Cakewalkquote:Op zondag 9 mei 2010 20:53 schreef JH87 het volgende:
Ik ben gisteren in zo'n ding geweest met bewegende trappen en banden en dingen.
quote:Op zondag 9 mei 2010 20:53 schreef JH87 het volgende:
Mja, op de Ossenmarkt niet, want die attractie moet afgebroken worden en weer helemaal opnieuw opgebouwd worden. Gaat morgen pas openquote:
Het enige leuke is dat het tijdig is.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:10 schreef Bob. het volgende:
Het enige leuke aan de kermis zijn de suikerspinnen.
Da's toch die toren zweefmolen? Die over de kop geval toch niet? Die stond op de vismarkt altijd bij de Korenbeurs.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, op de Ossenmarkt niet, want die attractie moet afgebroken worden en weer helemaal opnieuw opgebouwd worden. Gaat morgen pas open
Was iets met te dicht op de bomen geplaatst, zodat de mensen met hun hoofden in de bladeren zaten.
Ah, dat is het enige 'beetje' toffe. Mits dronken.quote:Op zondag 9 mei 2010 20:53 schreef JH87 het volgende:
Dronken? Ik zou gek worden.quote:Op zondag 9 mei 2010 21:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ah, dat is het enige 'beetje' toffe. Mits dronken.
Mja, in ieder geval weer fijn wat tijd voor jezelf. Een week lang met m'n ouders en broertje optrekken gaat op een gegeven moment toch irriteren. Merk dat ik dat niet meer gewend ben. Verder wel echt een heerlijke week gehadquote:Op zondag 9 mei 2010 23:18 schreef Oneself het volgende:
[..]
Hee Italiaan! Weer gesetteld? Je hebt de kermis gemist!![]()
(( Tot when staat dat ding er nog? ))
Ah goed zo! Het klinkt heerlijk allemaal! Praat je broertje dan ook Italiaans?quote:Op zondag 9 mei 2010 23:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Mja, in ieder geval weer fijn wat tijd voor jezelf. Een week lang met m'n ouders en broertje optrekken gaat op een gegeven moment toch irriteren. Merk dat ik dat niet meer gewend ben. Verder wel echt een heerlijke week gehad. Heerlijk gegeten uiteraard, veel mensen opgezocht. Zo heb ik nog de non ontmoet die 5 jaar lang de juffrouw van m'n moeder is geweest, heel gaaf allemaal
. Stukje gelopen door de wijk waar ze is opgegroeid (En ik toen ik klein was vaak kwam als we naar Milaan gingen), de kerk in die wijk bezocht waar ik gedoopt ben, oude familievrienden opgezocht in die wijk. Wat dat betreft echt een topweek!
En toen kwam ik thuis en was de keuken opvallend schoon, huisgenote kwam heel trots vertellen dat ze alles op heeft geruimd, inc. alle afwas.
DIe kermis zal er nog wel even staan gok ik zo. Meestal een week ofzo? Merk dinsdag wel of ie er nog staat. Ben zelf totaal geen kermistype. Kost alleen maar geld, allemaal attracties waarbij ik me afvraag wanneer ze instorten. Het type mensen die er vaak op rondhangen vind ik al helemaal niks met als gevolg dat de kermis voor mij 1 grote bron van frustratie en ergernis is.
Wonen bij papa en mama terwijl je studeertquote:Op zondag 9 mei 2010 12:32 schreef Renesite het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)t-79-l/fotos/#foto-8
Wonen in Amsterdam
22m2 voor 170000 euroquote:Op maandag 10 mei 2010 09:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wonen bij papa en mama terwijl je studeert
Ik heb ook een hoop klasgenoten die van weet ik veel waar moeten komen om te studeren in Groningen. Héél irritant. Ben je bijvoorbeeld maandag en dinsdag vrij en wil je even met je projectgroep afspreken zeggen ze ja, dan moet ik alleen voor dat overleg een heel stuk reizen, kan dat niet op MSN? En dan op MSN roepen "Ben er zo weer hoor!" komen ze driekwartier later weer terug, ja ik moest even naar de winkel voor mijn moeder.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wonen bij papa en mama terwijl je studeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |