[insert obvious troll plaatje]quote:
wel op zo'n cartoonzender in het digi tv totaalpakketquote:
Dat heb ik niet...quote:Op zaterdag 8 mei 2010 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wel op zo'n cartoonzender in het digi tv totaalpakket
sorry ik welquote:
whehehequote:
LLquote:
heeyquote:
jaaa dat was lachequote:
heb vroeger van die plastic poppetjes van ze gehadquote:
quote:
daar had ik een dekbed vanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Je had ook van die panini boeken/stickers van zo goed als elke serie
Ik had de troetelberen
nee de troetelberen zijn baasquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daar had ik een dekbed van
als ik het nu zie word ik wel meer suicidaal dan vrolijk
Dan moet dat Zonnetje troetelbeertje zijn speciale krachten op jou gebruikenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daar had ik een dekbed van
als ik het nu zie word ik wel meer suicidaal dan vrolijk
kom maar op!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan moet dat Zonnetje troetelbeertje zijn speciale krachten op jou gebruiken
wheheheh grappig vind het jammer dat zulke tekenfilms niet meer uitgezonden wordenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb vroeger van die plastic poppetjes van ze gehad
toen verzamelde ik voetbalkaartjesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
Je had ook van die panini boeken/stickers van zo goed als elke serie
Ik had de troetelberen
neen die waren echt tha bomb! nu heb je dingen als shuriken school enzoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
wheheheh grappig vind het jammer dat zulke tekenfilms niet meer uitgezonden worden
* Knuffelzacht zegt nietsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:18 schreef justmattie het volgende:
Iemand ook nog de flippo's gespaard dan?
Mn zusje pikte ze altijd van mijquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:18 schreef justmattie het volgende:
mja sowieso ik mis ouwe cartoon network ook welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
neen die waren echt tha bomb! nu heb je dingen als shuriken school enzo(hoe je het ook mag schrijven oveirgens)
Ja echt wel!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:18 schreef justmattie het volgende:
nu is alles op cn nederlandsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:20 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja sowieso ik mis ouwe cartoon network ook wel
keek het kalm de hele dag
Of Pokemon kaartenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:20 schreef Giertje het volgende:
flippos pff ja mappen vol van die zooi gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En niet eens nieuwe afleveringenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nu is alles op cn nederlands
boomerang is engels maar bijna de hele dag door scooby doo.
nu is de jetsons erop
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Of Pokemon kaarten
spaarde ik voor mn zoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
a pup named scooby is wel masterlijk.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Of Pokemon kaarten
Ik was toen te oud om die te gaan sparenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
wat raar bij scooby doo en the jetsonsquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik was toen te oud om die te gaan sparen
Best wel! Ze moeten ze blijven maken!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat raar bij scooby doo en the jetsons
zonde ik mis tom en jerry en stop the pigeon en dragonball z en al die andere leuke tekenfilmsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nu is alles op cn nederlands
boomerang is engels maar bijna de hele dag door scooby doo.
nu is de jetsons erop
Ik had echt honderden kaartenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:23 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik was toen te oud om die te gaan sparen
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik had echt honderden kaarten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was echt de man op dat gebied
Maar ik ruilde paar keer helemaal verkeerd omdat ik op een paar gebieden onervaren was
Toen werd ik kwaad en gooide ik de kaarten in een hoek op mijn kamer.
dbz is er niet op de rest wel. hierna komt flintstones en dan wacky racesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
zonde ik mis tom en jerry en stop the pigeon en dragonball z en al die andere leuke tekenfilms
Dragonball Z is nog niet zo oudquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
dragon ball z
stop that pigeon vond ik vervelend alleen mutley the basterdly hound vond ik leuk
wacky races geweldig om te kijkenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dbz is er niet op de rest wel. hierna komt flintstones en dan wacky races
Die eerste transformaties werden altijd overweldigend dramatisch in beeld gebrachtquote:
Dat lachje altijd van Mutleyquote:
op een gegeven moment irriteerde ik me mateloos aan dat eindeloos opladen van energiequote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Die eerste transformaties werden altijd overweldigend dramatisch in beeld gebracht
De SSJ van Goku bij Frieza.
De SSJ van Vegeta bij de Androids.
SSJ2 van Gohan bij Cell
en als toppunt een hele aflevering hoe Goku loopt te schreeuwen om SSJ3 te worden.
Geweldige tijden waren dat.
PICS!!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:34 schreef Giertje het volgende:
ik ben nog steeds blij met die tattoo die ik van em heb
Soms zijn het net emo's beetje half jankend en dan energie opladen om sterker te worden en dan de vijand HELEMAAL KAPOT MAKEN! Daar geniet ik van.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:33 schreef Giertje het volgende:
[..]
op een gegeven moment irriteerde ik me mateloos aan dat eindeloos opladen van energie
maar verder vond ik vegeta geweldig
die attitude van em
ik heb een msn emo van hemquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:34 schreef Giertje het volgende:
ik ben nog steeds blij met die tattoo die ik van em heb
Ik weet niet of ik jouw serieus moet nemen of met een korreltje zout.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:38 schreef Giertje het volgende:
whehhee mijn tattoeerder vond het ook geweldig om te zetten
nee echt hij moest lachenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:40 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jouw serieus moet nemen of met een korreltje zout.
goed zo ik ben er vandoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik geloof u dan maar omdat ik mijn vertrouwen in de mensheid wil behouden.
Ah, we hebben ;t over Giertje;s tattoeage?quote:
Ik zag die tattoo voorbij komen.. ik vind hem zooooquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ah, we hebben ;t over Giertje;s tattoeage?
Op je rug?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil hem eigenlijk hebben.
Ja idd, alleen in kleur was ;ie toffer geweest denk ik.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zag die tattoo voorbij komen.. ik vind hem zooooecht geniaal
Nee, er staat al iets anders gepland voor mijn rug. Zou neit weten waar. En ik wil ;m dan sowieso met kleur hebben.quote:
Ach dat is bij de meeste dingen zo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja idd, alleen in kleur was ;ie toffer geweest denk ik.
Op je buik!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, er staat al iets anders gepland voor mijn rug. Zou neit weten waar. En ik wil ;m dan sowieso met kleur hebben.
Helemaal niet. Ik vind zwart/grijze tattoeages meestal mooier.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ach dat is bij de meeste dingen zo.
Nee want dan wordt Gargamel zo;n blob laterquote:
Nee hoor. Jij blijft zo'n strak buikje houden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee want dan wordt Gargamel zo;n blob later
Ik heb cartman aan mijn tas hangen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:10 schreef laforest het volgende:
Ik zou nog wel een Cartman willenof Butters
Ik heb nu al geen strak buikjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:10 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Jij blijft zo'n strak buikje houden.
Cartman is wel geniaal.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:10 schreef laforest het volgende:
Ik zou nog wel een Cartman willenof Butters
Dan niet. Mijn buik blubbert.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb cartman aan mijn tas hangen.
Cartman is zeker geniaal.quote:
quote:
Had je Cartman niet eens gezien in Amsterdam toen?quote:
Neequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Had je Cartman niet eens gezien in Amsterdam toen?
Niet sexy. Drilpudding.quote:
Ik zeg maar niks.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet sexy. Drilpudding.
Goedemorgen, Will. (Ik ben net wakker dus heir is het ook morgen)
Natuurlijk. Dat dacht ik ook toen ik nog 20 kg lichter wasquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Vrouwen denken dat altijd over hunzelf.
Jaquote:
Smaken verschillen hequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niet sexy. Drilpudding.
Goedemorgen, Will. (Ik ben net wakker dus heir is het ook morgen)
Ja hoor. Collega van mij ook. Die zat daar ook de hele avond over te praten. En het valt allemaal reuze mee.quote:
Vrouwen weten niet wat sexy is.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Tis wel zoquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Jaloers.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja
Maar ik ben wel in South Park geweest en das dan wel weer kewlll
Zie edit.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:20 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja hoor. Collega van mij ook. Die zat daar ook de hele avond over te praten. En het valt allemaal reuze mee.
Dat klopt.quote:
Maar toen was je ook 20 centimeter kleiner.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat dacht ik ook toen ik nog 20 kg lichter was
Daarvoor moet je bij m;n ex zijn, die vond ;t niet nodig dat ik een goed zelfbeeld of enigszins zelfvertrouwen had.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Steeds zo'n minderwaardigheidscomplex.
Mwah valt opzich reuze mee hoor. Veel vrouwen zeggen dat en bij de meerderheid valt het reuze mee en kunnen ze het prima hebben. Ik heb echt een hekel aan die anorexia vrouwen die zo aanstellerig doen omdat ze zich alsnog te dik vinden.quote:
Sommige van die wijven moeten echt een scheermes erbij pakken johquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:22 schreef laforest het volgende:
http://img.chan4chan.com/img/2009-01-23/1232669339439.jpg
Nou kies maar
Doe mij maar een zacht buikje. Ik wil niet op een wasbord liggen. Als ik dat wil, word ik wel homo.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Steeds zo'n minderwaardigheidscomplex.
Nee. Toen was ik even klein als nu. Toen ik 20 cm kleiner was, was ik 50 kg lichter ofzo. Dat was op de basisschool jongeh.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Maar toen was je ook 20 centimeter kleiner.
Dan is het maar goed dat hij jouw ex is. Wat een drol.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:23 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij m;n ex zijn, die vond ;t niet nodig dat ik een goed zelfbeeld of enigszins zelfvertrouwen had.
Je hebt ook mannen met knuffelbuikjesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Doe mij maar een zacht buikje. Ik wil niet op een wasbord liggen. Als ik dat wil, word ik wel homo.
Ik ga voor die onder rechts, maar dat had je wel kunnen raden.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sommige van die wijven moeten echt een scheermes erbij pakken joh
Ik zeg niet dat een wasbord moet. Alleen dat veel meisjes het overdrijven en teveel uitgaan van die modeblaadjes waar ze dat wel hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:24 schreef laforest het volgende:
[..]
Doe mij maar een zacht buikje. Ik wil niet op een wasbord liggen. Als ik dat wil, word ik wel homo.
Die meid op 4 uur, blond haar en dat grasveldje tussen de benen. Jammer van dat laatste maar achquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:22 schreef laforest het volgende:
http://img.chan4chan.com/img/2009-01-23/1232669339439.jpg
Nou kies maar
Waarom denk je dat ik ;m gedumpt heb. Uiteindelijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat hij jouw ex is. Wat een drol.
Ja das waarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je hebt ook mannen met knuffelbuikjes![]()
![]()
In ;t midden rechts, die met ;r benen wijd ligt.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga voor die onder rechts, maar dat had je wel kunnen raden.![]()
blondquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:26 schreef justmattie het volgende:
[..]
Die meid op 4 uur, blond haar en dat grasveldje tussen de benen. Jammer van dat laatste maar ach
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |