Als je HDD het trekt jaquote:Op zaterdag 25 september 2010 20:22 schreef Ericjuh het volgende:
sinds deze week hebben we 120mbit internet. Natuurlijk veel meer dan de max 50mbit die eweka geeft. Als ik nu een extra eweka account haal, krijg ik dan 100mbit ipv 50mbit? Of werkt dat zo niet?
Kiek dan! werkt mooiquote:
Ik gebruik nzbindex, met als default een minimum van 12MB, en dit als default query: '-.ep. -live -german -mixtape -remixes'quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:55 schreef onlogisch het volgende:
K, newb meldt zich
Ik heb ewaka en als newreader heb ik SABnzbd. Echter, als ik nu iets zoek, een album bijv van David Guetta.
Dan krijg ik hits als :
bladiebladiebla (ALBUM version)
En da's 1 nummer. Zijn er tips & tricks mbt het zoeken naar NZB bestanden?
Of moet ik de OP nog eens goed doorlezen?
Wat doet dit precies? Want je hebt het over 'de series' maar ik ben lang niet in elke serie geinteresseerdquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 19:01 schreef PiRANiA het volgende:
Iemand nog geïnteresseerd in mijn gedeelde dropbox met nzb's? Heb een nieuw script gemaakt dat automatisch de series van usenet haalt
PM!
Series die nu in de lijst staan zijn:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat doet dit precies? Want je hebt het over 'de series' maar ik ben lang niet in elke serie geinteresseerd
Als je wil kan je zelf toevoegenquote:30 rock, always sunny in philid, american dad, bill maher, blue mountain state, bones, burn notice, californication, daily show, dexter, dutch, family guy, flashpoint, fringe, house, how i met your mother, human target, it crowd, merlin, motogp, my dad says, mythbusters, numb3rs, penn teller, red bull, scrubs, south park, spartacus, stargate universe, the office, the simpsons, two and a half men, weeds, white collar
Maar, ik heb echt maar een minimaal aantal series die ik wil downloaden, maar dan wil ik ook nog eens per se de 720p .mkv's daarvan, is dat ook in te regelen?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:49 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Series die nu in de lijst staan zijn:
[..]
Als je wil kan je zelf toevoegen
Per serie staan er meestal twee NZB's, één 'normale' en één 720pquote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar, ik heb echt maar een minimaal aantal series die ik wil downloaden, maar dan wil ik ook nog eens per se de 720p .mkv's daarvan, is dat ook in te regelen?
Ja, maar download je er met jou script dan 2? Want daar heb ik geen zin in. Jongen, geef es gewoon wat meer info over dat script van jequote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Per serie staan er meestal twee NZB's, één 'normale' en één 720p
Ik download bij voorkeur ook de 720p
Script haalt de contents van a.b.teevee op (via nzbindex), filtert daar de series uit die matchen met de lijst en downloadt alle matches (en renamed de bestanden netjes).quote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar download je er met jou script dan 2? Want daar heb ik geen zin in. Jongen, geef es gewoon wat meer info over dat script van je
Met alle respect, maar ga niet 'rommelen' in de margequote:Op woensdag 6 oktober 2010 11:13 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, maar download je er met jou script dan 2? Want daar heb ik geen zin in. Jongen, geef es gewoon wat meer info over dat script van je
En waar moet ik die link dan ergens invoeren in Grabit? Of werkt dat niet met Grabit?quote:Op maandag 11 oktober 2010 03:28 schreef Spartagek het volgende:
[..]
Met alle respect, maar ga niet 'rommelen' in de marge
http://medianzb.com/
een pagina vol met tvseries, oude en lopende
Zou er een nieuwe serie uitkomen, kan je hem laten toevoegen in het forum aldaar.
het script daar indexeerd via nzbmatrix, en genereert een rssfeed die simpelweg met sabnzbd kan worden uitgelezen - en gedownload worden
er komen hier dagelijks afleveringen op de eTrayz binnen, zonder dat ik er naar moet kijken
Je kan kiezen tussen SD en HD afleveringen, ik gebruik over het algemeen de SDafleveringen,
voor de paar HDuitzendingen heb ik een aparte rss gemaakt in ingevoerd
Gebruik sabnzbdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En waar moet ik die link dan ergens invoeren in Grabit? Of werkt dat niet met Grabit?
Met Grabit kan dat dus niet? Vond dat sabnzb eerst niet zo fijn werken.quote:
Dan moet je plush als layout nemen. Ik ken niemand die er niet verliefd op werdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:50 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met Grabit kan dat dus niet? Vond dat sabnzb eerst niet zo fijn werken.
Heb hetzelfde, net weer van 1500 - 6000 - 2000 - 7000, te vaagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:33 schreef Trystar het volgende:
Meer mensen die problemen hebben met xsnews?
[ afbeelding ]
Mijn snelheid is al ruim een week zeer instabiel.
Ik moet zeggen dat die RSS shit wel handig isquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:56 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dan moet je plush als layout nemen. Ik ken niemand die er niet verliefd op werd
Doet grabit ook aan black holes, scheduling, hernoemen, mailen en postprocessen? En kan je er vanaf buiten bij?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat die RSS shit wel handig isVerder blijf ik gewoon Grabit gebruiken.
Usenetserver doet dat ook. Vaak is na een paar dagen opeens Boardwalk Empire bijv. niet meer goed te downloaden. Vorig jaar had ik met True Blood hetzelfde.quote:Op woensdag 8 september 2010 11:55 schreef dicapo het volgende:
Ik vind t echt genaaid dat eweka alles van hbo er af haalt. Ik heb nu een paar afleveringen gemist en kan ik gaan wachten op reposts :|
Uh nee. De bestanden en de PARS zijn dusdanig beschadigd dat dat dus niet helpt. HBO doet dat al sinds in ieder geval vorig jaar en in ieder geval bij Usenetserver en Eweka.quote:
Ik weet niet zeker of we hetzelfde bedoelenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Doet grabit ook aan black holes, scheduling, hernoemen, mailen en postprocessen? En kan je er vanaf buiten bij?
quote:Ouders gescheiden dus download van 2 locaties.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:01 schreef stoeltafel het volgende:
Xs news alleen kan je niet sharen maar waarom wil je dat ?
quote:400 dagen? Dat is niet genoeg hè, ik wil minstens de retentie van Eweka, en die doet >600 dagen.Op dinsdag 26 oktober 2010 00:30 schreef stoeltafel het volgende:
Uhhh wel hoor. Wat ik getest heb lukte zeker tot 400 dagen.
Maar je kan toch xs news nemen, alleen je kan niet tegelijk downloaden wel apart.
Aa: Het gaat toch om de server ipv de content? De content kan je toch vinden via ftd, binsearch.info of heb ik hrt mis ?
quote:Ik ben rustigOp dinsdag 26 oktober 2010 09:02 schreef stoeltafel het volgende:
Doe maar rustig hoor.
Retentie is nu 586 dagen.
Accountsharing mag bij xs news
quote:Maar welk abo heb je bij XSnews?Op dinsdag 26 oktober 2010 19:54 schreef stoeltafel het volgende:
Overal neem ik me laptop mee, denk aan 4 locaties en ik kan overal downloaden. De eerste 5 dagen zijn gratis dus je kan het proberen.
En je hebt je speciaal hiervoor geregistreerd?quote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef HOND_NL het volgende:
Gebruik nu zelf bintube ( http://bintube.com/usenet/ ) , meesterlijke provider.
800 dagen retentie en het kost geen drol.
Je krijgt er ook ee proggie bij waardoor je usenet bestanden kan streamen. aanzetten en kijken maar.
In combi gebruik ik http://www.nzbmovieseeker.com om alle films te vinden.
spamnichtquote:Op dinsdag 2 november 2010 15:04 schreef HOND_NL het volgende:
Gebruik nu zelf bintube ( http://bintube.com/usenet/ ) , meesterlijke provider.
800 dagen retentie en het kost geen drol.
Je krijgt er ook ee proggie bij waardoor je usenet bestanden kan streamen. aanzetten en kijken maar.
In combi gebruik ik http://www.nzbmovieseeker.com om alle films te vinden.
Vat het niet persoonlijk op. Het komt vaker voor dat er op Fok! wordt gespamd.quote:Op woensdag 3 november 2010 14:37 schreef HOND_NL het volgende:
Ja, ik heb me even geregistreerd om op dit topic te kunnen reageren. Meestal begin je ergens he?
En inderdaad ,wat ben ik toch een spam nicht.
Mijn vorige bericht heeft inhoudelijk niks met dit hele topic te maken en ben natuurlijk eigenaar van bintube EN nzbmovieseeker.
![]()
Ik ben tevreden over een service en dacht dat mensen daar misschien wat aan konden hebben.
De Par2 bestanden worden door AltBinz alleen gedownload als je het nodig hebt. Die 0,22GB zijn dus waarschijnlijk Par2 bestanden.quote:Op donderdag 4 november 2010 00:33 schreef stoeltafel het volgende:
Hoe kan het dat een bestand op nzbindex 1.3gb is en als je het dan download in alt.binz het maar 1.08gb is ?
Ik heb 2 eweka account, één van mijn Ma en ééntje van mijzelf. Werkt prima.. tenzij mijn moeder downloadquote:Op maandag 25 oktober 2010 23:58 schreef RacerDKB het volgende:
Hmm, binnenkort krijg ik 120Mbit internet, dus Eweka is niet meer genoeg.
Heb net een maand UsenetXL gehad, maar was toch niet te spreken over de retentie. Dingen van 550 dagen waren al soms té beschadigd, en ik wil toch wel dingen van 650 dagen kunnen downloaden uit grote groepen (zoals boneless).
Qua retentie heb ik heel goede ervaringen met AstraWeb, maar ik geloof dat je daar geen account mag delen, wat ik wel wil doen.
Eisen zijn dus:
- Retentie even lang als Eweka
- Snelheid minimaal 100MBit, liefst onbeperkt
- Accountsharing
- Niet te duur
Iemand tips?
Ik gebruik steeds vaker nzbmatric.com weer.quote:Op zondag 7 november 2010 12:16 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
Ik heb 2 eweka account, één van mijn Ma en ééntje van mijzelf. Werkt prima.. tenzij mijn moeder download
heeft iemand ervaring met spotnet? Keb installatie al tijdje op mijn bureablad staan, maar elke keer kom ik niet verder dan het scherm waar je al je info moet invullen (geen zin in etc). Ben zeer benieuwd naar jullie reacties, want is dit een FTD vervanger?
Ik heb spotnet ook. Alleen, het grootste nadeel voor mij vond ik dat je de default directory waar je downloads terecht komen niet lijkt aan te kunnen passen. Het programma zet alles neer in C:\<user>\documents\downloads ofzoiets, en je kunt dit niet aanpassen.quote:Op zondag 7 november 2010 12:16 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
heeft iemand ervaring met spotnet? Keb installatie al tijdje op mijn bureablad staan, maar elke keer kom ik niet verder dan het scherm waar je al je info moet invullen (geen zin in etc). Ben zeer benieuwd naar jullie reacties, want is dit een FTD vervanger?
Je kunt de locatie wijzigen door rechts te klikken op de Downloads-map vanuit verkenner, en dan voor 'Eigenschappen' te kiezen.quote:Op donderdag 11 november 2010 13:23 schreef CoolGuy het volgende:
Alleen, het grootste nadeel voor mij vond ik dat je de default directory waar je downloads terecht komen niet lijkt aan te kunnen passen.
Tof idee, maar zou je alleen de dvd's linken dan, of ook 720 en 1080p versies indien beschikbaar?quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou een site op willen zetten met de IMDB top 250 met daarbij hun NZB's, een heel eenvoudige site. Nu een hoster zoeken.
Dat dacht ik dus inderdaad. Alle verschillende versies op een rijtjequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tof idee, maar zou je alleen de dvd's linken dan, of ook 720 en 1080p versies indien beschikbaar?
Dat kan met Spotnet al heel eenvoudig, gewoon zoeken op 'imdb' en je kunt alle 250 films met 1 klik downloaden.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou een site op willen zetten met de IMDB top 250 met daarbij hun NZB's, een heel eenvoudige site.
Hiermee geef je gelijk al aan waarom je plan gedoemd is om te mislukkenquote:
Ik kan spotnet niet gebruiken (NET frmework kan ik niet installen). Heb je de naam van de bestanden op usenet voor me?quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:21 schreef Drazix het volgende:
[..]
Dat kan met Spotnet al heel eenvoudig, gewoon zoeken op 'imdb' en je kunt alle 250 films met 1 klik downloaden.
Hosten is niet duur, en je kan het bescheiden houden met een paar adsquote:[..]
Hiermee geef je gelijk al aan waarom je plan gedoemd is om te mislukkenZodra het een beetje populair gaat worden, moet je de hele site vol gaan zetten met advertenties om de hosting-kosten te kunnen betalen, en zodra het ECHT populair begint te worden, word je server afgesloten door de auteursrechten-organistaties.
Waarom kan je .NET 4 niet installeren?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:26 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kan spotnet niet gebruiken (NET frmework kan ik niet installen).
Voor een paar duizend bezoekers per dag is hosten niet duur, ik heb het over grote volumes. Waarom denk je dat de piratebay helemaal vol staat met reclame? Omdat hosten zo goedkoop is?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:26 schreef PiRANiA het volgende:
Hosten is niet duur, en je kan het bescheiden houden met een paar ads.
Omdat ik geen windows draaiquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:45 schreef Drazix het volgende:
[..]
Waarom kan je .NET 4 niet installeren?
Binnekort komt er ook een Spotnet voor MacOSquote:
Zonder beargumentatie is dat een beetje domme opmerking..quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:46 schreef PiRANiA het volgende:
Vind programma's als spotnet en FTD voor domme mensen
Dan ben ik nog niet geholpenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:49 schreef Drazix het volgende:
[..]
Binnekort komt er ook een Spotnet voor MacOS
Ik gebruik liever zoekmachines. Ik gebruik google, en van FTD (en spotnet wss ook) krijg ik een beetje een DMOZ gevoelquote:[..]
Zonder beargumentatie is dat een beetje domme opmerking..
Het grootste gedeelte van de films op Usenet zul jij nooit vinden via NZB zoekmachines, omdat veel uploaders cryptische namen voor hun bestanden gebruiken. Bovendien kun je niet zoeken door de meta-data, in Spotnet kun je bijvoorbeeld zoeken naar een titel in de categorie 'Documentaires' met 'DVD9' formaat en 'Nederlandse Ondertitels', etc. Probeer dat maar eens met Binsearch. Bovendien weet je met FTD/Spotnet tenminste WAT je download. Je kunt de reacties van andere mensen lezen die het bestand al gedownload hebben, en elkaar waarschuwen voor wachtwoorden of slechte beeldkwaliteit, dit bespaard een hoop frustraties.quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:51 schreef PiRANiA het volgende:
Ik gebruik liever zoekmachines. Ik gebruik google, en van FTD (en spotnet wss ook) krijg ik een beetje een DMOZ gevoel
Probeer eens een gewone speedtest...quote:Op zondag 14 november 2010 13:43 schreef De-Hamster het volgende:
Hmmm vreemd.
Sinds donderdag zo'n 72 uur pakket gepakt bij EasyUseNet. Ze zeggen 120 MBIT. Ik kan 15 connecties instellen bij Grabit maar de eerste anderhalve dag downloadde hij gewoon rond de 1000 kb/sec en de 1150 kb/sec. Dat is gewoon mijn maximum denk ik, alleen sinds gisteravond komt hij maar niet boven de 300kb/sec.
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik heb ook regelmatig dat mijn internet traag is. oplossing: modem/router ff resetten en het is bij mij meestal gefixed. Hopelijk heb jij d'r wat aanquote:Wow, heb het net even gedaan en ook die download snelheid is drastisch omlaag gegaan tot 40/50 kb per sec. Hier is het normaal ook 10/20 keer hoger.
Stuur mij maar een PM als je nog interesse hebt.quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:15 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zou een site op willen zetten met de IMDB top 250 met daarbij hun NZB's, een heel eenvoudige site. Nu een hoster zoeken.
Jaloeziequote:Op woensdag 24 november 2010 18:01 schreef Cerbie het volgende:
Nooit geweten dat er een usenet topic op fok was![]()
Ga nu een lightning usenet abbo bestellen, met 20mbit tweaknews trek ik mijn verbinding niet dicht.
edit; up and running (6,04MB/s)
Zit te denken om naar ziggo over te stappen... Betaal je ook ¤66 ofzo?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef RacerDKB het volgende:
Als Ziggo nou eens m'n snelheid verhoogt zit ik gewoon aan de 13/14 MB/s
Eind november/begin december.
Alles-in-1 en dan de duurste ja, ik dacht 66 euro inderdaad.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zit te denken om naar ziggo over te stappen... Betaal je ook ¤66 ofzo?
Zo snel en zo goedkoop!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:26 schreef RacerDKB het volgende:
Als Ziggo nou eens m'n snelheid verhoogt zit ik gewoon aan de 13/14 MB/s
Eind november/begin december.
Tot nu toe goed, de afgelopen dagen probleemloos behoorlijk wat binnengehaald op de volle snelheid. De retentie ligt ergens rond de 400 dagen zo te zien. Alleen af en toe de melding dat ik teveel connecties open heb staan (8), maar na een reset van die ene connectie loopt 'ie vrolijk verder.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:19 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga toch maar eens vanavond Lightningusenet bestellen, wat zijn de ervaringen en haal je de snelheid met gemak en censureren ze?
Zeg dan >9000quote:Op zondag 28 november 2010 20:28 schreef RacerDKB het volgende:
Eweka - 8 connecties - 2300 kB/s
AstraWeb - 8 connecties - >11000 kB/s
Ze hebben sinds gisteren m'n internet verhoogd, en ik haal 120Mbit/s als ik hem aan het modem hang. Router is echter maar 100Mb/s dus na alle kabels etc haal ik nog maar 90Mbit/s op m'n pcquote:Op woensdag 24 november 2010 21:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zit te denken om naar ziggo over te stappen... Betaal je ook ¤66 ofzo?
DO WANTquote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze hebben sinds gisteren m'n internet verhoogd, en ik haal 120Mbit/s als ik hem aan het modem hang. Router is echter maar 100Mb/s dus na alle kabels etc haal ik nog maar 90Mbit/s op m'n pcMoet nu dus een nieuwe router gaan kopen omdat mijn internet te snel is
Zou ik wel doen, gaat je netwerk meteen weer een tijdje mee. Je hebt wel CAT5E nodig voor een fatsoenlijk gigabitLAN.quote:Op zondag 28 november 2010 20:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ze hebben sinds gisteren m'n internet verhoogd, en ik haal 120Mbit/s als ik hem aan het modem hang. Router is echter maar 100Mb/s dus na alle kabels etc haal ik nog maar 90Mbit/s op m'n pcMoet nu dus een nieuwe router gaan kopen omdat mijn internet te snel is
http://www.newsgroupreviews.com/astraweb-special.htmlquote:Op zondag 28 november 2010 18:49 schreef portabel het volgende:
Ik zoek een buitenlandse nieuwsserver die ik in dollar kan betalen. Wil toch kijken als ik een goedkopere deal kan krijgen.
Ik heb nu tweaknews, 70 euro per jaar, 400 dagen retentie, 20 mbit.
nzbindex en binsearch. Op aanraden van Pirania sabnzb voor het downloaden van series. Nzb's worden automatisch binnengehaald door sabnzb.quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef stoeltafel het volgende:
Welke nzb sites gebruiken/weten jullie ?
Gebruik altijd nzbindex.nl maar die is niet zo groot voor me gevoel. Weten jullie een betere ?
Nog altijd nzbindex.nl. Waarom denk je dat het klein is? Mis je wat?quote:Op dinsdag 30 november 2010 14:09 schreef stoeltafel het volgende:
Welke nzb sites gebruiken/weten jullie ?
Gebruik altijd nzbindex.nl maar die is niet zo groot voor me gevoel. Weten jullie een betere ?
Ik heb dropbox alleen geen idee wat een automatische nzb map isquote:Op dinsdag 30 november 2010 14:17 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Nog altijd nzbindex.nl. Waarom denk je dat het klein is? Mis je wat?
Als je dropbox hebt kan je bij de automatische NZB-map als je wilt(PM)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |