oh dan is het goed.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
3 daarvan waren niet serieus en alleen maar gespam.
Smoesjes. 3 is ook te veel.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
3 daarvan waren niet serieus en alleen maar gespam.
Wat ga je maken dang? =$quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga vandaag een schilderij maken heb ik beslotendus nu ga ik een doek kopen, en verf, en daarna 5 uur lang schoonmaken (
!) en dan verven. DOEI
Alsof we een excuus nodig hebben, mogen wij ook een keertje gewoon geen leven hebben op vrijdagquote:
Weet ik nog nietquote:
Ga je Bambi schilderen?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga vandaag een schilderij maken heb ik beslotendus nu ga ik een doek kopen, en verf, en daarna 5 uur lang schoonmaken (
!) en dan verven. DOEI
Maak een abstract schilderij van mn penis. Op schaal, mocht je doek niet groot genoeg zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik nog nietik kan helemaal niet schilderen dus iets abstracts.
Dan hebben we natuurlijk wel pics nodig om te kunnen beoordelen of het schilderij goed gelukt is, dat begrijp je.quote:
Wat krijg ik daarvoor terug. Schatje.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan hebben we natuurlijk wel pics nodig om te kunnen beoordelen of het schilderij goed gelukt is, dat begrijp je.
Nee, dat kan ik nietquote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Maak een abstract schilderij van mn penis. Op schaal, mocht je doek niet groot genoeg zijn.
Gewoon iets met rare kleuren en dan verzin je er een diepzinnig verhaal bij.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:55 schreef Breathtaking het volgende:
Ik was gisteren met mijn ouders bij een belachelijk dure interieurzaak waar ze ook allemaal kunst verkochten.. En toen dacht ikwtf, iedereeeen kan dat toch wel maken. Dus ik ga een poging doen, ik moet alleen nog bedenken wat het moet worden.
Wat een kk nerds zijn dat.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:56 schreef Allure_ het volgende:
Mensen die continue in 'k' taal praten. Kanker op met je 10k.
k. kkgoeie grap.quote:
Dat hoor ik vaker.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wil jou. In volle glorie. Voor minder doe ik het niet.
Als je het op brood legt ook.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef Chai het volgende:
Als je de inhoud van een potje sandwichspread op de grond flikkert, vinden jullie dan ook dat het net kots lijkt?
Precies jaquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Gewoon iets met rare kleuren en dan verzin je er een diepzinnig verhaal bij.
Mensen die sandwichspread etenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 11:58 schreef Chai het volgende:
Als je de inhoud van een potje sandwichspread op de grond flikkert, vinden jullie dan ook dat het net kots lijkt?
En zag hem er succes mee hebbenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Die Mondriaan trouwens. Wat een mongool is dat. Met z'n blokjes.
[ afbeelding ]
Ik heb gister al geshopped.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:00 schreef Allure_ het volgende:
Ik voel echt een enorme shopping spree opkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |