doe es nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Apotheose het volgende:
een verlovingsring! Na een maandje en twee weken word dat wel es tijd!
Dat lijkt me nog wel erg vroeg inderdaad?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik zal nog nog even wachten als ik jou was, maar misschien kan je een sieraad laten graveren.
Wellicht is het een leuk cadeau over 1½ maand, als ze 3 maanden hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:56 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog wel erg vroeg inderdaad?
Vind ik alsnog vroeg, maar ieder z'n ding hè!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wellicht is het een leuk cadeau over 1½ maand, als ze 3 maanden hebben.
Je kunt ook een foto van jullie samen laten afdrukken op chocola, met iets liefs eronder? (Maar dan dus niet te klef!)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef liiszle het volgende:
laat een leuke foto van jullie twee maken en lijst die in met een lief persoonlijk berichtje
Mwoah, na 3 maanden vind ik het wel kunnen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Vind ik alsnog vroeg, maar ieder z'n ding hè!
Heeft ze niet toevallig een pandora armband of iets in die richting, dat je een leuk bedeltje kunt kopen?
Dan heeft ieder daar z'n eigen standaard voor denk ik!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mwoah, na 3 maanden vind ik het wel kunnen.Ligt er ook aan hoe serieus de relatie is, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:02 schreef Twizu het volgende:
Ik gaf altijd een pakje kauwgom oid toen ik 13 was.![]()
Misschien verklaart dat waarom het nooit van lange duur was
Baas!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:28 schreef noksala het volgende:
Ik bedoel niet meteen goud of een tattoe, gewoon iets kleins ik dacht miss weet iemand iets leuks. Een sieraad ofso ik weet niet precies wat meiden van 13 leuk vinden daarom vraag ik het ook hierzo, en liever geen chocola wat dan krijgt ze nog meer puisten.
Pardon?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:28 schreef noksala het volgende:
Ik bedoel niet meteen goud of een tattoe, gewoon iets kleins ik dacht miss weet iemand iets leuks. Een sieraad ofso ik weet niet precies wat meiden van 13 leuk vinden daarom vraag ik het ook hierzo, en liever geen chocola wat dan krijgt ze nog meer puisten.
een kettinkje dan? simpel ietsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:42 schreef noksala het volgende:
Sorry dat ik bevelerig over kom![]()
Ik denk dat oorbellen niet gaan, wand ze heeft wel gaatjes in haar oren maar het staat haar niet zo mooi, en ze is denk ik ook een beetje bang ervoor.
Wel bedankt voor de tips
Toen ik 13/14 was gaf ik haar het eerste pak slaagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:51 schreef noksala het volgende:
ZIjn er verder nog tips, bijv. toen ik 13/14 was gaf ik dit aan me vriendin enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Internet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:35 schreef noksala het volgende:
weet je toevallig ook waar ik die kan kopen zonder legetimatie
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef liiszle het volgende:
laat een leuke foto van jullie twee maken en lijst die in met een lief persoonlijk berichtje
whaha ik plukte een tijdje terug een klaproos. Was op de fiets, op een paadje tussen de bossen. Wordt ik daarna keihard afgesneden door een of ander para wijf in een rode peugeot, ze slingert een deur open en vraagt of ik wel goed bij mijn hoofd ben. Of ik dat thuis ook doe, bloemen zomaar plukken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:20 schreef Dolichologofobie het volgende:
Bloemen doen het altijd goed én goedkoop [bosje tulpen is ongeveer 3,75, mocht dat te veel zijn: zelf plukken].
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:28 schreef noksala het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:56 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
whaha ik plukte een tijdje terug een klaproos. Was op de fiets, op een paadje tussen de bossen. Wordt ik daarna keihard afgesneden door een of ander para wijf in een rode peugeot, ze slingert een deur open en vraagt of ik wel goed bij mijn hoofd ben. Of ik dat thuis ook doe, bloemen zomaar plukken.
Ik was zo perplex dat ik geen idee had wat terug te zeggendat was echt krankzinnig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |