quote:
quote:
Idd. Laatst ook zo'n schilderij van picasso, bracht meer dan 100 miljoen op volgens mij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja wtf man. Mensen die daar miljoenen voor betalen. WTF
Nee als in winkelen.quote:
Ja maar die kopen het gewoon omdat ze weten dat ze het later voor nog meer kunnen verkopen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd. Laatst ook zo'n schilderij van picasso, bracht meer dan 100 miljoen op volgens mij.
Echt, 100 miljoen![]()
Dan kan je beter aan een zwerver vragen of hij het voor "een kopje koffie" wil naschilderen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd. Laatst ook zo'n schilderij van picasso, bracht meer dan 100 miljoen op volgens mij.
Echt, 100 miljoen![]()
Shirts van de J&J, een jasje bij Zara en een cardigan.quote:
Planten hebben toch heul geen graat?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet lekker wat laki gekocht heeft![]()
Een ruggengraat
kusjes terug <3quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:05 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik weet lekker wat laki gekocht heeft![]()
Een ruggegraat
Dat was ik natuurlijk, who else.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef Lakitu het volgende:
Wie is er eigenlijk met die plant fa2 begonnen?Mensen die haten op mijn plant
Pics van je outfitquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Shirts van de J&J, een jasje bij Zara en een cardigan.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:06 schreef Lakitu het volgende:
Wie is er eigenlijk met die plant fa2 begonnen?Mensen die haten op mijn plant
quote:
Aight, herinner me er later aan. =$ Ik heb geen zin om nu kleren aan te doen.quote:
Wat heb je dan aanquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aight, herinner me er later aan. =$ Ik heb geen zin om nu kleren aan te doen.![]()
Niks.quote:
Ik ga niet haten, ik slaap ook soms in pyjama.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:12 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Niks.Nee, een shirt en pyjamabroek, ik ben net wakker.
![]()
Ja iedereen mag nu op me haten omdat ik in pyjama slaapBRING IT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |