HBO scholier van 21quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:13 schreef Housekeeper het volgende:
Erg nieuwsgierig: hoe kom je aan je spullen?
-vorige maand had je ook een bon van 100 euro te koop van MM
-krijg je 4 blu-rays dubbel.
-een olympus , een panasonic EN een samsung digitale camera splinternieuw
-games voor de Wii en PS3 in seal.
O ja je hebt enkele maanden geleden een scheerapparaat gewonnen en ook nog een dual shock controller.
Had ik al gezegd dat eind vorig jaar ook 2 koptelefoons had gewonnen?
En dit allemaal binnen enkele maanden?
Hoe doet een HAVO-scholier van een jaar of 20 dat eigenlijk......vertel es?
Jep maar ik weet niet of ik die hier zomaar neer kan zetten aangezien ik niet weet of er iets mee gedaan kan wordenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:28 schreef Xebrozius het volgende:
Heb jij ook serienummers van deze bonnen?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:54 schreef SwOoSh het volgende:
niks mis met deze dude, wat boeit het hoe hij eraan komt, als je het voor een leuk prijsje kan kopen dan is er toch niks aan de hand
Jij vindt het ook niet erg om je auto met een schroevendraaier te moeten starten?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:54 schreef SwOoSh het volgende:
niks mis met deze dude, wat boeit het hoe hij eraan komt, als je het voor een leuk prijsje kan kopen dan is er toch niks aan de hand
Ik win al deze dingen via centveilingen zoals budson.com en sarbid.comquote:
Nice, toch de moeite waard dan. Succes met je verkoop.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef this-is-life het volgende:
[..]
Ik win al deze dingen via centveilingen zoals budson.com en sarbid.com
5 jaar en dat is na iedere keer dat je iets ermee koopt weer verlengd naar 5 jaarquote:
Tis gewoon een kwestie van gokken, en dan met verstand dan kun je er best veel mee winnen! Ik zou zeggen probeer het ook een keerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |