Ja en als je boos word wil je juist gaan bewijzen dat jij een betere keuze bent dus dan doe jij nog veel meer je best en dan heb je uiteindelijk veel betere seks. Ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, ervoor een biertje, mij, erna een biertje. Prima!
Maar als je zou moeten kiezen tussen een biertje of seks met mij, dan zou ik heeeel boos worden als je voor het bier zou gaan..
Ja misschien omdat jullie dat hele zaakje daar hebben bungelen, dat snap ik op zich ook wel weer. Maar vrouwen hebben dat niet, er is niets bij elkaar te houden dus waarom zou je kleding aantrekken?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik prefereer met boxer boven naakt.
Dan vind ik je ook maar een beetje een meeloper.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:35 schreef NoelGallagher het volgende:
'Ik rook niet, alleen bij gelegenheden'
DAN ROOK JE GODVER TOCH WEL
Ik hou m'n teen altijd gekruld tijdens de seks, zodat ik m'n boxer ermee vasthoudt. Als ik klaar ben dan sneak ik hem onder de lakens aan.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:31 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dat. Al snap ik wel dat vrouwen eenmomentje hebben wanneer jij je boxer aantrekt (al dan niet na een poos pas).
Dan heeft een man de vrouw ook een keer als het om seks gaat. Staat je chick gewoon te soppen ga jij bier drinken. Hoe mooi. Ik ben zo'n iemandquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja hoor, ervoor een biertje, mij, erna een biertje. Prima!
Maar als je zou moeten kiezen tussen een biertje of seks met mij, dan zou ik heeeel boos worden als je voor het bier zou gaan..
Omdat het anders koud is!!quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja misschien omdat jullie dat hele zaakje daar hebben bungelen, dat snap ik op zich ook wel weer. Maar vrouwen hebben dat niet, er is niets bij elkaar te houden dus waarom zou je kleding aantrekken?
Ik zou nooit willen bewijzen dat ik een betere keuze ben dan bierquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja en als je boos word wil je juist gaan bewijzen dat jij een betere keuze bent dus dan doe jij nog veel meer je best en dan heb je uiteindelijk veel betere seks. Ja.
Dat is het ziekste dat ik ooit heb gehoord.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hou m'n teen altijd gekruld tijdens de seks, zodat ik m'n boxer ermee vasthoudt. Als ik klaar ben dan sneak ik hem onder de lakens aan.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik zou nooit willen bewijzen dat ik een betere keuze ben dan bierals je liever bier hebt dan neem je toch lekker bier. Maar dan ben ik ook geen optie meer.
Koud, watjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Omdat het anders koud is!!![]()
En die stof voelt lekkerder aan dan je dekbed vind ik
Nee joh, mannelijk handigheid. Wij zien seks niet als iets moois hoorquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is het ziekste dat ik ooit heb gehoord.
Jaquote:
Seks als iets mooisquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee joh, mannelijk handigheid. Wij zien seks niet als iets moois hoor
Tocht in je vagina.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja misschien omdat jullie dat hele zaakje daar hebben bungelen, dat snap ik op zich ook wel weer. Maar vrouwen hebben dat niet, er is niets bij elkaar te houden dus waarom zou je kleding aantrekken?
Mja, je zegt het al in je eerste zin. Daarom eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
O?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaje gaat toch niet zo doen van: 'Ohmygod je wil bier boven mij? Maar deze tieten dan, en deze kont, en als ik nou zo op je zit
?' dan zou ik zeggen:
krijg de tyfus, doei.
JIj slaapt zonder dekbedquote:
Krijg de tyfus, ik pak mijn 220 vibo welquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaje gaat toch niet zo doen van: 'Ohmygod je wil bier boven mij? Maar deze tieten dan, en deze kont, en als ik nou zo op je zit
?' dan zou ik zeggen:
krijg de tyfus, doei.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is het ziekste dat ik ooit heb gehoord.
Je wil niet weten waar ik aan denk om m'n lozing uit te stellen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Seks als iets mooiseerder dierlijk. Maar je teen de hele tijd krommen is raar, je zult er verdomme maar aan moeten denken zeg terwijl je aan het neuken bent.
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die serieus zouden willen bewijzen dat zij een betere keuze zijn.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O?
Zou je dat serieus doen wanneer een gast twijfelt tussen bier en jou?
Verrassend
Dat kan ik dus helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
JIj slaapt zonder dekbed? Overigens doe ik dat wel in de zomer en dan alsnog naakt, superchill.
Preciesquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Krijg de tyfus, ik pak mijn 220 vibo wel
[..]
Vertelquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik aan denk om m'n lozing uit te stellen.
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die serieus zouden willen bewijzen dat zij een betere keuze zijn.
Ik ook, raar eigenlijkquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat kan ik dus helemaal niet.! Ik moet echt iets op me hebben liggen.
Kerstmarkten. Werkt altijd.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je wil niet weten waar ik aan denk om m'n lozing uit te stellen.
Schoonmoeders, rotte tanden, moordpartijen, wassen van je auto, wat ga ik straks eten..quote:
Of een andere klassieker: Een tube tandpaste uitknijpen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Schoonmoeders, rotte tanden, moordpartijen, wassen van je auto, wat ga ik straks eten..
Van de eerste 3 dingen wordt ik juist alleen maar geilerquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Schoonmoeders, rotte tanden, moordpartijen, wassen van je auto, wat ga ik straks eten..
Een zachte G.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Jij bent dan ook ziek in je hoofd gekkie.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van de eerste 3 dingen wordt ik juist alleen maar geiler
Als skylark z'n moeder mijn schoonmoeder was, kwam ik juist extra hard klaarquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel lekkerder, maar veeel te heet in de zomer.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:44 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat kan ik dus helemaal niet.! Ik moet echt iets op me hebben liggen.
Dat betekent dat wij iets zouden hebben.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als skylark z'n moeder mijn schoonmoeder was, kwam ik juist extra hard klaar
PM-spam@fok.nlquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Japsnars het volgende:
Bio, waar kan ik melding maken van PM-spam?
[ afbeelding ]
Dan zou jij Sky dus moeten neukenquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als skylark z'n moeder mijn schoonmoeder was, kwam ik juist extra hard klaar
Ik neem vaak een koelelement mee naar bed in de zomer. Heerlijk.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel lekkerder, maar veeel te heet in de zomer.
Ziekquote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:45 schreef Biogarde het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik neem vaak een koelelement mee naar bed in de zomer. Heerlijk.
Hoi schatjequote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat betekent dat wij iets zouden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |