Lokale omroepen mogen wat mij betreft, niet verdwijnen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:16 schreef Zuunigerd het volgende:
Lokale omroepen ftw. Ik werk zelf bij de Lokale Omroep Elburg. Op zaterdagavond heb ik een programma, en eens in de zoveel weken doe ik 'de techniek' bij een programma van de kerk. Ik ben zelf niet zo van het kerkelijke, maarja 't zijn beste mensen.
Leuk dat er nog waardering is voor de lokale omroepen van Nederland.
Draai het ook 's nachts dan haal je het misschien in.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:12 schreef Kwaliteit het volgende:
De lokale omroep 'ATOS' hier in de buurt begint het steeds beter te doen:
Kwaliteit muziek draaien![]()
En vond het altijd 'bagger en troep' maar nu hoor ik alleen nog maar 'Studio Brussel' achtige muziek!
ECHT SUPER
Klacht: Jarenlang niet geweten dat omroep Kwaliteit uitzend!
Ik draag de LOE een warm hart toe. het is één van de oudste lokale omroepen van Nederland, opgericht in 1983. Ik vindt het alleen zo jammer dat het door bestuurlijke strubbelingen nog steeds niet echt uit de verf komt. Als je al zo lang bestaat zou je denken dat ze in die jaren met de tijd zijn meegegaan maar dat is helaas niet zo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:16 schreef Zuunigerd het volgende:
Lokale omroepen ftw. Ik werk zelf bij de Lokale Omroep Elburg. Op zaterdagavond heb ik een programma, en eens in de zoveel weken doe ik 'de techniek' bij een programma van de kerk. Ik ben zelf niet zo van het kerkelijke, maarja 't zijn beste mensen.
Leuk dat er nog waardering is voor de lokale omroepen van Nederland.
Nietes!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:26 schreef Lubbert het volgende:
De beste radio is een Loco Radio
(Oldebroek)
Tsja, veel programma's komen niet goed uit de verf door slechte presentatoren. Iedereen werkt ook langs elkaar heen. Allemaal losse clubjes, met uitzondering van een groepje of 15 fanatiekelingen (waartoe ik ook wel een beetje behoor).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:30 schreef Lubbert het volgende:
[..]
Ik draag de LOE een warm hart toe. het is één van de oudste lokale omroepen van Nederland, opgericht in 1983. Ik vindt het alleen zo jammer dat het door bestuurlijke strubbelingen nog steeds niet echt uit de verf komt. Als je al zo lang bestaat zou je denken dat ze in die jaren met de tijd zijn meegegaan maar dat is helaas niet zo.
Pure kanker voor je orenquote:
das regionaalquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |