Met kerst het kettingje met slotje en de zilverspoor plus Geloof,hoop,liefde gehad van de Mrquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, troll beads! Pas begonnen of heb je al een collectie? Mooi hoor, die combinatie van zilver met gekleurde kralen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:46 schreef Ml-etje het volgende:
Ok nogmaals![]()
[..]
Met kerst het kettingje met slotje en de zilverspoor plus Geloof,hoop,liefde gehad van de Mr
Zelf de paarse bloem met kleingeld gespaard en nu het bolletje wol en roze prisma gekocht.
Vind de oorbellen
[ afbeelding ]
Volgens mij vond ze het niet zo leuk maar dat kan ik mis hebben.quote:
Pandora?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gaaf Ml-etjeIk zag laatst bij de juwelier ook zo'n collectie, maar twijfel of het nou die trollbeads waren of die andere, waarvan je ook die steentjes kunt sparen.
quote:
Bad en tv zei ze. Dus ik gok idd een avondje zonder ons.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij vond ze het niet zo leuk maar dat kan ik mis hebben.
Het is heel leuk, had alleen niet verwacht dat ze zo prijzig zouden zijnquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die!Ik weet niet welke van de 2 nou bij die juwelier waren, vond het erg mooi, denk dat het die van jou zijn
Mooi dat je zowel zilverkleurig hebt als dan echt met kleurtjes, leuk die variatie.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is heel leuk, had alleen niet verwacht dat ze zo prijzig zouden zijn
Ook goedquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bad en tv zei ze. Dus ik gok idd een avondje zonder ons.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Zometeen Onslow en Daisy in de TV-kantine...ik lach nu al
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Heb 2 laarsjes voor de rreeeegggen
[ afbeelding ]
Let niet op de broekging schilderen.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El![]()
Ik heb gegierd om Hyacinth en Elisabeth met Fransie![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:41 schreef APK het volgende:
Ik heb mijn tweede monitor even aangezwengeld voor als er nog leuke clips gepost gaan worden enzo.
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:41 schreef APK het volgende:
Ik heb mijn tweede monitor even aangezwengeld voor als er nog leuke clips gepost gaan worden enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |