quote:
quote:Osso buco of Ossobuco (in Nederland vaak foutief gespeld als Osso bucco) is een bekend Italiaans vleesgerecht. Osso Buco kent zijn oorsprong in Milaan. De basis van Osso buco zijn kalfsschenkels. De schenkels worden met onder meer uien, wortel en bleekselderij gestoofd in een tomatensaus.
Het gerecht wordt afgemaakt met gremolata, een evenredig mengsel van peterselie, geperste knoflook en citroenrasp. Doorgaans wordt Osso buco met risotto geserveerd.
Aldus ManianMan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:51 schreef ManianMan het volgende:
TS is iemand die de Nederlandse taal niet bemachtigd
Duik met AP een kast in ofzo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef right_turn het volgende:
Ben ik zo lekker mijn osso aan het schoonmaken en ga ik met de stofzuiger even door de keukenkast, zuig ik een teentje knoflook op. Geen probleem dacht ik, maar daar dacht mijn stofzuiger anders over.
Nu riekt mijn osso naar knoflook.
Klacht: Osso ruikt naar knoflook.
Subklacht: mijn dinnetje is een vampier
bemachtigdquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:51 schreef ManianMan het volgende:
Die mannen hier zijn echt niet streetwise!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
osso is huis mattie waar komen jullie verdaan?
Deze reactie is liefquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:51 schreef ManianMan het volgende:
gastquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:51 schreef ManianMan het volgende:
Gastquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:51 schreef ManianMan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |