ik had ook met de trein langs kunnen gaan maar hij had liever per postquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:31 schreef The_Verve het volgende:
Hm, vaag dan. Volgende keer dan maar met DHL For You versturen.
Je kan ook een uil sturen. Dat doet Harry Potter ook altijd als hij pakketjes wilt versturen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:36 schreef i10TD het volgende:
[..]
ik had ook met de trein langs kunnen gaan maar hij had liever per postachja i dont care, maandag maar langs tnt maar weer en aantonen dat het wel klopt
Bedankt je hebt deze hele kwestie opgelost.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:42 schreef Evelien het volgende:
Vreemd, want post wordt in eerste instantie gesorteerd op postcode, niet op woonplaats.
Sarcasme muchquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Bedankt je hebt deze hele kwestie opgelost.
Ik gebruik nooit sarcasme bij meisjes. Vooral bij jou niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:45 schreef Evelien het volgende:
[..]
Sarcasme much
Ik ben zelf postbode geweest en 't enige dat ik kan bedenken is dat het een heel nieuwe straat/postcode is, die nog niet in alle systemen staat en bij alle postbodes bekend is.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:46 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik gebruik nooit sarcasme bij meisjes. Vooral bij jou niet.
eerst ff kwekenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Stuur volgende keer gewoon een postduif, werkt altijd beter
Sneller en betrouwbaarder
Postbodes zijn geen mensen. Ze zijn androïdes.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:47 schreef Evelien het volgende:
[..]
![]()
Anyway, ook postbodes maken wel eens een foutje, dus de geloofwaardigheid van TS daalt niet meteen tot onder het nulpunt. Postbodes zijn ook maar mensen.
Oh wow, dat verklaart een hoop. Ik vraag me heel mijn leven al af hoe het kan dat ik er zo uitzie als ik er uitzie...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:48 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Postbodes zijn geen mensen. Ze zijn androïdes.
Pics en ik kan helpen met het bekijken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:54 schreef Evelien het volgende:
[..]
Oh wow, dat verklaart een hoop. Ik vraag me heel mijn leven al af hoe het kan dat ik er zo uitzie als ik er uitzie...
Nee hoor. Ik heb geen problemen met grote vrouwen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:06 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ja, een beetje buitenaards wel, nietwaar?
Een beetje androïde-achtigquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |