abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 december 2010 @ 00:04:33 #251
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_89660276
- Nieuwe router
- Alle switches thuis vervangen
- Nieuwe bekabeling
- Snellere NAS
- Snellere HDD in PC

- Sowieso meer geld voor internetabo
- Meer geld voor usenetabo idd

Twijfel :+. Ik ga binnenkort een servertje kopen denk ik waar ik mee ga downloaden :).
pi_89660392
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:04 schreef PiRANiA het volgende:
- Nieuwe router
- Alle switches thuis vervangen
- Nieuwe bekabeling
- Snellere NAS
- Snellere HDD in PC
- Sowieso meer geld voor internetabo
- Meer geld voor usenetabo idd

Twijfel :+. Ik ga binnenkort een servertje kopen denk ik waar ik mee ga downloaden :).
Als je veel upload is het ook wel relaxt :D

Ik kan nu uploaden naar vrienden, waarbij zij downloaden op hun volledige snelheid :')

Ben blij dat ik geen switches of een NAS heb :@ Zou me te veel geld kosten. HD is wel snel genoeg gelukkig (alleen wel constant vol).
  woensdag 8 december 2010 @ 00:08:45 #253
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_89660474
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:06 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Als je veel upload is het ook wel relaxt :D

Ik kan nu uploaden naar vrienden, waarbij zij downloaden op hun volledige snelheid :')

Ben blij dat ik geen switches of een NAS heb :@ Zou me te veel geld kosten. HD is wel snel genoeg gelukkig (alleen wel constant vol).
Voor de upload lijkt het mij ook wel wat ja :+. Hoe snel up je?
pi_89660511
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:08 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Voor de upload lijkt het mij ook wel wat ja :+. Hoe snel up je?
Ik haal netjes de beloofde 10Mbit, 1100-1200KB/s dus.
pi_90283419
Welke combinatie raden jullie aan om weer te beginnen. Ik zoek een nieuwsserver en newsreader. Ben niet onwijs goed ermee maar kan er mee omgaan. Heb in het verleden FTD+watchdog gehad met eweka voor voornamelijk albums en bluray/hd films
  Moderator woensdag 22 december 2010 @ 12:44:08 #256
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_90283781
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke combinatie raden jullie aan om weer te beginnen. Ik zoek een nieuwsserver en newsreader. Ben niet onwijs goed ermee maar kan er mee omgaan. Heb in het verleden FTD+watchdog gehad met eweka voor voornamelijk albums en bluray/hd films
Die combinatie heb ik momenteel ook. Ik heb al Eweka sinds ergens in 2008, en ik heb nooit de neiging gehad om daar vanaf te stappen. Ik heb een 20mbit inet abbo van Telfort en ik haal 1.88 Mb/s. Ik download geen muziek meer eigenlijk, al heel lang niet meer, ik download alleen maar HD content, dus films/xxx/series/docu's.

Ik heb naast FTD + Watchdog ook nog SpotNet geinstalleerd staan. Heeft dezelfde screen layout als FTD maar het grote verschil is dat SpotNet niet naar een centrale server gaat om content op te halen. Mocht dus een keer FTD niet geupdate kunnen worden, dan kan SpotNet dat wel. Ander voordeel is dat SpotNet nooit down kan worden gebracht omdat het geen centraal iets is, wat FTD wel is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_90284280
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
Welke combinatie raden jullie aan om weer te beginnen. Ik zoek een nieuwsserver en newsreader. Ben niet onwijs goed ermee maar kan er mee omgaan. Heb in het verleden FTD+watchdog gehad met eweka voor voornamelijk albums en bluray/hd films
FTD+Watchdog icm Alt.Binz en als nieuwsserver I-Telligent

Beste combinatie, niet goed, extreem goede service van de nieuwsserver. Als je hulp nodig hebt, zeg het maar.

Ben begonnen met Eweka maar dit werkt niet lekker met UPC.
Hierna ben ik overgestapt naar Xsnews maar zij kregen problemen met de backserver en nu heb ik I-Telligent.
  woensdag 22 december 2010 @ 13:07:08 #258
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_90284753
Ik heb eweka, en draai een eigen script die nieuwe nzb's in dropbox zet ^O^
pi_90284903
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:55 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

FTD+Watchdog icm Alt.Binz en als nieuwsserver I-Telligent

Beste combinatie, niet goed, extreem goede service van de nieuwsserver. Als je hulp nodig hebt, zeg het maar.

Ben begonnen met Eweka maar dit werkt niet lekker met UPC.
Hierna ben ik overgestapt naar Xsnews maar zij kregen problemen met de backserver en nu heb ik I-Telligent.
XS news heb ik ook gehad maar die server was ruk.... Eweka was ik op zich wel tevreden mee maar kwam bijna nooit aan mijn snelheid

I-telligent hoor ik wel goede dingen over, heb je daar een linkje van?
pi_90285123
Waarom zou je dan nog voor XS news kiezen?
http://www.i-telligent.nl/ dit is de site
Toen ik me afgelopen maand aanmelden heb ik 30min met de servicedesk gesproken. Ze bellen iedereen altijd op na een aanmeldingen. Zij gaven mij veel tips over het hele nieuwsserver gebeuren. Verder staan er veel handleidingen op hun site

Succes
  woensdag 22 december 2010 @ 13:17:08 #261
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_90285217
Hé, heeft eweka een nieuwe site? http://eweka.nl/
pi_90287125
Ik wilde net even Spotnet uitproberen, met Ziggo werkt het wel maar als ik met mijn xsnews account wil inloggen werkt het niet.
  Moderator woensdag 22 december 2010 @ 14:36:52 #263
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_90289185
quote:
15s.gif Op woensdag 22 december 2010 13:57 schreef Trystar het volgende:
Ik wilde net even Spotnet uitproberen, met Ziggo werkt het wel maar als ik met mijn xsnews account wil inloggen werkt het niet.
Hm, apart. Ik heb SpotNet geinstalleerd staan. Internetverbinding is van Telfort en newsserver is Eweka. Werkt als een trein. Nadeel van spotnet (iig de versie die ik heb) is dat je de downloadlocatie niet aan kunt passen. Hij download standaard naar C:\blabla\downloads\ ofzoiets, en dat kun je niet aanpassen.

Maar, als je op de download knop drukt in spotnet en je houdt Shift in dan wordt de NZB in je normale leechtool geladen, dat is wel weer ideaal :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_90315281
Ik heb FTD net geinstalleerd maar krijg de foutmelding dat er problemen zijn met data laden en dan moet ik alles wegklikken. Ik kan niks instellen om aan te passen. Zelfs als ik het verwijder en opnieuw installeer blijf ik die melding krijgen ;(

Iemand een idee?
pi_90316979
Oke, nu ben ik FTD zat, iemand een idee voor een vervanger van FTD?
  woensdag 22 december 2010 @ 23:17:43 #266
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_90317009
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oke, nu ben ik FTD zat, iemand een idee voor een vervanger van FTD?
gewoon zelf zoeken op nzbindex.nl?
  woensdag 22 december 2010 @ 23:18:04 #267
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_90317038
Anders, lekker basic: http://nzbs.org/

Heb je dropbox?
pi_90317203
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:18 schreef PiRANiA het volgende:
Anders, lekker basic: http://nzbs.org/

Heb je dropbox?
Wat is dropbox? :@ sorry ben beetje nOOb maar wil altijd wel bij leren :Y
  woensdag 22 december 2010 @ 23:28:41 #269
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_90317711
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Wat is dropbox? :@ sorry ben beetje nOOb maar wil altijd wel bij leren :Y
Dropbox is the easiest way to store, sync, and, share files online. There's no complicated interface to learn. Dropbox works seamlessly with your operating ...
https://www.dropbox.com/

Daar zet ik in een gedeelde map nzb-bestanden. PM voor interesse.
  Moderator donderdag 23 december 2010 @ 08:39:28 #270
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_90329665
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oke, nu ben ik FTD zat, iemand een idee voor een vervanger van FTD?
Lees jij niet? Ik heb een hele post d'r over geschreven :{
Breitling - Instruments for Professionals
pi_90329928
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 08:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Lees jij niet? Ik heb een hele post d'r over geschreven :{
Maar wat heeft FTD met Spotnet te maken? Sorry ben noob:@
  Moderator donderdag 23 december 2010 @ 10:41:02 #272
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_90332597
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 08:55 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Maar wat heeft FTD met Spotnet te maken? Sorry ben noob:@
FTD is een tool. Je weet wel, je installeert dat, en dan kun je updaten om alle nieuwe spots op te halen, zodat je kunt zien wat er allemaal nieuw gespot is, dat weet je wel als 't goed is :)

Spotnet is een alternatieve tool voor FTD. De schermlayout is gewoon hetzelfde zon beetje als FTD, met het verschil dat FTD verbinding maakt met een centrale database om spots op te halen, en SpotNet doet dat niet, dat is decentraal.

Het grote nadeel van SpotNet tot nu toe vind ik (in ieder geval in de versie die ik geinstalleerd heb, weet niet of er inmiddels nieuwere zijn) is dat je de locatie waar downloads worden neergezet niet kunt wijzigen. Daar staat tegenover dat als je in SpotNet op de 'download' knop klikt, en je houdt SHIFT ingedrukt, de nzb wordt ingeladen in je eigen leechtool (in mijn geval NewsLeecher) en die kun je uiteraard wel helemaal naar wens configureren :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_90472409
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 10:41 schreef CoolGuy het volgende:
Het grote nadeel van SpotNet tot nu toe vind ik (in ieder geval in de versie die ik geinstalleerd heb, weet niet of er inmiddels nieuwere zijn) is dat je de locatie waar downloads worden neergezet niet kunt wijzigen.
Er is al een tijdje een nieuwe versie (1.4) waarbij je de downloadmap makkelijker kunt wijzigen, tijd om up te graden ;)
pi_90808493
Hoi hoi.
Vandaag was mijn betaalde usenet abbo afgelopen (xlned) en wil wat besparen dus gratis ipv6 gedaan en dat is wel gelukt na veel gedoe (door Gogo dinges) en ik heb nog een paar gratis gewone ipv4 servers gevonden.
Nu is mijn vraag: moet ik ze allemaal tegelijk aanzetten? Dus dat ik 5-6 servers tegelijk heb met meer dan 30 threads? Of een paar als back-up instellen in SABNZBD+.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_90810118
Bespaar je echt? Door zoveel moeite te doen kan je net zo goed 1 uurtje werken. Een betaalde server heb je al vanaf 5 euro he
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')