Komen nzb's in van een script dat ik draaiquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik heb dropbox alleen geen idee wat een automatische nzb map is
Mis het aanbod in sommige films. Wil de film This is War downloaden maar die vindt die niet. Verder is er weinig variërend aabod. De film Tropa de Elite is er in blueray maar alleen de duitse versie. Maar misschien is het aanbod wel heel groot alleen vroeg me af of er andere sites zijn.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nog altijd nzbindex.nl. Waarom denk je dat het klein is? Mis je wat?
Als je dropbox hebt kan je bij de automatische NZB-map als je wilt(PM)
Kijk voor TVseries eens naar sickbeardquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
nzbindex en binsearch. Op aanraden van Pirania sabnzb voor het downloaden van series. Nzb's worden automatisch binnengehaald door sabnzb.
www.nzbmatrix.comquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef stoeltafel het volgende:
Welke nzb sites gebruiken/weten jullie ?
Gebruik altijd nzbindex.nl maar die is niet zo groot voor me gevoel. Weten jullie een betere ?
Hij doet het ja, post maar ff precies wat QuickPar aangeeft, wat er beschadigd is en wat er missing is.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:05 schreef stoeltafel het volgende:
Dus hij doet het? Echt te vaag:(
Heb hem binnen gehaald met Alt.Binz en geprobeerd te repareren met quickpar.
Ben straks thuis dus ga nog even kijken. Het kan toch niet aan xsnews liggen omdat ik hem helemaal binnen heb gehaald. In ieder geval super bedankt, zou de film kijken als ik jou was.
Hoeveel groot is de complete map bij nou precies?
Welke server heb jij?
Ga straks een update
PM je straksquote:Hallo,
Het lijkt compleet inc. 11 par2 bestanden echter mis ik 66.rar
Ik kan het helaas ook niet repareren, komt dit door XSnews?
Door een probleem bij een backup leverancier kan het helaas voorkomen dat oudere bestanden niet goed doorkomen. Men is er mee bezig alleen is het nog niet bekend wanneer het is opgelost. Als u even zoekt in a.b.test kunt u part 66 vinden. (kan even duren voordat de nzb sites die vinden)
Met vriendelijke groet,
Johan
XS News Support
AstraWeb, >750 dagen retentie.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:13 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
PM je straks
Welke server heb jij ?
Alt.Binz doet hetzelfde, dus in principe zou hij het moeten doen bij stoeltafel. Dus daarom verdenk ik dat er te veel beschadigd is.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:34 schreef CoolGuy het volgende:
@stoeltafel. Ik zie dat jij met QuickPar aan de gang gaat. Ik gebruik zelf NewsLeecher om te downloaden, en die tool checkt, repareert en pakt uit, gewoon allemaal in 1 programma. Vanaf het moment dat ik de .nzb aanklik hoef ik niets meer te doen, en als ie klaar is heb ik een uitgepakte film/serie/game/whatever op mn hdd staan. Misschien ook iets voor jou?
Ja dat kan.quote:Op zaterdag 25 september 2010 20:22 schreef Ericjuh het volgende:
sinds deze week hebben we 120mbit internet. Natuurlijk veel meer dan de max 50mbit die eweka geeft. Als ik nu een extra eweka account haal, krijg ik dan 100mbit ipv 50mbit? Of werkt dat zo niet?
Klinkt perfect, alt.binz kan dit ook maar doet het niet:(quote:Op woensdag 1 december 2010 14:34 schreef CoolGuy het volgende:
@stoeltafel. Ik zie dat jij met QuickPar aan de gang gaat. Ik gebruik zelf NewsLeecher om te downloaden, en die tool checkt, repareert en pakt uit, gewoon allemaal in 1 programma. Vanaf het moment dat ik de .nzb aanklik hoef ik niets meer te doen, en als ie klaar is heb ik een uitgepakte film/serie/game/whatever op mn hdd staan. Misschien ook iets voor jou?
Dat kost geld ja, dat klopt. Maar op FTD zitten best wel wat... weldoeners...quote:Op woensdag 1 december 2010 14:57 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Klinkt perfect, alt.binz kan dit ook maar doet het niet:(
Maar de incomplete bestanden komen door XSnews dus stap over.
NewsLeecher kost wel geld maar klinkt perfect. Ben vaak te druk met quickpar en dan nog uitpakken
Alt.binz werkt al jaren volautomatisch bij mij.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:57 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Klinkt perfect, alt.binz kan dit ook maar doet het niet:(
Maar de incomplete bestanden komen door XSnews dus stap over.
NewsLeecher kost wel geld maar klinkt perfect. Ben vaak te druk met quickpar en dan nog uitpakken
Alt.binz kan het ook automatisch weggooien ja, kan je kiezen in de opties.quote:Op donderdag 2 december 2010 10:02 schreef stoeltafel het volgende:
Gister over gegaan naar I-telligent voor een stabielere verbinding en compleetheid. De service is echt een 10! Werd na mijn aanmelding gelijk gebeld en heb een half uur met een medewerker aan de telefoon gezeten. Veel goede tips gekregen alleen de retentie is niet heel hoog, 400 dagen.
Daarom heb ik gister bij Astraweb 180gb gekocht voor oude bestanden. Heb de film Tropa de Elite eindelijk binnen.
Gister nacht 5 bluerays gedowoad en vanmorgen waren er 4 mappen met alleen de mkv , eindelijk !
Kan Alt.Binz automatisch de par bestanden downloaden, repareren en weg gooien wanneer dit nodig is ?
$19,99 p/j dat ¤ 15,14 waar praat je over.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:58 schreef IkWilbert het volgende:
Kijk anders ook nog even naar http://sabnzbd.org/ dies gratis, en dat is newsleecher niet
je gebruikt usenet omdat je te lui bent om te betalen voor iets. Dan moet je het ook helemaal goed doen, niet betalen voor iets wat ook gratis is te krijgen.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:47 schreef ambrogino het volgende:
[..]
$19,99 p/j dat ¤ 15,14 waar praat je over.
Moet je kijken wat je voor dat bedrag binnen haalt aan dvd/blueray/cd/games enz.
Tuurlijk is hij ook illegaal te downloaden, maar ik vind die 15 euro niet veel voor zo'n goed programma.
Blame nzbindex.nlquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef RacerDKB het volgende:
Hey PiRANiA, je script is stuk!
The Office 720p van vandaag mist rar 8 en 9.
Dat voor ¤ 2,50 per maand, ik heb 3 accounts genomen en kan tot 150 Mbit/s voor ¤7,50 p/mquote:We offer you:
* High-speed download rate up to 50 Mbit/s
* Up to 431 days retention
* Unlimited downloading
* Uncensored access
* Safeguarding of your privacy
* 99.8% completion
* Free Headers
* Free SSL support
* 6.0+ TB of NEW content daily
* Tier 1 Usenet Provider
Retentie is echter wel bagger.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:48 schreef ambrogino het volgende:
Tegen Lightning kan geen enkele andere payserver tegen op :
[..]
Dat voor ¤ 2,50 per maand, ik heb 3 accounts genomen en kan tot 150 Mbit/s voor ¤7,50 p/m
Daar krijg je bij Eweka maar 50 Mbit/s voor
Dan ben je meer kwijt dan wat ik heb per maand, en de retentie van Astraweb is nóg beter dan Ewekaquote:Op dinsdag 7 december 2010 23:52 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Doe je één (gedeeld) eweka-account als backupserver?
Officieel mag dát geloof ik weer niet bij de unlimited abo's.quote:
Als je veel upload is het ook wel relaxtquote:Op woensdag 8 december 2010 00:04 schreef PiRANiA het volgende:
- Nieuwe router
- Alle switches thuis vervangen
- Nieuwe bekabeling
- Snellere NAS
- Snellere HDD in PC
- Sowieso meer geld voor internetabo
- Meer geld voor usenetabo idd
Twijfel. Ik ga binnenkort een servertje kopen denk ik waar ik mee ga downloaden
.
Voor de upload lijkt het mij ook wel wat jaquote:Op woensdag 8 december 2010 00:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je veel upload is het ook wel relaxt
Ik kan nu uploaden naar vrienden, waarbij zij downloaden op hun volledige snelheid
Ben blij dat ik geen switches of een NAS hebZou me te veel geld kosten. HD is wel snel genoeg gelukkig (alleen wel constant vol).
Ik haal netjes de beloofde 10Mbit, 1100-1200KB/s dus.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Voor de upload lijkt het mij ook wel wat ja. Hoe snel up je?
Die combinatie heb ik momenteel ook. Ik heb al Eweka sinds ergens in 2008, en ik heb nooit de neiging gehad om daar vanaf te stappen. Ik heb een 20mbit inet abbo van Telfort en ik haal 1.88 Mb/s. Ik download geen muziek meer eigenlijk, al heel lang niet meer, ik download alleen maar HD content, dus films/xxx/series/docu's.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke combinatie raden jullie aan om weer te beginnen. Ik zoek een nieuwsserver en newsreader. Ben niet onwijs goed ermee maar kan er mee omgaan. Heb in het verleden FTD+watchdog gehad met eweka voor voornamelijk albums en bluray/hd films
FTD+Watchdog icm Alt.Binz en als nieuwsserver I-Telligentquote:Op woensdag 22 december 2010 12:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke combinatie raden jullie aan om weer te beginnen. Ik zoek een nieuwsserver en newsreader. Ben niet onwijs goed ermee maar kan er mee omgaan. Heb in het verleden FTD+watchdog gehad met eweka voor voornamelijk albums en bluray/hd films
XS news heb ik ook gehad maar die server was ruk.... Eweka was ik op zich wel tevreden mee maar kwam bijna nooit aan mijn snelheidquote:Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
FTD+Watchdog icm Alt.Binz en als nieuwsserver I-Telligent
Beste combinatie, niet goed, extreem goede service van de nieuwsserver. Als je hulp nodig hebt, zeg het maar.
Ben begonnen met Eweka maar dit werkt niet lekker met UPC.
Hierna ben ik overgestapt naar Xsnews maar zij kregen problemen met de backserver en nu heb ik I-Telligent.
Hm, apart. Ik heb SpotNet geinstalleerd staan. Internetverbinding is van Telfort en newsserver is Eweka. Werkt als een trein. Nadeel van spotnet (iig de versie die ik heb) is dat je de downloadlocatie niet aan kunt passen. Hij download standaard naar C:\blabla\downloads\ ofzoiets, en dat kun je niet aanpassen.quote:Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef Trystar het volgende:
Ik wilde net even Spotnet uitproberen, met Ziggo werkt het wel maar als ik met mijn xsnews account wil inloggen werkt het niet.
gewoon zelf zoeken op nzbindex.nl?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oke, nu ben ik FTD zat, iemand een idee voor een vervanger van FTD?
Wat is dropbox?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
Anders, lekker basic: http://nzbs.org/
Heb je dropbox?
Dropbox is the easiest way to store, sync, and, share files online. There's no complicated interface to learn. Dropbox works seamlessly with your operating ...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Wat is dropbox?sorry ben beetje nOOb maar wil altijd wel bij leren
Lees jij niet? Ik heb een hele post d'r over geschrevenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oke, nu ben ik FTD zat, iemand een idee voor een vervanger van FTD?
Maar wat heeft FTD met Spotnet te maken? Sorry ben noob:@quote:Op donderdag 23 december 2010 08:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Lees jij niet? Ik heb een hele post d'r over geschreven
FTD is een tool. Je weet wel, je installeert dat, en dan kun je updaten om alle nieuwe spots op te halen, zodat je kunt zien wat er allemaal nieuw gespot is, dat weet je wel als 't goed isquote:Op donderdag 23 december 2010 08:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar wat heeft FTD met Spotnet te maken? Sorry ben noob:@
Er is al een tijdje een nieuwe versie (1.4) waarbij je de downloadmap makkelijker kunt wijzigen, tijd om up te gradenquote:Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
Het grote nadeel van SpotNet tot nu toe vind ik (in ieder geval in de versie die ik geinstalleerd heb, weet niet of er inmiddels nieuwere zijn) is dat je de locatie waar downloads worden neergezet niet kunt wijzigen.
Je weet niet wat er te krijgen is?quote:Op woensdag 5 januari 2011 23:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is er een soort gelijk alternatief voor FTD ipv NZBindex pagina. Dus gewoon een progje waar ze gecategoriseerd te zien zijn, nieuwe spots enzo? Liefst simpel en gebruiksvriendelijk
Hmm een beetjequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je weet niet wat er te krijgen is?
Ik gebruik zelf www.nzbmatrix.com (somsquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hmm een beetje
Maar vaak probeerde ik ook gewoon nieuwe spots om te kijken wat het was, films,progjes, muziek enzo. En gezien ik in FTD foutmeldingen blijf krijgen en hij de pakketjes nieteens kan laden laat staan uploaden zoek ik eigenlijk iets anders
Aangemeld, nu wachten op activatiequote:Op woensdag 5 januari 2011 23:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf www.nzbmatrix.com (soms). Heb ik ooit voor betaald denk ik.
Dit is ook perfectquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Twilightnzb.com gebruik ik vaak. Maar ik weet niet of je zoiets zoekt.
Ja voor gerichte specifieke dingen maar soms is het wel grappig om een beetje te bladeren en kijken wat je tegenkomtquote:Op woensdag 5 januari 2011 23:54 schreef PiRANiA het volgende:
Zoeken moet je gewoon op nzbindex doen
Welke abbo heb jij nu bij astraweb? http://www.news.astraweb.com/plans.htmlquote:Op woensdag 8 december 2010 00:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je veel upload is het ook wel relaxt
Ik kan nu uploaden naar vrienden, waarbij zij downloaden op hun volledige snelheid
Ben blij dat ik geen switches of een NAS hebZou me te veel geld kosten. HD is wel snel genoeg gelukkig (alleen wel constant vol).
Unlimited DSL Special, oftewel voor $11 ipv $15.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:39 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Welke abbo heb jij nu bij astraweb? http://www.news.astraweb.com/plans.html
Ik krijg volgende week 120mbit thuis
Ok thanks, hoe werkt dat eigenlijk met opzeggen? ik begrijp dat het maandelijks automatisch verlengd word? Het opzeggen kan je dat gewoon op hun site zelf doen?quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Unlimited DSL Special, oftewel voor $11 ipv $15.
http://www.news.astraweb.com/specials/kleverig-11.html
Mailtje sturen ofzo, of ergens in dat service-ding, en dan wordt het zo geregeld zeggen ze.quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:51 schreef dj_ko het volgende:
[..]
Ok thanks, hoe werkt dat eigenlijk met opzeggen? ik begrijp dat het maandelijks automatisch verlengd word? Het opzeggen kan je dat gewoon op hun site zelf doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |