Watskeburt?quote:Op maandag 10 mei 2010 09:12 schreef Fems het volgende:
Ik heb volgens mij net het hele huis wakker gegild! Arm huis.
Jammer genoeg dat ik niet in 'weet ik veel waar' woon maar bij tijd en wijle korter hoef te reizen dan mensen die binnen Groningen wonen.quote:Op maandag 10 mei 2010 09:09 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik heb ook een hoop klasgenoten die van weet ik veel waar moeten komen om te studeren in Groningen. Héél irritant. Ben je bijvoorbeeld maandag en dinsdag vrij en wil je even met je projectgroep afspreken zeggen ze ja, dan moet ik alleen voor dat overleg een heel stuk reizen, kan dat niet op MSN? En dan op MSN roepen "Ben er zo weer hoor!" komen ze driekwartier later weer terug, ja ik moest even naar de winkel voor mijn moeder.
Muis. We hebben onze voorraad kast altijd open, maar vandaag dichtgedaan en alle gaten dichtgestopt om te kijken waar de muis vandaan kwam. Ik kijken of er weer keutels lagen en ik til een zak brood op, springt er opeens een muis half op me, piepend en alles. Dus ik schrik me dood!quote:
Zozo!quote:Op maandag 10 mei 2010 09:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jammer genoeg dat ik niet in 'weet ik veel waar' woon maar bij tijd en wijle korter hoef te reizen dan mensen die binnen Groningen wonen.
Ow, en moet ik overleggen via MSN ( komt dat nooooit voor ) dan kan ik gerust tegen mijn ma zeggen: moet ff voor school iets overleggen!
Maar dat hóeft niet
21quote:Op maandag 10 mei 2010 09:18 schreef Slaif het volgende:
[..]
Zozo!
Maar hoe oud ben je dan, dat je thuis woont?
Mamamini?quote:Op maandag 10 mei 2010 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo! Ben even met de bakfiets door de stad gecrossd vanochtend. Fietst wel kut.
Haha, dat is kut, vooral in bochten. Mijn zusje heeft zo'n veel te zware rieten mand voorop, bij een klein bochtje lig je al bijna naast je fiets.quote:Op maandag 10 mei 2010 13:29 schreef boem-dikkie het volgende:
Zo! Ben even met de bakfiets door de stad gecrossd vanochtend. Fietst wel kut.
Nee, gehuurd bij de Gemeente werkplaats bij A-kerk. Vriendin moest even een groot schilderij van 2+ meter naar Minerva verplaatsen vanaf de Nieuwe Ebbingestraat. Minerva heeft zelf een bakfiets die beschikbaar is voor studenten alleen die had een kapot achterwiel. Bochten valt mee vind ik, vooral kut omdat je moet remmen met een handrem, en vervolgens tussen je benen ergens dat pinnetje weer van de rem afhalen om hem los te krijgen. Dus als je moest remmen en weer optrekken was je zo 20 seconden verder.quote:
Met bloemetjes ook?quote:Op maandag 10 mei 2010 14:36 schreef Bob. het volgende:
Rieten manden op fietsen.Mijn fiets is zo mooi nu.
Nee, anders werd het weer zo'n rijdende kermisattractie.quote:
Voorspelbaarquote:
Morgen eerst werk, dan college, dan afgesproken met iemand een drankje bij d'r thuis te doen. Morgen college van 9:30 > 16:30 en daarna naar brabant.quote:Op maandag 10 mei 2010 16:27 schreef remlof het volgende:
Goeiedag Groningers, ik kom morgen en overmorgen weer even buurten
Ik dacht dat jij op mannen viel?quote:Op maandag 10 mei 2010 21:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Morgen eerst werk, dan college, dan afgesproken met iemand een drankje bij d'r thuis te doen. Morgen college van 9:30 > 16:30 en daarna naar brabant.
Sorry Relmof!
Heb ik dat eens verteld? Zei ik dat het om sex-drift ging? Oei die aannamesquote:
Klopt klopt. Alleen denk ik dat die cirkel dan eerder stuk gaat - dat terzijdequote:
quote:Op maandag 10 mei 2010 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb ik dat eens verteld? Zei ik dat het om sex-drift ging? Oei die aannames
Nee, ik zit in d'r friendscirkel aangezien ze binnenkort zelfs gaat samenwonen met d'r vriend
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |