quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:08 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nog maar wat kleinschaliger dan.
Deze cover is opgevoerd tijdens Llinkpop zover ik me kan herinneren, deze band speelde eveneens tijdens deze uitzending.quote:
Hier op Fok! binnen gebracht door Tong80, die ook groot fan is van:quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:06 schreef On het volgende:
[..]
Deze cover is opgevoerd tijdens Llinkpop zover ik me kan herinneren, deze band speelde eveneens tijdens deze uitzending.
Vernoemd naar een Frans tijdschriftquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Hier op Fok! binnen gebracht door Tong80, die ook groot fan is van:
nummer gebaseerd op een Frans boekquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Vernoemd naar een Frans tijdschrift
Band vernoemd naar Franse dichter, nummer naar één van zijn gedichtenquote:
Prachtig nummer.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Band vernoemd naar Franse dichter, nummer naar één van zijn gedichten
Till Lindeman, de frontman van Rammstein, zet zichzelf graag in de fik tijdens liveshows. Hendrix heeft eens zijn gitaar in de fik gezet.quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:36 schreef belsen het volgende:
[..]
Prachtig nummer.
In dit nummer wordt ook de bandnaam verschillende keren achter elkaar gescandeerd, op een gelijke manier als in Death & the Maiden.
Zijn oude roadie gebruikte wel eens speedquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:48 schreef On het volgende:
[..]
Till Lindeman, de frontman van Rammstein, zet zichzelf graag in de fik tijdens liveshows. Hendrix heeft eens zijn gitaar in de fik gezet.
Ook een selftitled nummer.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 08:27 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zijn oude roadie gebruikte wel eens speed
zij hebben de naam van een andere band in de titel van dit nummerquote:
Dat klopt want:quote:Op zondag 5 september 2010 20:20 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
zij hebben de naam van een andere band in de titel van dit nummer
Suck hier, suck daar, jullie zijn wel een stelletje...quote:
Bij Pretty fucked up moet ik toch denken aan:quote:Op zondag 5 september 2010 20:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Suck hier, suck daar, jullie zijn wel een stelletje...
Als we het dan toch over grote hoeveelheden (onder andere) alcohol hebbenquote:Op zondag 5 september 2010 21:26 schreef belsen het volgende:
[..]
Bij Pretty fucked up moet ik toch denken aan:
Tom waits, Mr. Ed jumps the gun...beiden artiestennamen, waarvan de naam ook een zinnetje is.quote:Op zondag 5 september 2010 22:30 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Als we het dan toch over grote hoeveelheden (onder andere) alcohol hebben
ik weet niet of ik meer denk aan beastie boys of weird alquote:Op zondag 5 september 2010 22:32 schreef belsen het volgende:
[..]
Tom waits, Mr. Ed jumps the gun...beiden artiestennamen, waarvan de naam ook een zinnetje is.
Twister was een film van Jan de Bont, die ook speed maakte met als soundtrack:quote:Op zondag 5 september 2010 23:17 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
ik weet niet of ik meer denk aan beastie boys of weird al
dus deze dan maar
een beetje snelheid haal je wel in een hotrodquote:Op maandag 6 september 2010 06:44 schreef belsen het volgende:
[..]
Twister was een film van Jan de Bont, die ook speed maakte met als soundtrack:
Ministry, Minister..... De zanger van deze band is tegenwoordig minister van milieuzaken:quote:Op maandag 6 september 2010 16:57 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
een beetje snelheid haal je wel in een hotrod
Goeie!quote:Op maandag 6 september 2010 20:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Ministry, Minister..... De zanger van deze band is tegenwoordig minister van milieuzaken:
Heeeeel heet waterquote:Op maandag 6 september 2010 20:33 schreef belsen het volgende:
[..]
Goeie!
En hij adviseerde ooit, om water te besparen, te zingen onder de douche en na één liedje, het liefste trouwens Beds are burning, onder de douche vandaan te komen. Hij had er zelfs een heel lijstje van.
Dat maakt dat natuurlijk warm water muziek:
Zie: Zingen onder de douche tegen de droogte
En die zong dan ooit weer in:quote:
Robert Smith kan ook niet dansenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |