Je ne sais pas, het zijn redelijk kleine speakers. Ik denk dat ze redelijk snel gaan kraken en dat de bas niet top is.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:46 schreef Elegy het volgende:
Tvp voor 5. DELL 1905 FP - richtprijs ¤55. Hoe zijn de speakertjes? Kraken ze?
Is gewoon een mini jack.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:00 schreef Elegy het volgende:
Ah okee. Het is namelijk vooral zodat ik er mijn Xbox of mediaspeler op kan aansluiten voor bijvoorbeeld in bed of op het balkonDus erg veel geluid hoeft er niet uit te komen. Wat is de speakerinput, een minijack of zijn het van die pluggen?
Okee, ik ga er nog even over nadenken. Momenteel nogal weinig geld (salaris komt pas weer eind mei) dus mocht je eerder een koper hebben dan gaat die natuurlijk voorquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:17 schreef Chahid het volgende:
[..]
Is gewoon een mini jack.
Met zoiets kan je het omzetten -> http://www.videofrank.nl/(...)-female-p-1166.html.
Ok, ik ben ook bereid te verzenden, schiet niet op zo.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 12:12 schreef Rejected het volgende:
Interesse in nummer 4, maar kan beetje ver om op te halen.
Daar ga ik mee akkoord, PM even jou adres, dan PM ik mijn rekeningnummer en kunnen wij het afhandelen.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 14:30 schreef Rejected het volgende:
In dat geval bied ik 50 euro incl verzendkosten.
Doe rustig aanquote:Op zaterdag 15 mei 2010 16:57 schreef Bartisik het volgende:
Hier zet ik even een tvp'tje.
Ben toch wel opzoek naar een extra scherm, maar wacht even op het eind van de maand of ik dan nog geld overheb(Arme student he
).
Het geld was helaas nog niet binnen. Het komt morgen vast wel binnen, doe ik woensdag op de postquote:
quote:
Reageren op berichten daarentegen mag welquote:Op woensdag 12 mei 2010 13:48 schreef Dizer het volgende:
1x topic kicken per 24 is het maximum. Hou daar de volgende keer rekening mee!
Pricewatch op Tweakers klopt niet, :-O. 60 eur is prima. Hoe wil je het afhandelen? PM mij anders even.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:06 schreef cablegunmaster het volgende:
Bod 60 euro op 6 =).
Vind 115 wel een beetje duur!! 130 euro is hij nieuwprijs!
http://www.maxict.nl/product/1705934/Dell_UltraSharp_1909W![]()
[..]
[..]
Reageren op berichten daarentegen mag wel![]()
Gelukkig!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:14 schreef Rejected het volgende:
Heb mijne ontvangen en hij werkt perfect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |