Hoelang duurde het voordat hij binnen was? Zat te kijken en het was toch wel erg ver weg (2.5uur heen en terug).quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:14 schreef Rejected het volgende:
Heb mijne ontvangen en hij werkt perfect.
Woensdag ging hij op de post, kwam donderdag al, maar ik was niet thuis.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:43 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voordat hij binnen was? Zat te kijken en het was toch wel erg ver weg (2.5uur heen en terug).
Ik reageer even op jouw email adresquote:Op vrijdag 21 mei 2010 16:42 schreef cablegunmaster het volgende:
nog ff een pmmet de vraag verzendkosten ? Kan namelijk niet echt naar Rotterdam
¤50,- is coolquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:33 schreef QuanCore het volgende:
50 voor monitor 1 en 3. Kan hem komen ophalen ^^
Als ik het voor 18:00 uur op de post doe, is het de volgende dag bij jou. Verzenden kost ¤6,75.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:43 schreef Bartisik het volgende:
[..]
Hoelang duurde het voordat hij binnen was? Zat te kijken en het was toch wel erg ver weg (2.5uur heen en terug).
heel aangekomenquote:
Werd alleen ietwat raar aangekeken bij de krantenbak.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heel aangekomenPleasure doing business with you
ga hem eens grondig uit testen *filmpjes draaien
* Mn 2e scherm is meestal een film scherm
. Goed ingepakt
. Had het zelf niet beter kunnen doen
![]()
Hoezo?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:33 schreef Rejected het volgende:
[..]
Werd alleen ietwat raar aangekeken bij de krantenbak.
Pleasure doing business with youquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:29 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heel aangekomenPleasure doing business with you
ga hem eens grondig uit testen *filmpjes draaien
* Mn 2e scherm is meestal een film scherm
. Goed ingepakt
. Had het zelf niet beter kunnen doen
![]()
Klopt, hahahquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:02 schreef Rejected het volgende:
Ow er zaten bij mij allemaal losse krantenpagina's in.Maar wel stevig verpakt! Succes met de verkoop verder TS.
bij mij wat reclamequote:Op woensdag 26 mei 2010 19:02 schreef Rejected het volgende:
Ow er zaten bij mij allemaal losse krantenpagina's in.Maar wel stevig verpakt! Succes met de verkoop verder TS.
Die Dell is het kleine broertje van mijn Acer geworden.quote:
quote:Op woensdag 26 mei 2010 21:28 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bij mij wat reclamewat blokker pagina's.
[..]
Die Dell is het kleine broertje van mijn Acer geworden.de X243HQ
( nee niet te koop
![]()
)
Thanks man,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |