quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks.Nee, een shirt en pyjamabroek, ik ben net wakker.
![]()
Ja iedereen mag nu op me haten omdat ik in pyjama slaapBRING IT
quote:Vertonghen blijft bij Ajax: 'Met de hand op mijn hart: er speelt niets'
Jan Vertonghen werd in de media al met clubs als Barcelona en Everton in verband gebracht, maar heeft tot dusver nog niets gehoord. De mandekker verwacht dan ook volgend jaar nog bij Ajax te spelen en ziet dat helemaal niet als iets verkeerds. “Ik voel me echt verbonden met deze club en de stad”, zegt Vertonghen in Het Parool.
De Belg liet al eerder weten bij Ajax te willen blijven en stelt dat hij niet eens over een vertrek hoeft na te denken, omdat de belangstelling van andere clubs niet meer dan geruchten zijn. “Met de hand op mijn hart: er speelt niets. Maar ik lees het wel graag”, zegt Vertonghen, die naar eigen zeggen nog niet is uitgeleerd bij Ajax en nog wat stapjes moet maken.
“Het grote verschil tussen mij en bijvoorbeeld Gerard Piqué en Carlos Puyol is niet het voetballen, maar echt dat verdedigen”, vertelt de mandekker. “Zij verliezen zo weinig duels. Ik laat me nog te gemakkelijk uitspelen als er wordt gekaatst. Dat zie ik bij hen nooit. Heb je gezien hoe Lucio van Inter speelde tegen Barcelona? Ik had Barça ook liever zien winnen, maar het is toch knap. Alles zat dicht. Met tien man.''
Vertonghen wil met Ajax nog graag de Champions League in. “Ik zit hier nu zeven jaar en voel me hier thuis. Ik ben hier naar school gegaan, heb vrienden gemaakt, mijn vriendin leren kennen. Zij is net afgestudeerd als theatermaker en ze heeft ondertussen een aantal opdrachten aanvaard. Ze heeft het druk. Niet dat ik haar mijn droom zal laten afpakken, maar ik kan hier nog wel even blijven, echt wel.''
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Wat voor een pyama broek danquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Nu ik er bij nadenk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga niet haten, ik slaap ook soms in pyjama.
Mensen die naakt slapen.quote:
naakt? in een boxxer jongen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die naakt slapen.Zo niet chillend
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat voor een pyama broek dan.
[ afbeelding ]
Ik draag soms boardshorts in de vakantie, als we dan langs een meertje komen, t-shirt uit en lekkah chillen.quote:
te koud?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
. Gewoon zo'n katoenen ding
![]()
En in de zomer slaap ik wel in m'n boxer ja, maar het is nu te koud nog. =$
koel verhaal broquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
te koud?
Ik slaap in mijn box en met het raam open als het -8 is buiten.
Ik vind van niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:19 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik draag soms boardshorts in de vakantie, als we dan langs een meertje komen, t-shirt uit en lekkah chillen.
Maar lijkt die stof echt kut om te dragen snacht.
Naakt of in een boxer, beter kan niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
mental imagequote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:21 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Naakt of in een boxer, beter kan niet.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:30 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je hebt nu een mental image dat ik sta te helicopteren, naakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |