dat dus.. tuurlijk ze stunde een paar mensen maar ze hebben toch zat mariniers aan boord vechten met die handelquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Een schip met superveel stroom en stargates... En een paar (niet erg agressieve?) aliens. En dan koppelen ze snel af. Waarom toch?Erg onlogisch. Maar Telford zal ze vast wel kunnen gebruiken om terug te komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Umm, dat was nogal wiedes, omdat ze alle power aan het kwijtraken waren. Zodra ze over de grens waren, zouden ze compleet 'dood' zijn geweest en dan was het einde verhaal.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Een schip met superveel stroom en stargates... En een paar (niet erg agressieve?) aliens. En dan koppelen ze snel af. Waarom toch?Erg onlogisch. Maar Telford zal ze vast wel kunnen gebruiken om terug te komen.
Inderdaad, ze hebben het expliciet gehad over een 'point of no return'.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Umm, dat was nogal wiedes, omdat ze alle power aan het kwijtraken waren. Zodra ze over de grens waren, zouden ze compleet 'dood' zijn geweest en dan was het einde verhaal.
Ik snap niet hoe je dat hebt kunnen missen?
Dat andere schip had alsnog zat stroom. Beetje "think outside the box". Vond het beetje zwakke wending.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:56 schreef kingmob het volgende:
[..]
Umm, dat was nogal wiedes, omdat ze alle power aan het kwijtraken waren. Zodra ze over de grens waren, zouden ze compleet 'dood' zijn geweest en dan was het einde verhaal.
Ik snap niet hoe je dat hebt kunnen missen?
+1quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:39 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zou eigenlijk liever een paar weken niet kijken zodat ik er een paar achter elkaar kan kijken, maar ik wil volgende week waarschijnlijk weer te graag weten wat er gaat gebeuren
superserie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en sneak peakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |