpakking
Ik kook voor je.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:01 schreef Torrio het volgende:
[..]
Kom jij me onderhouden als ik word gesnapt dan?
edit; ik wordt![]()
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
heb wel es gehad dattie klapte op et moment supreme
dan schrik je toch wel effe
weeeet ik veel ik was lekker op dreef en toen kwam ik in eens een klapte die aan de voorkant losquote:
Giechelen geblazen hierquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:09 schreef SuperwormJim het volgende:
Stoep, opflikkeren met dat recalcitrant puberaal gedrag. Ik post net dat dit geen twitter is, ga dan niet meteen lopen twitteren hier. Kappen.
Dat doe ik wel met mijn vriendjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:06 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat je ze nog een keer moet testen.
Uhm nadat ik ruim 9 maanden een spiraal had met hormonen en min of meer behoorlijk depri was (en mijn libido -100) heb ik besloten dat hormonen niet zo geweldig zijn voor mij.... dus dan maar condooms en zolang mijn vriend het niet erg vind, prima tochquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
Leukk![]()
Geen anticonceptie? Lijkt me niks, steeds een condoom moeten gebruiken..
Sapph valt sowieso klein he, ik heb normaal 80C, maar met Sapph moet ik al aan de 85DGaat Sapph eigenlijk wel tot 90?
Is er bij de Livera ofzo ook niks dan?
omg, je weet zeker dat je moeder geen harddrugs gebruikt heeft tijdens de zwangerschap? Mên, wat ben jij infantiel en zwakzinnig.quote:
Ahhahha, jaaaaaaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg, je weet zeker dat je moeder geen harddrugs gebruikt heeft tijdens de zwangerschap? Mên, wat ben jij infantiel en zwakzinnig.![]()
Leuk, Paul. Leuk. Ik lach me de tarrels van m'n reet. Nee werkelijk. Veeg me ooohhooop.quote:
Paul kloon?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Leuk, Paul. Leuk. Ik lach me de tarrels van m'n reet. Nee werkelijk. Veeg me ooohhooop.
Ome Jim, wat een vuige taal. Heeft u weer gedronken?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Leuk, Paul. Leuk. Ik lach me de tarrels van m'n reet. Nee werkelijk. Veeg me ooohhooop.
Mirenaspiraal bevalt mij anders bestquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat doe ik wel met mijn vriendje![]()
[..]
Uhm nadat ik ruim 9 maanden een spiraal had met hormonen en min of meer behoorlijk depri was (en mijn libido -100) heb ik besloten dat hormonen niet zo geweldig zijn voor mij.... dus dan maar condooms en zolang mijn vriend het niet erg vind, prima toch
Sapph gaat idd niet tot 90, misschien is dat het welLivera ben ik niet zo'n fan van qua lingerie, althans die hier zit is maar een klein zaakje en vind het zo ouwe truttenzaakje
Wormiequote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
omg, je weet zeker dat je moeder geen harddrugs gebruikt heeft tijdens de zwangerschap? Mên, wat ben jij infantiel en zwakzinnig.![]()
Och, dat is vrij oud nieuws hoor. Wel een slechte kloon trouwen, en ook erg overduidelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:14 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Paul kloon?er gaat een wereld voor mij open hier.
Nee, ik heb vakantie. Lekker vrolijk en zo!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wormieis je chick ongesteld ofzo?
Waarom zeg je nou weer tegen de nieuwelingen dat ik een kloon van Paul ben? Het is toch veel leuker voor ze om daar zelf achter te komen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Och, dat is vrij oud nieuws hoor. Wel een slechte kloon trouwen, en ook erg overduidelijk.
Ik weet zeker dat Stoep geen kloon is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Och, dat is vrij oud nieuws hoor. Wel een slechte kloon trouwen, en ook erg overduidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |