Wat een non-tijd voor een tentamen ook, succesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:36 schreef Den_Haag het volgende:
zijn je eigen kinderen he![]()
Zo op naar tentamen. hopelijk gaat het een beetje lekker na de slechte voorbereiding met dat Duitsland
snap ik wel met zulke nachtenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 07:01 schreef freecell het volgende:
Ik heb tegenwoordig een ochtendhumeur, valt het op?
mj, maar daarom nog niet goed. Het is al weer over.quote:
Pittig hoor babe!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:04 schreef freecell het volgende:
mj, maar daarom nog niet goed. Het is al weer over.
Het voordeel:3 wassen weggevouwen, 1 erin, afwasmachine ingepakt, boodschappenlijst gemaakt, keuken netjes en nu gezellig met zn vieren beneden
Nu gaat alles prima, totdat ik in een stresssituatie kom óf tot vanavond 23:00.
Dus als vandaag rustig gaat en ik voor 23:00 in bed lig, komt het goed
quote:'Allochtoon is biculturele burger'
Uitgegeven: 8 mei 2010 09:02
Laatst gewijzigd: 8 mei 2010 09:02
DEN HAAG - Het woord 'allochtoon' heeft een negatieve lading en kan worden vervangen door 'biculturele burger'.
© ANP
Dat is een van de voorstellen uit de notitie Samen Leven, die de Tweede-Kamerfractie van de ChristenUnie (CU) zaterdag presenteert tijdens de jaarlijkse Vriendendag van de coalitiepartij.
Die dag heeft plaats in het gebouw van de Tweede Kamer.
Auteur van de notitie is fractielid Cynthia Ortega-Martijn, zelf van Antilliaanse afkomst. Ze erkent dat het in principe niet om een woord moet gaan, maar om de werking ervan.
Negatieve zaken
''Het woord allochtoon wordt door veel mensen geassocieerd met negatieve zaken. Het woord bicultureel heeft een verzachtende werking en kan daarom beter worden gebruikt'', aldus het CU-lid, dat vijfde staat op de kandidatenlijst voor de komende Tweede Kamerverkiezingen.
Pfff...ik kan me er een klein beetje wat bij voorstellen denk ikquote:Op zaterdag 8 mei 2010 08:04 schreef freecell het volgende:
[..]
mj, maar daarom nog niet goed. Het is al weer over.
Het voordeel:3 wassen weggevouwen, 1 erin, afwasmachine ingepakt, boodschappenlijst gemaakt, keuken netjes en nu gezellig met zn vieren beneden
Nu gaat alles prima, totdat ik in een stresssituatie kom óf tot vanavond 23:00.
Dus als vandaag rustig gaat en ik voor 23:00 in bed lig, komt het goed
Geen Tara meer overdag? En jij dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 06:59 schreef freecell het volgende:
Pfff, vannacht vanaf 3:00 was kleine krummel wakker.
Niet heel ongelukkig, maar had wel iemand nodig om er elk kwartier een speen in te pluggen of even te aaien.
Gisteren vanaf 1:00 (anderhalf uur slaap is niet genoeg, gisteren was ik een wrakje)
Eergisteren vanaf 3:30
Dus ik had al tegen TARA gezegd dat ik niet nog zo'n nacht ging trekken, of ik aan de kant van het raam mocht slapen en hij aan de kant van de baby.
TARA merkte heel terecht op dat ik overdag helemaal geen TARA meer had als hij 's nachts dingen ging doen. Goed punt, dus ik 'sliep' daar weer.Nuja, 3:00 dus...
En om 6:15 honger
Dus ik: er moet iemand naar beneden om een fles te maken
Hij: uhu
ik: jij?
Hij: even wakker worden, ga zo....
Ik: kan niet, dan brultie de oudste wakker!
Hij: ok, jij gaat naar beneden, dan maak jij een fles, sleep ik mezelf hier intussen uit bed, kom naar beneden, kom je aflossen en dan mag jij vandaag uitslapen....
Ik kwam net even boven voor wat babykleertjes... Boven alles in diepe, diepe rust
En de eerstvolgende die nu wakker wordt i dreumesje... En wie kan die uit bed halen, aankleden en voederen? Raad eens
Goedemorgen wereld.
Klinkt goedquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:32 schreef kaasplankje het volgende:
Mag ik één durum döner met joppiesaus, een kapsalon en een pizza shoarma?
brr ik moet er niet aan denkenquote:
Aaaaaaaaaaaaaah okquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
brr ik moet er niet aan denken't was meer een sneer naar de quote van Steer mbt allochtonen als "biculturelen" te benoemen.
Oei, gevaarlijk. Hoe kom je daar zo op op de vroege ochtend (nou ja, het is niet vroeg meer, maar voor mij wel want ik ben net pas uit bed).quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
En toch hé? Toch denk ik dat de PVV in beginsel niet schadelijk is voor de samenleving. Al vind ik wel dat Wilders zich meer moet nuanceren en teveel doordraaft met sommige thema's. Ik denk dat het belangrijk is dat ook rechtsdenkenden een stem hebben. In NL kennen we eigenlijk niet een intellectuele rechtse politieke partij. Terwijl dat wel volop leeft onder een bepaald deel van de bevolking.
Lekkerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:20 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
met een gebakken eitje met ham en kaas..
Oe ik ben gek op dat soort bibliotheken! Heerlijke nostalgie....quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:33 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen...
Vanuit de bieb. Deze bieb is zo geweldig, een 18 eeuws gebouw met heel veel oude boeken...Dat stimuleert bijna om te studeren, ware het niet dat ik het zat ben.
quote:
naar aanleidnig van gisteren in de SC, ik was druk met andere zakenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:23 schreef Tezz het volgende:
Oei, gevaarlijk. Hoe kom je daar zo op op de vroege ochtend (nou ja, het is niet vroeg meer, maar voor mij wel want ik ben net pas uit bed).
En toch hé, ik denk van welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:20 schreef kaasplankje het volgende:
En toch hé? Toch denk ik dat de PVV in beginsel niet schadelijk is voor de samenleving.
Ah, dat heb ik gemist gister. Ik ben niet zo goed in discussies over politiek, dus...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
naar aanleidnig van gisteren in de SC, ik was druk met andere zaken
Gadver de gadver.quote:
moe, maar functionerendquote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Geen Tara meer overdag? En jij dan?
Ik eigenlijk ook niet, maar het boeit me wel (tot op zekere hoogte)quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:50 schreef Tezz het volgende:
Ah, dat heb ik gemist gister. Ik ben niet zo goed in discussies over politiek, dus...
Dat ziet er goor uitquote:
Op zijn tijd is het leuk, ben er daarna vaak direct weer dagen klaar mee.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar het boeit me wel (tot op zekere hoogte)
Die uitslag geeft de kieswijzer zelf op basis van je uitslag, deze komt er ook uit als mijn ideale coalitie. Zou ik zeer goed mee kunnen leven, VVD erbij voor gezond tegenwicht.quote:
Dat zit je wel dwars héquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef borisz het volgende:
Met die coalitie mogen de winkels op zondag straks gewoon open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |