Wat een non-tijd voor een tentamen ook, succesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:36 schreef Den_Haag het volgende:
zijn je eigen kinderen he![]()
Zo op naar tentamen. hopelijk gaat het een beetje lekker na de slechte voorbereiding met dat Duitsland
snap ik wel met zulke nachtenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb tegenwoordig een ochtendhumeur, valt het op?
mj, maar daarom nog niet goed. Het is al weer over.quote:
Pittig hoor babe!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:04 schreef freecell het volgende:
mj, maar daarom nog niet goed. Het is al weer over.
Het voordeel:3 wassen weggevouwen, 1 erin, afwasmachine ingepakt, boodschappenlijst gemaakt, keuken netjes en nu gezellig met zn vieren beneden
Nu gaat alles prima, totdat ik in een stresssituatie kom óf tot vanavond 23:00.
Dus als vandaag rustig gaat en ik voor 23:00 in bed lig, komt het goed
quote:'Allochtoon is biculturele burger'
Uitgegeven: 8 mei 2010 09:02
Laatst gewijzigd: 8 mei 2010 09:02
DEN HAAG - Het woord 'allochtoon' heeft een negatieve lading en kan worden vervangen door 'biculturele burger'.
© ANP
Dat is een van de voorstellen uit de notitie Samen Leven, die de Tweede-Kamerfractie van de ChristenUnie (CU) zaterdag presenteert tijdens de jaarlijkse Vriendendag van de coalitiepartij.
Die dag heeft plaats in het gebouw van de Tweede Kamer.
Auteur van de notitie is fractielid Cynthia Ortega-Martijn, zelf van Antilliaanse afkomst. Ze erkent dat het in principe niet om een woord moet gaan, maar om de werking ervan.
Negatieve zaken
''Het woord allochtoon wordt door veel mensen geassocieerd met negatieve zaken. Het woord bicultureel heeft een verzachtende werking en kan daarom beter worden gebruikt'', aldus het CU-lid, dat vijfde staat op de kandidatenlijst voor de komende Tweede Kamerverkiezingen.
Pfff...ik kan me er een klein beetje wat bij voorstellen denk ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:04 schreef freecell het volgende:
[..]
mj, maar daarom nog niet goed. Het is al weer over.
Het voordeel:3 wassen weggevouwen, 1 erin, afwasmachine ingepakt, boodschappenlijst gemaakt, keuken netjes en nu gezellig met zn vieren beneden
Nu gaat alles prima, totdat ik in een stresssituatie kom óf tot vanavond 23:00.
Dus als vandaag rustig gaat en ik voor 23:00 in bed lig, komt het goed
Geen Tara meer overdag? En jij dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:59 schreef freecell het volgende:
Pfff, vannacht vanaf 3:00 was kleine krummel wakker.
Niet heel ongelukkig, maar had wel iemand nodig om er elk kwartier een speen in te pluggen of even te aaien.
Gisteren vanaf 1:00 (anderhalf uur slaap is niet genoeg, gisteren was ik een wrakje)
Eergisteren vanaf 3:30
Dus ik had al tegen TARA gezegd dat ik niet nog zo'n nacht ging trekken, of ik aan de kant van het raam mocht slapen en hij aan de kant van de baby.
TARA merkte heel terecht op dat ik overdag helemaal geen TARA meer had als hij 's nachts dingen ging doen. Goed punt, dus ik 'sliep' daar weer.Nuja, 3:00 dus...
En om 6:15 honger
Dus ik: er moet iemand naar beneden om een fles te maken
Hij: uhu
ik: jij?
Hij: even wakker worden, ga zo....
Ik: kan niet, dan brultie de oudste wakker!
Hij: ok, jij gaat naar beneden, dan maak jij een fles, sleep ik mezelf hier intussen uit bed, kom naar beneden, kom je aflossen en dan mag jij vandaag uitslapen....
Ik kwam net even boven voor wat babykleertjes... Boven alles in diepe, diepe rust
En de eerstvolgende die nu wakker wordt i dreumesje... En wie kan die uit bed halen, aankleden en voederen? Raad eens
Goedemorgen wereld.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:32 schreef kaasplankje het volgende:
Mag ik één durum döner met joppiesaus, een kapsalon en een pizza shoarma?
brr ik moet er niet aan denkenquote:
Aaaaaaaaaaaaaah okquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
brr ik moet er niet aan denken't was meer een sneer naar de quote van Steer mbt allochtonen als "biculturelen" te benoemen.
Oei, gevaarlijk. Hoe kom je daar zo op op de vroege ochtend (nou ja, het is niet vroeg meer, maar voor mij wel want ik ben net pas uit bed).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
En toch hé? Toch denk ik dat de PVV in beginsel niet schadelijk is voor de samenleving. Al vind ik wel dat Wilders zich meer moet nuanceren en teveel doordraaft met sommige thema's. Ik denk dat het belangrijk is dat ook rechtsdenkenden een stem hebben. In NL kennen we eigenlijk niet een intellectuele rechtse politieke partij. Terwijl dat wel volop leeft onder een bepaald deel van de bevolking.
Lekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:20 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
met een gebakken eitje met ham en kaas..
Oe ik ben gek op dat soort bibliotheken! Heerlijke nostalgie....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:33 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen...
Vanuit de bieb. Deze bieb is zo geweldig, een 18 eeuws gebouw met heel veel oude boeken...Dat stimuleert bijna om te studeren, ware het niet dat ik het zat ben.
quote:
naar aanleidnig van gisteren in de SC, ik was druk met andere zakenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:23 schreef Tezz het volgende:
Oei, gevaarlijk. Hoe kom je daar zo op op de vroege ochtend (nou ja, het is niet vroeg meer, maar voor mij wel want ik ben net pas uit bed).
En toch hé, ik denk van welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
En toch hé? Toch denk ik dat de PVV in beginsel niet schadelijk is voor de samenleving.
Ah, dat heb ik gemist gister. Ik ben niet zo goed in discussies over politiek, dus...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
naar aanleidnig van gisteren in de SC, ik was druk met andere zaken
Gadver de gadver.quote:
moe, maar functionerendquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen Tara meer overdag? En jij dan?
Ik eigenlijk ook niet, maar het boeit me wel (tot op zekere hoogte)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:50 schreef Tezz het volgende:
Ah, dat heb ik gemist gister. Ik ben niet zo goed in discussies over politiek, dus...
Dat ziet er goor uitquote:
Op zijn tijd is het leuk, ben er daarna vaak direct weer dagen klaar mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar het boeit me wel (tot op zekere hoogte)
Die uitslag geeft de kieswijzer zelf op basis van je uitslag, deze komt er ook uit als mijn ideale coalitie. Zou ik zeer goed mee kunnen leven, VVD erbij voor gezond tegenwicht.quote:
Dat zit je wel dwars héquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef borisz het volgende:
Met die coalitie mogen de winkels op zondag straks gewoon open.
Ondernemerschap stimuleren is goedquote:
Dat hoeft van mij echt niet per se, als ze hier in Wierden maar eens van die vreselijk primitieve middagsluiting af komenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef borisz het volgende:
Tofquote:Op zaterdag 8 mei 2010 02:53 schreef ColdFeet het volgende:
Yay, gewonnenHeb een rokje gekocht
Binnenkort maar eens wat te grote kleding online verkopen
Die site vond dat ik op de CU moest gaan stemmenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op zijn tijd is het leuk, ben er daarna vaak direct weer dagen klaar mee.
Vond deze test qua uitslag een stuk interessanter dan kieswijzer trouwens.
http://www.kieskompas.nl
Ik kom ergens midden op de as links/progressief uit. Klopt ook wel, ik denk in de basis wel links en progressief, maar ik weet en geloof ook dat je niet alleen met `linkse oplossingen` kunt regeren.
[ afbeelding ]
Goed idee, lekker op zondagmorgen verse croissants halen bij de bakkerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef borisz het volgende:
SP voor mij en het verst verwijderd van VVDquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:51 schreef PdeHoog het volgende:
Die site vond dat ik op de CU moest gaan stemmen
Jup, soort kleine versie, iets groener. Smaakt nagenoeg het zelfde en aangezien ze hier in het durp paksoi al exotisch genoeg vinden neem ik datquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:51 schreef Bluezz het volgende:
Son, wat is boksoi? Soort paksoi?
Ga je toequote:
Niks kort en pittig, laagjes en nog pittiger.quote:
Komen ze allemaal bij jou en ga je het in je eentje makenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:54 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....de boodschappenlijst voor de rijsttafel van vrijdag is klaarHet is wel weer een mega-lijst. Nu maar hopen dat alles goed gaat
Ik heb een kenner in het publiek zitten. Die gaat me vermoedelijk hard neersabelen
Ja! We overwegen momenteel Elba, Portoferraio. Er is zon, hitte, zee, rust, natuurquote:
Okies lekker hoor, wel lang geleden dat jullie weggeweest zijnquote:Niks kort en pittig, laagjes en nog pittiger.
http://www.latulipenoire.nl/index.html
We zijn er al eens geweest
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Op zijn tijd is het leuk, ben er daarna vaak direct weer dagen klaar mee.
Ik kom ergens midden op de as links/progressief uit. Klopt ook wel, ik denk in de basis wel links en progressief, maar ik weet en geloof ook dat je niet alleen met `linkse oplossingen` kunt regeren.
[ afbeelding ]
Goedzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:26 schreef Den_Haag het volgende:
gok dat ik nog wat rechtser zit
Tentamen ging super
Was eigenlijk na 1,25u wel klaar terwijl het een 3 uurs tentamen is
Klinkt heerlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:23 schreef kaasplankje het volgende:
Ja! We overwegen momenteel Elba, Portoferraio. Er is zon, hitte, zee, rust, natuur![]()
Okies lekker hoor, wel lang geleden dat jullie weggeweest zijn
Ja, dat schrééuwt natuurlijk om foto'squote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:49 schreef Bluezz het volgende:
Morningggggggggggggg
Ik weet niet of ik van Laydina al mag posten maar ik doe het lekker toch
[..]
TofIk heb net mail van marktplaats, had geboden op cowboylaarzen (leuk voor onder mijn rokkie voor het optreden enzo) voor een 10tje, en ze zijn ermee accoord terwijl er 25 gevraagd werd.
Ze wonen in Haarlem dus ik kan ze nog komen passen ook
Nu nog het andere bod afwachten dat zijn helemaal blikvangende cowboylaarzenook een 10tje geboden
Steer, je bijt geen nagels meer
En ik was wéér afgevallen vanochtend![]()
![]()
![]()
12.5 nog 11.5 dus over de helftquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:43 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, dat schrééuwt natuurlijk om foto'sBen benieuwd!
Lekker van de verloren kilo's, wat is de totaalscore nu?
Wat veel CFquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
Nog altijd rond de 17 - ik ga echt hartstikke traag. Maar dat maakt niet uit. 't Moet nu allemaal nog wat strakker, ik ga zo weer pilatessen
Sinds afgelopen december niet meer, inderdaad.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:23 schreef kaasplankje het volgende:
Okies lekker hoor, wel lang geleden dat jullie weggeweest zijn
Bron TT:quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:12 schreef TAV74 het volgende:
quote:Politicoloog Krouwel van Kieskompas
beschuldigt Stemwijzer van misleiding.
Stemwijzer laat partijen hun antwoorden
op de vragen zelf invullen en kijkt
niet of ze kloppen met hun programma.
Volgens Krouwel lokt de Stemwijzer
gelieg en gedraai uit door suggestieve
vragen te stellen,waarop alleen 'ja' of
'nee' kan worden geantwoord.Krouwel
zegt dat de Stemwijzer het volk met
overheidssubsidie voorliegt over de
standpunten van de politieke partijen.
Stemwijzer stelt in een reactie dat de
partijen zelf verantwoordelijk zijn
voor hun antwoorden.Als dat niet spoort
met hun programma,is dat hun probleem.
Ik ga morgen koekjes bakken, CF! Maar, ik zou een lekkere taart met korstdeeg en rabarber/aardbeien vulling maken.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Even iets niet-politieks: ik heb zin om taart te bakken vandaagWat zal ik maken?
Nee. Ik heb een vriendin met een leuk huis in Vlaardingen waar ze op de begane grond een woonkeuken heeft gemaakt voor het geven van workshops en etentjes. En ja, ik ga alles in mijn eentje makenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Komen ze allemaal bij jou en ga je het in je eentje maken![]()
Sachertorte?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:09 schreef ColdFeet het volgende:
Even iets niet-politieks: ik heb zin om taart te bakken vandaagWat zal ik maken?
Hoe laat moeten Golfer, Bluezz en ik er zijn?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een vriendin met een leuk huis in Vlaardingen waar ze op de begane grond een woonkeuken heeft gemaakt voor het geven van workshops en etentjes. En ja, ik ga alles in mijn eentje maken
Het menu:
Sambal Goreng Boontjes
Sajoer Lodeh
Sambal Goreng Prei
Sajoer Tjampoer
Toemis Oedang (gesmoorde garnalen)
Ikan Panggang (geroosterde vis)
Daging Smoor (smoor van rundvlees)
Perkedel Atjeh (gehaktballetjes)
Ajam Goreng Pedis (hete kip)
Sambal Goreng Telor (eieren in saus)
Roedjak Manis (fruitsalade)
Pisang Goreng
En daarbij dan witte rijst en bamiZin in
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoe laat moeten Golfer, Bluezz en ik er zijn?
Klinkt helemaal lekker en goed.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:18 schreef PdeHoog het volgende:
Nee. Ik heb een vriendin met een leuk huis in Vlaardingen waar ze op de begane grond een woonkeuken heeft gemaakt voor het geven van workshops en etentjes. En ja, ik ga alles in mijn eentje maken
Het menu:
Sambal Goreng Boontjes
Sajoer Lodeh
Sambal Goreng Prei
Sajoer Tjampoer
Toemis Oedang (gesmoorde garnalen)
Ikan Panggang (geroosterde vis)
Daging Smoor (smoor van rundvlees)
Perkedel Atjeh (gehaktballetjes)
Ajam Goreng Pedis (hete kip)
Sambal Goreng Telor (eieren in saus)
Roedjak Manis (fruitsalade)
Pisang Goreng
En daarbij dan witte rijst en bamiZin in
Ja hoor! Al volop!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:16 schreef ColdFeet het volgende:
Hmm, yum! Maar het is nog niet echt aardbeienseizoen, toch?
Had het gelezen inderdaad, zo kwam ik ook bij kieskompas uit.quote:
Ik hoop ook dat de uitvoering dusdanig gaat dat alles heel erg lekker gaat smakenquote:
Ik snap ´t niet helemaal, doe je dan mee aan die workshop ofzo?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
Ik hoop ook dat de uitvoering dusdanig gaat dat alles heel erg lekker gaat smakenIk ga woensdagavond al beginnen zodat ik vrijdag zo min mogelijk stress heb en ook een beetje lol kan hebben
Laatste keer dat ik iets deed voor 14 man, was ik 's avonds compleet dood
Nee johquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik snap ´t niet helemaal, doe je dan mee aan die workshop ofzo?
Wel veel hoorwow
Dat is je lot als je niet een uitgesproken linkse of rechtse "standaard manier" van benaderen hebt. Ik vind overigens dat D66 in principe het beste bij dat type benadering past, die zijn op sommige punten erg rechts terwijl ze in de basis een link progressieve benadering hebben.. Een van de redenen dat ik in het verleden een aantal keer op ze gestemd hebquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:43 schreef Stereotomy het volgende:
uitgesproken meningen over heel veel van de vragen, en blijkbaar leidt dat tot een resultaat van precies tussen beide 'groepen' links/rechts progressief/conservatief in staan.
quote:
Dat zijn nu precies de punten waar ik ook niets mee heb. Op punten als drugsbeleid, orgaandonatie e.d. ben ik juist weer extreem progressief.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:55 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, ik vind mezelf ook sociaal-liberaal (zoals de D66 zichzelf graag noemt) maar ik vind speerpunten als referenda en gekozen burgemeesters niet echt iets wat ik als een goed idee zou betitelen helaas.
Ofwel: D66 zit wat mij betreft links/rechts precies goed, maar is me te progressief op dat soort punten....
Ik ookquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:02 schreef TAV74 het volgende:
Dat zijn nu precies de punten waar ik ook niets mee heb. Op punten als drugsbeleid, orgaandonatie e.d. ben ik juist weer extreem progressief.
Ja, wat een tovenarij met die lowcarbquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:24 schreef DarkElf het volgende:
fijn bluezz dat je nog steeds afvalt! Gaat goed hé?
Pcies. Daarbij heb ik een tijdlang van erg dichtbij gezien hoe geweldig het softdrugbeleid in oa Duitsland werkt. Het softdrug probleem is daar onder de jeugd echt veel groter dan hier (de kick is daar blijkbaar groter doordat het verboden is, het is bijna obsessief gedrag) en het wordt allemaal gekocht van lugubere gasten achter het station, geen idee wat je krijgt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ookJuist legaliseren, haal je heel veel criminaliteit eruit.
Bij de drugs dan he
Die laarzenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 13:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kapper is voor het eerst in tijdengeknipt & de parfumvrije klei gescoord die uit de handel was
Laarzen voor CF
Een uitgesproken mening hebben tussen twee schreeuwende groepen in wordt doorgaans verward met blanco. Het is niet zo dat je niet daadkrachtig op issues kunt reageren wanneer je niet bij het plakkaat links/rechts of progressief/conservatief hoort.quote:
leek mij ook lekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh heb nu al zin in het avondeten. Heb er een voorgerechtje bij gezocht uit de zelfde Delicious: aziatische 'fingerfood' salade, ofwel: blaadje sla met daarop een heel klein bedje rijstnoedel (mag best zo'n klein beetje) en een gemarineerde, gebakken garnaal. En daar dan dus een paar van p.p.
quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 14:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
leek mij ook lekkerdie andere salade op die pagina met avocado, spinazie en pancetta is trouwens echt heel lekker!
Die laatste met die vogelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
Yes! Eindelijk klaar: vakantiekiekjes Praag. Het zijn er maar 67
http://series.peterdehoog.nl/Praag2010
Have fun (of niet). Ik ga ff de aziatische supermarkt bezoeken.
Er zitten weer een paar prachtige exemplaren tussen P.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:21 schreef PdeHoog het volgende:
Have fun (of niet). Ik ga ff de aziatische supermarkt bezoeken.
Mooi Bluezz! Dat afvallen staat je ook goed trouwens!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Feauteautje van gekortwiekt haar. Gewoon weer mijn soort haar wat korter en een stomme grijns
Poseren(dus niet zelf genomen steer
)
Pee, ff je foto's kijken!
Niet te kort en niet te pittigquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Feauteautje van gekortwiekt haar. Gewoon weer mijn soort haar wat korter en een stomme grijns
)
Pee, ff je foto's kijken!
Oude kleren aan vandaag (straks ff omkleden om uit eten te gaan) alles zit veel te ruimquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:00 schreef Tezz het volgende:
Mooi Bluezz! Dat afvallen staat je ook goed trouwens!
Dat is toch heerlijk! Tenminste, dat lijkt me heerlijk. Ik heb het helaas nog nooit mogen ervaren. Kwestie van geen zelfdiscipline.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oude kleren aan vandaag (straks ff omkleden om uit eten te gaan) alles zit veel te ruim![]()
Heerlijk! Ik vond het heel bijzonder om tante te worden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:05 schreef DarkElf het volgende:
misschien kan ik volgende week ook weer babyknuffelen ... mijn zus is 12 mei uitgerekend
ik vond het 3 jaar geleden met mijn eerste neefje ook heel bijzonder en nu weer. straks dus weer een neefje erbijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik vond het heel bijzonder om tante te worden.
Wat heb je dan voor cadeautje?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:25 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik vond het 3 jaar geleden met mijn eerste neefje ook heel bijzonder en nu weer. straks dus weer een neefje erbijen we hebben zo een cute babycadeautje voor hem (vind ik zelf iig
) en als hij net zo leuk is als mijn eerste neefje dan gaat t vast leuk worden
Dat komt natuurlijk door Jolante CvB.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:27 schreef golfer het volgende:
Die Giro heeft toch wel een heel apart sfeertje.![]()
Veel leuker dan de Tour de France.
Haha, oke!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een leuke
zal als de baby geboren is t posten
Veel te kortquote:Op zaterdag 8 mei 2010 15:32 schreef Bluezz het volgende:
)
Veel leuker dan de tour zei Golfer tochquote:
Duh echt nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
Veel te kortLang haar
En ook jij kan leuk op de foto hoor
![]()
Ik zag dan ook vrijwel geen enkele Tjechische schone op je foto's.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:39 schreef PdeHoog het volgende:
Thnx voor de foto-comments btw. Ik ben er zelf niet ontevreden over, maar ik vond mijn Parijs-serie toffer. Ik had grote moeite hier leuke dingen te vinden voor op de foto.
Echt welquote:
Ja. Ik weet het. Ik heb mijn best gedaan om ze er zoveel mogelijk vanaf te houdenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zag dan ook vrijwel geen enkele Tjechische schone op je foto's.
Die heeft ervaringquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
Vraag Kaasplenk maar anders even voor de undercover taktieken.
Cheeseplenk is a natural.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Die heeft ervaringMisschien moet ik bij Braamyo in de leer gaan
Leer ik mezelf camoufleren en verstopt liggen in een park met camouflageverf op
Nou, en ik heb een grote schaal couscous-salade gemaakt met gegrilde kip enzo. Manlief zei: 'je maakt voor mij toch zeker wel wat anders he. Ik heb nachtdienst en moet een goede bodem hebben. Couscous is goor...'quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
Net trouwens de grootste pot sambal gescoord die ik kon vindenIk heb zo'n medelijden met de mensen die komen en niets gewend zijn
Dat klinkt echt wel lekker hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, en ik heb een grote schaal couscous-salade gemaakt met gegrilde kip enzo. Manlief zei: 'je maakt voor mij toch zeker wel wat anders he. Ik heb nachtdienst en moet een goede bodem hebben. Couscous is goor...'
En dochterlief vindt het ook niet lekker zegt ze (terwijl ze normaal gulzig mee-eet).
Dus nu zit ik met een grote schaal te koekeloeren. Dat wordt het hele weekend couscous eten voor mij.
Het is ook lekker! Er zit gegrilde courgette/rode ui/knof/paprika door. En feta. En tuinerwten. En peterseilie/munt/ En lekkere zoete tomaatjes. En gegrilde kip. En citroen. En olijfolie. En zeezout.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat klinkt echt wel lekker hoorCouscous is best goed
Hmmmmquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het is ook lekker! Er zit gegrilde courgette/rode ui/knof/paprika door. En feta. En tuinerwten. En peterseilie/munt/ En lekkere zoete tomaatjes. En gegrilde kip. En citroen. En olijfolie. En zeezout.
Stelletje CUL-barbaren dat gezin van me.
Wat voor smaak?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:44 schreef PdeHoog het volgende:
Net trouwens de grootste pot sambal gescoord die ik kon vinden![]()
Nou dat staat er eigenlijk al!quote:
Gewone Oelek. Die stond als benodigd bij de recepten. Daarnaast ook nog Sambal Trassi voor andere recepten.quote:
Volgende week uitproberenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 16:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou dat staat er eigenlijk al!
Couscous maken. Kip grillen. Kruiden hakken. Tomaatjes snijden. Feta kruimelen. Alle andere groentes in een ovenschaal met wat zeezout en olijfolie grillen totdat ze gaar en mooi knapperig zijn. En dan alles mengen en laten afkoelen! Oh ja, een citroen uitknijpen en nog wat extra olijfolie er over. Jummie! Lekker met naanbrood en tzaziki.
Da's goedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 17:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kan wat opsturen, ik heb een hele grote bak...
Ik ga zo even plaatjes kieken P. eerst even de boodschappen binnentrekkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:15 schreef PdeHoog het volgende:
Da's goedWil je mijn adres hebben?
Of moet ik het zelf komen halen
Klinkt als 'brommers kieken' Kaas....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ga zo even plaatjes kieken P. eerst even de boodschappen binnentrekken
Wat at je? Ik ben as we speak maiskoekjes aan het bakken. Lekker, zo opeten met salsa en zure roomquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
Net mijn avondeten naar binnen geschoven. Lekker simpel, maar het deed zijn werk
Wat voor maiskoekjes? Ik ken alleen frikandel djagung.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat at je? Ik ben as we speak maiskoekjes aan het bakken. Lekker, zo opeten met salsa en zure room
Dat heb ik je al zeker 4 keer zien zeggen hierquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:48 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt lekker ja. Ik houd alleen niet van verse koriander, het doet me denken aan beige regenjassen van oude mannen die gematteerde sigaren roken.
Om 13.00 kwam de D66bus stipt de bus Santpoort binnen. Omdat 2vd4 raadsleden in het buitenland waren, was er een oproep gedaan op de leden. Een hele grote groep voor het nietige Santpoortquote:
Ik ben iig consequent.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat heb ik je al zeker 4 keer zien zeggen hier
Nou ja, de eerste keer was het grappig, maar alle keren erna komt het over als een bestudeerde poging tot humorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben iig consequent.![]()
Ik zal het niet meer doen.
Klinkt leuk en nuttig.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Om 13.00 kwam de D66bus stipt de bus Santpoort binnen. Omdat 2vd4 raadsleden in het buitenland waren, was er een oproep gedaan op de leden. Een hele grote groep voor het nietige Santpoort. Het was dinsdag pas bekend dat Pechtold zou komen. Uit de bus komt PEchtold plus 15 vrijwilligers en een paar beveiligingspersonen.
Het shopgehalte in Santpoort was 0,3%, kortom bijna niemand. Men was wel erg blij toen Pechtold binnen kwam in sommige winkels en hij nam echt de tijd voor die paar mensen die een vraag hadden. De Hoofdstraat + de paar winkels op de Hagerlingeweg zat vol met D66 voor een kwartier en na de groepsfoto om 13.15 waren ze om 13.20 precies volgens schema weer weg naar Beverwijk. Inmiddels is er wel al de mail uit waarom ze Santpoort aandeden en niet IJmuiden
![]()
Verder een goede middag gehad met de lokale afdeling + een aantal mensen van D66 Haarlem. Die meeting tussen de afdelingen stond al langer in de planning, was leuk om ook buiten je eigen afdeling te spreken.
Kans is groot dat ik binnen de lokale club meer politieke en bestuurlijke dingen ga doen in de afdeling.
Thuis verwelkomt je, hartelijk en met open deuren. Thuis houd je warm en geeft je alle plek en gelegenheid om weer lekker uit te rusten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kipfilet a la minute van de grillpan, tuinbonen en gebakken minikrieltjesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat at je? Ik ben as we speak maiskoekjes aan het bakken. Lekker, zo opeten met salsa en zure room
euhm danb zeg je gewoon nee?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:29 schreef Laydina het volgende:
De dag ging lekker snelbeetje domme spelletjes gespeeld
![]()
Alleen een vriendin van mij wil uit vanavond, voelt zich kut enzo. Maar ik heb echt totaal geen zin, daarbij ligt alles in de was en heb ik dus ook niks om aan te trekkenblegh
Strak plan!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
euhm danb zeg je gewoon nee?en nodig je ahar voor een drankje en film bij jou uit desnoods
Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen zin in sociale dingenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:36 schreef Memento-Mori het volgende:
euhm danb zeg je gewoon nee?en nodig je ahar voor een drankje en film bij jou uit desnoods
Zeg Braam, ben je nu officieel Fuselier? Of nog niet?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:30 schreef Braamyo het volgende:
ik was weer terug van het defilé, het was echt saai maar ook een beetje leuk, stiekem![]()
Dus vanavond allemaal naar het journaal kijken, dan zie je 3 seconden beeld materiaal waar ik niet op stamaar mijn rood geklederde collega's wel
Ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zeg Braam, ben je nu officieel Fuselier? Of nog niet?
dan zeg je dat toch ook gewoon?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:41 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd helemaal geen zin in sociale dingen![]()
Maar zal er eens over nadenken
[me=krakkemieke]quote:
Dat gevoel ken ikquote:
Choco..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
[me=krakkemieke]
sunny een cornetto enigma geeft[/me]
Chocola of framboos? Ik kreeg een doos extra.
Ik woon tegenover een texaco met B&J en OLA zooi en zo..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ikEn ik moet zo nog ff boodschappen doen
![]()
Je mag het zelf weten hoe je afvalt. Mijn moeder viel af door door de week geen tussendoortjes te nemen. In het weekend nam ze wijn bij het eten, een chocolaatje bij de thee. Het moet wel leuk blijven.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Choco..maar eigenlijk mag dat hellegaar niet
dan kom ik nooit onder de 80 kilo deze week
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik woon tegenover een texaco met B&J en OLA zooi en zo..![]()
![]()
Nee, imho is Sunny een sterke vrouw. Ze koopt haar eigen verslaving.quote:
Nee, ik sta mezelf ook best wat toe hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je mag het zelf weten hoe je afvalt. Mijn moeder viel af door door de week geen tussendoortjes te nemen. In het weekend nam ze wijn bij het eten, een chocolaatje bij de thee. Het moet wel leuk blijven.
Ik bedoel het niet als kritiek hoor.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, imho is Sunny een sterke vrouw. Ze koopt haar eigen verslaving.
LOL!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, ik sta mezelf ook best wat toe hoorAfgelopen week (vakantie) de drank ook echt niet laten staan of zo, volgende week wel weer. En ik moet ongesteld worden dus dan permitteer ik mezelf vaak sowieso een klein beetje chocolade. Dus ik ga zo maar eens naar de buren
ook fijn dat ze zelf de handdoeken eerst uit het kastje trekken, want ik geloof dat t teamwork is, rosa maakt kastje open, trekt de zooi eruit en May gaat erin liggenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:22 schreef Sunnythesun het volgende:
ligt lekker joh!!
Zo sloot ik Boris (kat bij mijn moeder, mijn maatje) regelmatig per ongeluk op in mijn klerenkast. Kon soms lang duren voordat hij er weer uit wilde
Ligt eraan welke motorclub Sunny.... De motorclub waar ik kwam organiseerde ooit een striptease...... De mensen die er niet waren, vonden het een schande, de aanwezige dames konden het wel waarderen. Het was wel een brave club, van een merkenclub.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Wehehehe slimme poezels..
LOL of we foto's willen maken vanavond bij een motorclub hier in het dorp, groot feest, LT speelt dus die vroegen dat. Ze spelen om de 'erotische act' heen.![]()
Denk dat ik Thijs maar lekker alleen laat gaan![]()
Geen flauw idee, zal niet veel voorstellen gok ik, maar ik voel echt geen neiging mee te gaanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ligt eraan welke motorclub Sunny.... De motorclub waar ik kwam organiseerde ooit een striptease...... De mensen die er niet waren, vonden het een schande, de aanwezige dames konden het wel waarderen. Het was wel een brave club, van een merkenclub.
Niet gaan als je geen zin hebt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen flauw idee, zal niet veel voorstellen gok ik, maar ik voel echt geen neiging mee te gaan
Zo te zien een hoog metalfan gehalte, maar ook weer niet al te asociaal. Ga zo wel even een bandshirt aandoen, dan pas ik helemaal in het plaatjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Geen flauw idee, zal niet veel voorstellen gok ik, maar ik voel echt geen neiging mee te gaan
Anders neem je mijn helm en motorhandschoenen mee voor de showquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo te zien een hoog metalfan gehalte, maar ook weer niet al te asociaal. Ga zo wel even een bandshirt aandoen, dan pas ik helemaal in het plaatje
Je mag mijn spijkervestje-met- opnaaiers lenen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:35 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo te zien een hoog metalfan gehalte, maar ook weer niet al te asociaal. Ga zo wel even een bandshirt aandoen, dan pas ik helemaal in het plaatje
Toch wel met Motorhead, Iron Maiden en Saxonquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:38 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Je mag mijn spijkervestje-met- opnaaiers lenen.
Met opnaaiers van motortreffens waar ik geweest ben en handgeborduurde afko van mijn lijfspreuk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toch wel met Motorhead, Iron Maiden en Saxon
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:47 schreef TAV74 het volgende:
hmm, om nou te zeggen dat ik er momenteel heel veel zin in heb![]()
Nou ja, we zien wel...
Wat voor club? Merkenclub?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Echt als je de foto's bekijkt van die clubieder feestje als de vrouwen/vriendinnen er niet bij zijn -> net iets te mollige striptease danseressen
zoooo voorspelbaar!
Nee, geen merkenclub. Kleinschalig lokaal dingetje maar wel onder een grotere vlag volgens mij..quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat voor club? Merkenclub?
Naja, breek me de bek niet open.
Goed gedaan P!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
Terug van boodschappen doenZonder ijs
Met een belachelijke bak fruit
Aardbeien
Ananas
Bananen
Nu ananas als toetje
En ik heb dus bijna alles voor de couscous-saladeIk stond bij de kassa met alles al op de loopband en bedacht dat het handig is om dan ook Couscous mee te nemen
Ik ben zeer allergisch voor de grotere vlagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, geen merkenclub. Kleinschalig lokaal dingetje maar wel onder een grotere vlag volgens mij..
Dan ren je toch nog even de winkel in?? Doe ik ook zo vaakquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:49 schreef PdeHoog het volgende:
En ik heb dus bijna alles voor de couscous-saladeIk stond bij de kassa met alles al op de loopband en bedacht dat het handig is om dan ook Couscous mee te nemen
Normaal gesproken wel, maar ik was al bijna in aan de beurt. Nou ja...ga ik morgen nog een keerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan ren je toch nog even de winkel in?? Doe ik ook zo vaak
Maar.. dan heb je toch nog tijd genoeg??quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel, maar ik was al bijna in aan de beurt. Nou ja...ga ik morgen nog een keerBen toch de batterijen voor de afstandsbediening van de DVD-speler vergeten
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Maar.. dan heb je toch nog tijd genoeg??
Hier zijn de winkels gewoon nog dicht op zondagquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ren niet zo snel
En dit werkt ook, toch?
Extra beweging morgen
Het enige wat ik me nu afvraag: eet je die salade warm of koud
Lieve Cyber, op verzoek doen we altijd samenvatten hoor...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:57 schreef cybermans het volgende:
shit he kunnen jullie niet zo snel gaan, met mijn uitbrak kop kan ik jullie niet bijhouden
Ohja?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lieve Cyber, op verzoek doen we altijd samenvatten hoor...
Wees maar voorzichtig met die vlag. Ze willen alle lokale dingetjes controleren. En anders wil een andere club dat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:49 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee, geen merkenclub. Kleinschalig lokaal dingetje maar wel onder een grotere vlag volgens mij..
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wees maar voorzichtig met die vlag. Ze willen alle lokale dingetjes controleren. En anders wil een andere club dat.
Waar is borisz als je 'm nodig hebtquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hier zijn de winkels gewoon nog dicht op zondag![]()
![]()
Geen idee trouwens wbt salade, hangt er van af wat er in zit.. vaak is het lauwwarm of koud goed te doen iig
Voor zover ik me herinner: mooie foto's van Pde Hoog, lekkere recepten.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:20 schreef cybermans het volgende:
[..]
Bij deze het verzoek tot samenvatting dan
Wat ga je doen dan CF?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Waar is borisz als je 'm nodig hebt
Hier is alleen de mini-carrefour open op zondag. Duur! Ik verheug me trouwens op de Franse hypermarché over twee weken; lekker wijn, cider en allerlei lekkers inslaan
Niks nieuws onder de zon dusquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor zover ik me herinner: mooie foto's van Pde Hoog, lekkere recepten.
geen sappige roddels? zieken? vakantiegangers?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Voor zover ik me herinner: mooie foto's van Pde Hoog, lekkere recepten.
Op die roddels moeten we denk ik wachten tot die potluck-meeting voorbij isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
geen sappige roddels? zieken? vakantiegangers?
Ergens in een mini-durpie in Noord-Frankrijk een huisje gehuurd met pinksteren; gaan we met z'n zessen daar een paar dagen niksenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wat ga je doen dan CF?
Oh en in Frankrijk is het leuk shoppen schijnt ja.. ben benieuwd deze zomer..
Die Hyper-U's enzo hebben altijd een enorme visafdeling; die ruik je in de hele winkel en er liggen echt halve haaien op het ijs daar. Leukquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh klinkt goed! Lekker er even uit!
Ik ga in de vakantie zeker wat kaas proberenEn vis en zo
De gewone super u's hebben al heerlijke dingen!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die Hyper-U's enzo hebben altijd een enorme visafdeling; die ruik je in de hele winkel en er liggen echt halve haaien op het ijs daar. Leuk
Maar het klinkt als een geslaagd dinertjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:39 schreef DarkElf het volgende:
kan al meer eten maar stop zodra mijn maag t sein geeft dat t vol raakt. Zo jou ik van alles wat op
Het is idd leuk shoppen in Frankrijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en in Frankrijk is het leuk shoppen schijnt ja.. ben benieuwd deze zomer..
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:40 schreef DarkElf het volgende:
lekker cf naar frankrijk! En jullie eten zag er lekker uit sunny
Gehakt? Echt wel. Viande hachee. Boeuf hachee = rundergehakt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is idd leuk shoppen in FrankrijkGeen gehakt te vinden, maar wel worstvulling die best goed op smaak was gebracht
Ideaal om pastasaus van te maken
Klinkt erg lekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:36 schreef DarkElf het volgende:
hallo! We hebben heerlijk gegetenvooraf had ik chorizo, serrano ham met schapenkaas brood en aioli. De mr had zwezerik met calvadossaus. Hoofd was voor de mr trio van medaillons (kalf rund en lam ). Ik had roodbaars met gamba's, basilicumpuree en tomaatjes. En toe hebben we een creme brulee gedeeld. Eerste etentje zonder wijntje
en heb natuurlijk niet alles op maar het was heerlijk om samen weer ergens te eten, lekker praten enzo
![]()
Ja. Ik kijk op het oog en toen lag het er nietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gehakt? Echt wel. Viande hachee. Boeuf hachee = rundergehakt.
als je de vruchten door de bloem wentelt schijnen ze ook minder te zakkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:48 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een heel lekker lichte cake gebakken, DE. Met aardbeien erop. Maar die zijn naar de bodem gezakt; iets te dun beslagAh well. Het smaakt er niet minder om, maar volgende keer gooi ik ze er pas na een minuut of 20 op.
Als het maar lekker was!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja. Ik kijk op het oog en toen lag het er nietWel het worstenvlees
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
als je de vruchten door de bloem wentelt schijnen ze ook minder te zakken
Leuk Bluezz!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:01 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt lekker DE en de foto's & eten van TavSun zien er goed aus
We hebben redelijk gegeten bij de zwarte tulp.
Bij thuiskomst vond ik een mail met babi J. zwemfoto's
Redelijk? Dus niet helemaal naar je zin? Uiteraard wel de recensie he?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:01 schreef Bluezz het volgende:
We hebben redelijk gegeten bij de zwarte tulp.
Liefquote:Bij thuiskomst vond ik een mail met babi J. zwemfoto's
Nee niet helemaal wat we verwachtten... haastklus en het was gewoon niet bijzonderquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:05 schreef PdeHoog het volgende:
Redelijk? Dus niet helemaal naar je zin? Uiteraard wel de recensie he?
Lief
Jammerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee niet helemaal wat we verwachtten... haastklus en het was gewoon niet bijzonder
Swimming babi
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee niet helemaal wat we verwachtten... haastklus en het was gewoon niet bijzonder
Swimming babi
Ja, vorige keer was het goed.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
beeb..
jammer van het eten, de vorige keer waren jullie best enthousiast toch?
Wehehe krijg SMS'jes uit die bikertent, er is nu pauze van de band, tijd voor de 'erotische act' dus.. Thijs vind het zielig![]()
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Zielig is omdat ie meer gewend is Son
Ik neem maar weer ff een wijntje denk ik
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:38 schreef PdeHoog het volgende:
Oe....we gaan aan de drankIk ga mezelf een cognac inschenekn. Als ik de fles nog ergens kan vinden
edit: het is whisky geworden
daar heb ik nog een gewone fles van... niet mijn favorietquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
lekker, welke?
Hier een Ultimate Single Malts Collection Bunnahabahain
Ik moet een 'gewone' nog aanschaffen. Zacht maar ik vind ze wel lekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:45 schreef cybermans het volgende:
[..]
daar heb ik nog een gewone fles van... niet mijn favoriet
Vorige keer was het inderdaad een stuk beter daar. Leek ook net alsof de kok haast had. Gerechten kwamen te snel op tafel en het ontbrak aan finesse en aandacht.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:24 schreef Sunnythesun het volgende:
jammer van het eten, de vorige keer waren jullie best enthousiast toch?
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
lekker, welke?
Hier een Ultimate Single Malts Collection Bunnahabahain
Whahahahaha....ik heb net de soundtrack van The Da Vinci Code maar weer eens aangezet. Mooiquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:56 schreef Bluezz het volgende:
In het kader van de Giro, klinkt hier Paolo Conte door het huis
Hmm interesting. Wil toch eens wat Port cask versies e.d. gaan proeven van verschillende merken.. kijken hoe dat smaaktquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glenmorangie Quinta Ruban Port Cask Extra Matured bla bla bla
Nou...zet een whisky meet opquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm interesting. Wil toch eens wat Port cask versies e.d. gaan proeven van verschillende merken.. kijken hoe dat smaakt
Ah muziek, wijn, whiskyquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Whahahahaha....ik heb net de soundtrack van The Da Vinci Code maar weer eens aangezet. Mooi
Whisky meet aug bldaalquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
Nou...zet een whisky meet opIk kom wel
met fles
ik enkel als er een crashplek isquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
met fles
Hij zégt dat ie hoopt dat het bij 1 deel blijftquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:00 schreef Sunnythesun het volgende:
En Thijs geniet ondertussen van deel 2 van de 'erotische act'![]()
![]()
Hij had gehoopt dat het bij 1x zou blijven, maar het blijkt een ding in meerdere delen te zijn..
Ja. Geweldig hequote:
Ja, je zou sowieso komen een keer toch?? Whisky hebben we welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
met fles
14 kan je ook niet meer kopenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 23:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, je zou sowieso komen een keer toch?? Whisky hebben we wel![]()
@ Cyber: Scapa is wel ok ja. Heeft een iets te hoog 'harssmaak' gehalte voor mijn smaak. Heb hem dus niet in huis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |