doe es nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Apotheose het volgende:
een verlovingsring! Na een maandje en twee weken word dat wel es tijd!
Dat lijkt me nog wel erg vroeg inderdaad?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:56 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik zal nog nog even wachten als ik jou was, maar misschien kan je een sieraad laten graveren.
Wellicht is het een leuk cadeau over 1½ maand, als ze 3 maanden hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:56 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog wel erg vroeg inderdaad?
Vind ik alsnog vroeg, maar ieder z'n ding hè!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:57 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wellicht is het een leuk cadeau over 1½ maand, als ze 3 maanden hebben.
Je kunt ook een foto van jullie samen laten afdrukken op chocola, met iets liefs eronder? (Maar dan dus niet te klef!)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef liiszle het volgende:
laat een leuke foto van jullie twee maken en lijst die in met een lief persoonlijk berichtje
Mwoah, na 3 maanden vind ik het wel kunnen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef Zooootje het volgende:
[..]
Vind ik alsnog vroeg, maar ieder z'n ding hè!
Heeft ze niet toevallig een pandora armband of iets in die richting, dat je een leuk bedeltje kunt kopen?
Dan heeft ieder daar z'n eigen standaard voor denk ik!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mwoah, na 3 maanden vind ik het wel kunnen.Ligt er ook aan hoe serieus de relatie is, natuurlijk.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:02 schreef Twizu het volgende:
Ik gaf altijd een pakje kauwgom oid toen ik 13 was.![]()
Misschien verklaart dat waarom het nooit van lange duur was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |