hehe denk niet dat ik een borstvergroting durf dusja. ben benieuwd wat me tietjes me nog te bieden hebben hahahhquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:21 schreef koffiekoekje het volgende:
Ik bied je borstvergroting door handoplegging* aan.
*Niet goed geld terug.
Pics?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:24 schreef Lelieblaadje het volgende:
[..]
hehe denk niet dat ik een borstvergroting durf dusja. ben benieuwd wat me tietjes me nog te bieden hebben hahahh
Mijn ipod post soms maar halve zinnen.quote:
Misschien moet je die iPod eensquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:26 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Mijn ipod post soms maar halve zinnen.
Dit wou ik posten: Dit staat in V
quote:
Iets serieuzer antwoord: het ligt helemaal aan hoe je bouw verder is, wat je wel/niet staat...quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Iets serieuzer antwoord: het ligt helemaal aan hoe je bouw verder is, wat je wel/niet staat...
ik snapte je eerst niet ik dag van licht aan en uit..quote:
ik snap het nog niet je bent wazig.quote:
ow zon taal praat ik nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
neee tis simpel een aantje is een mooi meisje dus een chick, en mijn vraag was of jij dat bent capiche
Nou ik neem aan dat je niet op jezelf valt dus dan vind ik kan je ook niet van jezelf zeggen van ik ben mooi dit dat. Maar je kunt wel zien aan complimentjes op straat ofzo. Maar dan nog ga je daar niet met mee lopen pronken want dat is ook kansloossssssquote:
quote:
tuurlijk niet, als je mooi bent moet je dat uitdragenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:48 schreef Lelieblaadje het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat je niet op jezelf valt dus dan vind ik kan je ook niet van jezelf zeggen van ik ben mooi dit dat. Maar je kunt wel zien aan complimentjes op straat ofzo. Maar dan nog ga je daar niet met mee lopen pronken want dat is ook kansloossssss
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:53 schreef Beelzebufo het volgende:
Verkapt bier-topic. Van bier gaan je tietjes groeien (en zoals mijn oma-zaliger beweerde: van de kapjes van het brood ook)
nouja als je het dan leuk vind om te horen dat je arrogant bent dit dat dan zou ik dat tog liever niet willen..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:51 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
tuurlijk niet, als je mooi bent moet je dat uitdragen
nou en, dan heb je toch reden om arrogant te zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:01 schreef Lelieblaadje het volgende:
[..]
nouja als je het dan leuk vind om te horen dat je arrogant bent dit dat dan zou ik dat tog liever niet willen..
Hmmm... en het gaat om de hop die er in zit, niet om de alcohol...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:00 schreef Lelieblaadje het volgende:
[..]
is dat echt zodat is dan heel jammer want ik vind bier echt fucking ranzig.
Ik weet het wel zekerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Zou ze 'vraag en antwoord' hebben gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |