abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87509359
Niiiiiiiice.
pi_87512101
Leuke aflevering wel weer.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_87516288
Ben benieuwd of we ooit nog wat terug gaan zien van die goser die achter gebleven is...
pi_87516933
Ik gok van wel.
pi_87520998
Serie wordt inderdaad met elke aflevering leuker. Afgelopen week seizoen 1 er doorheen geknald, nu helaas weer een week wachten op nieuwe afleveringen zoals de rest :P
Lijkt me toch geen pretje om in Telford's schoenen te moeten staan.
pi_87521812
Puike ep... meer exploratie, nieuwe mogelijk niet al te vijandige aliens, ik kreeg er een nostalgisch Stargate gevoel bij.
en leuke arc met een geniepige Rush, al hoop ik dat ze dat niet een seizoen gaan rekken
  donderdag 14 oktober 2010 @ 07:29:56 #232
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_87522200
*Baltar
When all else fails, you always have delusion.
pi_87522817
Ik moest gelijk aan District 9 denken:

Anyway, ik denk niet dat deze 'browncoats' vijandig zijn, ik hoop zelfs dat ze in gevecht zijn met de blauwe aliens :P

Hier nog een erg interessant filmpje over de komende paar afleveringen (pas op! spoilers!):

pi_87527236
Een schip met superveel stroom en stargates... En een paar (niet erg agressieve?) aliens. En dan koppelen ze snel af. Waarom toch? :P Erg onlogisch. Maar Telford zal ze vast wel kunnen gebruiken om terug te komen.
  FOK!fotograaf donderdag 14 oktober 2010 @ 11:50:37 #235
151126 angel008
pi_87527759
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Een schip met superveel stroom en stargates... En een paar (niet erg agressieve?) aliens. En dan koppelen ze snel af. Waarom toch? :P Erg onlogisch. Maar Telford zal ze vast wel kunnen gebruiken om terug te komen.
dat dus.. tuurlijk ze stunde een paar mensen maar ze hebben toch zat mariniers aan boord vechten met die handel :P

dat is waarom ik ook niet snap waarom ze in hyperspace jumpte inplaats van hergroeperen en het schip weer ''herovernemen''

en over het feit dat rush niet naar aarde wilde. waarom niet gewoon helpen om iedereen van boord af te halen en lekker alleen blijven ? ik bedoel nu doet ie ook alles solo dacht dat dat juist de uitgelezen kans voor hem was :)
pi_87537136
Mijn vermoeden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:56:45 #237
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_87540616
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Umm, dat was nogal wiedes, omdat ze alle power aan het kwijtraken waren. Zodra ze over de grens waren, zouden ze compleet 'dood' zijn geweest en dan was het einde verhaal.
Ik snap niet hoe je dat hebt kunnen missen?
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:00:01 #238
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_87540727
telford zal wel met de aliens gaan samenwerken denk ik ja. Verder komt young er de volgende aflevering denk ik ook achter dat rush toegang heeft tot de brug.
pi_87543317
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:56 schreef kingmob het volgende:

[..]

Umm, dat was nogal wiedes, omdat ze alle power aan het kwijtraken waren. Zodra ze over de grens waren, zouden ze compleet 'dood' zijn geweest en dan was het einde verhaal.
Inderdaad, ze hebben het expliciet gehad over een 'point of no return'.
  FOK!fotograaf donderdag 14 oktober 2010 @ 23:09:53 #240
151126 angel008
pi_87554575
en na het undocken stopte de link niet en konden ze niet zonder problemen terugdocken ? :+

ik heb het stuk gehoord dat ze als ze beneden een x aantal reserves kwamen ze niet meer terugkonden..

wat overgens ook totaal niet klopt is dat destiny zich voed met zonnen.. die zijn dus niet krachtig genoeg omdat naar de gate te funnelen en de lange afstandsjump te maken maar koppelen met een seedship kan dit wel ?

ik hoop dat ze erachter komen dat rush bridge acces heeft en ook dat ze telfort snel weer zien er mag wel weer wat actie komen!
pi_87556552
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:56 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dat andere schip had alsnog zat stroom. Beetje "think outside the box". Vond het beetje zwakke wending.
pi_87557039
De serie wordt wel steeds vetter zeg! Vind dat sneaky gedoen van Rush wel awesome, alleen zal het niet lang meer duren voor Young erachter komt waar Rush steeds zit..
Honey, I'm gonna snowball Jackson. - Johnny Cash
pi_87559868
ik zou eigenlijk liever een paar weken niet kijken zodat ik er een paar achter elkaar kan kijken, maar ik wil volgende week waarschijnlijk weer te graag weten wat er gaat gebeuren :')

superserie :Y
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:31:21 #244
197394 tha_one
podjandikkie
pi_87594166
Die Rush spoort echt niet, zoals trouwens ook Young niet spoort. Krijg je een geweldig schip erbij dat voor Destiny gemaakt is, is zijn eerste gedachte om hem maar zo snel mogelijk weer af te koppelen. |:(
Telford is de enige die begrijpt dat je je gewoon die machine kamer in moet knokken.
pi_87596031
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 07:39 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zou eigenlijk liever een paar weken niet kijken zodat ik er een paar achter elkaar kan kijken, maar ik wil volgende week waarschijnlijk weer te graag weten wat er gaat gebeuren :')

superserie :Y
+1 :9
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:14:20 #246
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_87598563
Promo voor volgende week :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en sneak peak

SPOILER
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_87605234
Nu heb ik alle stargates gezien en op dvd thuis behalve universe, Als ik het zo lees hier moet ik er ook maar eens aan beginnen.
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 16:20:13 #248
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_87608025
Wel raar dat Rush blijkbaar als enige dat kamertje heeft ontdekt dat dan de brug blijkt te zijn .... Iedereen loopt daar altijd langs of zo?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_87608533
Rush heeft toch pas net die code? Ook al weet de rest van de crew dat er een kamer is, ze kunnen er niet in. Net als honderd andere kamers die nog geblokkeerd zijn, dus zoeken ze er niks verdachts achter.
pi_87706191
Ik vind het een leuk seizoen tot nu toe, alleen steeds zo'n smeuig poprock-nummer de laatste paar minuten vind ik weinig origineel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')