SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:40 schreef angel008 het volgende:
mixed feelings over de eerste ep van het nieuwe seizoen..
weer een of andere vage dream wereld erbij bedacht hadden ze van mij eruit mogen latenAls het over de aflevering gaat hoef je geen spoilertags te gebruiken hoor, eigen risico als je nog niet gekeken hebt en hier al gaat lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verschijnsel was sowieso een teken dat wat TJ meegemaakt heeft echt is, want het is hetzelfde als wat ze zag toen ze op de planeet was.
En ach, als je nagaat dat die aliens niet alleen de hele planeet maar zelfs het complete bijbehorende sterrenstelsel gemaakt hebben is iemand even een paar lichtjaar heen en weer halen waarschijnlijk niet al te moeilijk voor ze.
Maar het is wel de makkelijke uitweg kiezen om de baby zo niet op Destiny geboren te laten worden. Sterker nog, wie weet kunnen ze uiteindelijk wel het complete schip naar de Aarde brengen.
Hier ook een beetje gemengde gevoelens. Rush wel wel weer goed trouwens.You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehequote:Op donderdag 30 september 2010 23:21 schreef Gamer_V het volgende:
Ik start de episode op en ergens tijdens de "previously on" begin ik toch wel heel erg in mijn achterhoofd te denken: De fuck?
Blijkt dat ik Incursion 1 en 2 nog helemaal niet gezien heb. Oeps
McKay heeft wormhole travel ontdekt in een van de laatste SGA afleveringquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:25 schreef Sideshowbobbie het volgende:
David Hewlett is trouwens de afgelopen twee weken op de set van SGU geweest. Hopelijk zorgt McKay voor wat meer leven in de brouwerij
mee eensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |